Het is heel simpel: je krijgt niet iets voor niets:quote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef AnGabhar het volgende:
Ofte wel: je kunt aan de deur teruggestuurd worden.
[..]
Ofte wel: Je kunt achteraf alsnog te horen krijgen dat je het normale tarief kunt dokken.
[..]
Ofte wel: als je niet in een van de eerdere twee categorieën valt, kun je je verzekerd voelen van maandenlang spamgenot.
D'r zal dus iets tegenover staan wat voor NH de waarde heeft van de kosten van een gratis overnachting.quote:People cannot gain anything without sacrificing something. You must present something of equal value to gain something. That is the principle of equivalent trade in alchemy. We believed that was the truth of the world when we were young.
nee hoor, ben al een paar keer van de keuken naar de kamer en naar de PC op en neer geopen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We liggen al 21 minuten stil!
Ik moet vrijdag kei vroeg in de hoerige hanzestad van jou zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik was er niet he
Zou er stiekem ergens een meet zijn?!
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet vrijdag kei vroeg in de hoerige hanzestad van jou zijn..
En het staat altijd vol met files tussen Arnhem en Zwolle..
| 1 2 3 4 5 6 | 06:27 Eindhoven 5 Hertogenbosch ('s) Intercity 3518 NS 07:17 Utrecht CS 4a 07:22 Utrecht CS 11a Amersfoort Intercity 521 NS 08:15 Zwolle 3 |
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag kei vroeg in de hoerige hanzestad van jou zijn..
En het staat altijd vol met files tussen Arnhem en Zwolle..
Hoo hoo... niet doen.....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*slaat broertje vierkant in elkaar*
Mij de hele dag al lopen te zieken, me net slaan, ongevraagd mn kamer ingaan met als doel mn bezittingen te molesteren, me uit te schelden..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo... niet doen.....
Wat heeft hij nú weer gedaan?![]()
Kei leuk idee, maar dan kan ik net zo goed in m'n warme peugeot met lekkere muziek de file induiken.quote:
Lijkt op de bediening van een wasmachine.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een lelijk ding.
Of zo'n tijdschakelaar voor een lampquote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lijkt op de bediening van een wasmachine..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |