Misschien omdat hij het morgen in z'n koffer moet stoppen?quote:Op woensdag 23 november 2005 06:58 schreef farceman het volgende:
Snap niet dat Roel zijn geld niet alweer op zijn oude plantenbak heeft gelegd..
Precies.quote:Op woensdag 23 november 2005 06:59 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien omdat hij het morgen in z'n koffer moet stoppen?
Vind het ook overdreven. Die kruk! Kom op zeg. Ik heb ook wel eens m'n enkel verstuikt. Dan kun je echt nog wel functioneren hoor. Ze had best kunnen werken. Het was toch zittend. Enige probleem is het lopen.quote:Op woensdag 23 november 2005 07:01 schreef farceman het volgende:
Naat komt zwaar overdreven hinkend de kamer binnen
quote:Op woensdag 23 november 2005 07:04 schreef farceman het volgende:
Mooi om te zien Roel en Dido hebben hun kledingstijl ook al aan elkaar aangepast, iemand en cap?
Het is maar net hoe je hem verstuikt denk ik...ik heb er twee weken niet mee kunnen lopen sterker nog ik kon die voet niet een naar beneden laten hangen.....quote:Op woensdag 23 november 2005 07:05 schreef melke het volgende:
[..]
Vind het ook overdreven. Die kruk! Kom op zeg. Ik heb ook wel eens m'n enkel verstuikt. Dan kun je echt nog wel functioneren hoor. Ze had best kunnen werken. Het was toch zittend. Enige probleem is het lopen.
Aaaaah, nu weer beter dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 07:40 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je hem verstuikt denk ik...ik heb er twee weken niet mee kunnen lopen sterker nog ik kon die voet niet een naar beneden laten hangen.....
Of hij heeft inderdaad zijn geld weer terugquote:Op woensdag 23 november 2005 07:45 schreef melke het volgende:
Wat is Roel trouwens vrolijk zo vroeg in de morgen. Volgens mij hebben ze hem gewisseld met z'n tweelingbroer!
Ik ben er ook netquote:
Roel is blij vanwegen zijn geld. Joost depri vanwegen z'n geheime opdrachtquote:Op woensdag 23 november 2005 07:56 schreef farceman het volgende:
Wat een heerlijke rust zo zonder een pratende Joost, je merkt ook gelijk dat andere mensen meer opbloeien dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |