same herequote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef Glival het volgende:
Oi
Gaat inderdaad nogal langzaam, zo heb ik niks te lezen op m'n werk
Nou je posts over Hans Liberg waren helemaal niet nutteloos hoor !!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:15 schreef Sunjammer het volgende:
*Voor de verandering maar weer eens een nutteloze bijdrage lever*
Maar je mag zelf ook wel een bijdrage leveren hoor door niet alleen te lurken maar ook af en toe een post te plaatsen hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef Glival het volgende:
Oi
Gaat inderdaad nogal langzaam, zo heb ik niks te lezen op m'n werk
Tjonge...je bent wel op de hoogte van iedereen hun agenda's he...heb ik iets gemist? Moet ik mijn exchange agenda ook met jou sharen? Stoekie =quote:Op donderdag 24 november 2005 10:50 schreef Stroekie het volgende:
Hoi Semisane![]()
Nee volgens mij niemand echt met vakantie, alleen Wonderer is met haar Amerikaanse echtgenoot nu een paar dagen in Antwerpen, dus die heeft andere zaken te doen dan hier te posten.
Ang3l komt vanavond weer terug van 2 dagen conferentie centrum
En ik had gisteravond ruzie met de PC
Maar als het inderdaad in dit tempo blijft doorgaan dan duurt het dus wel 48 uur voordat dit topic vanaf de start dus vol is.![]()
Dat deed ik tochquote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je mag zelf ook wel een bijdrage leveren hoor door niet alleen te lurken maar ook af en toe een post te plaatsen hoor![]()
Nee, dat werd gisteren nog even bevestigdquote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je posts over Hans Liberg waren helemaal niet nutteloos hoor !!
Nou daar krijg ik blosjes van op de wangenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef Semisane het volgende:
Tjonge...je bent wel op de hoogte van iedereen hun agenda's he...heb ik iets gemist? Moet ik mijn exchange agenda ook met jou sharen? Stoekie =AGENDA-man *Trompetter-geschal*
![]()
![]()
Iew. Voor mij heet ze toch echt Moaning Myrtle hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:46 schreef Ryan_R het volgende:
Jammerende Jenny
Om spelfouten te voorkomen had ik maar effe de Nederlandse naam getypt.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Iew. Voor mij heet ze toch echt Moaning Myrtle hoor.![]()
Wat ik te vertellen had, staat ook in iedere recensie hoor, dus een spoiler is het nietquote:Op donderdag 24 november 2005 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iedereen met zn spoilers etc ff opzoeven naar t HP topic? Ik wil m morgen nog zien zonder alles hier uitgeschreven te zien
I knowquote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wat ik te vertellen had, staat ook in iedere recensie hoor, dus een spoiler is het niet
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:38 schreef TehRockstar het volgende:
Captain Planet! He's our hero!
Oei, en niemand dus die direct op deze schreeuw om aandacht reageertquote:
Par-dķn?!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef TehRockstar het volgende:
Homo's van 25/30+ die andere homo's van 25/30+ aanduiden met 'jongens'..
Ook wel bekent als "Wishfull thinking"quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef TehRockstar het volgende:
Homo's van 25/30+ die andere homo's van 25/30+ aanduiden met 'jongens'..
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook wel bekent als "Wishfull thinking"Daar hebben wel meer mannen last van...niks van aantrekken knul kereltje/jochie.
![]()
Ik word aangevallen door jou, TehRockstar.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:09 schreef TehRockstar het volgende:
Voel je je aangesproken, Waxxer?
Nou dan zal het vast en zeker wel niet storm lopen met de kaartverkoop en willen ze zo toch nog wat volk binnen halenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat spel voor een gratis kaartje voor Innercity is zo makkelijk
Met NJOY was het precies hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 24 november 2005 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan zal het vast en zeker wel niet storm lopen met de kaartverkoop en willen ze zo toch nog wat volk binnen halen![]()
Naar Amsterdam Duivendrecht en dan met de boemel naar Amsterdam Rai want lopen is te verquote:
Ik neem gewoon bus 15 hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Naar Amsterdam Duivendrecht en dan met de boemel naar Amsterdam Rai want lopen is te ver![]()
Innercity in Amsterdam Rai op zat 17 december 2005
een hupsfestijn waar Ang3l, Wiz en Peet al kaarten voor gekocht hebben
want die scherpe controle waar ze over roepen die stelt toch niet zo heel veel voor hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik neem gewoon bus 15 hoor
Ik was vorig jaar als 16 jarige ook gewoon bij Sensation Blackquote:Op donderdag 24 november 2005 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
want die scherpe controle waar ze over roepen die stelt toch niet zo heel veel voor hoor
dus volgens mij moet jij zonder toestanden gewoon door kunnen![]()
Goededagdeel, zou Peet zeggenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:01 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo goedemorgen/middag/avond!!
dat zal niet gaan want die is niet genomineerd! dus helaas al mag die er van mij ook wel uit hoor!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Strax weer BB
Khoop dat Rob dr uitflikkert dit x!
Geen sneeuw hier.. maar wel veel regen, veel wind en koud..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:50 schreef Prego het volgende:
het is kut weer in NL hoorde ik toen straks
waait het echt zo hard?
sneeuwt het al bij jullie?
Kortom: álle ingedriënten voor een heeeerrrlijke zondagavondwandeling door de binnenstad van Zwolle.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen sneeuw hier.. maar wel veel regen, veel wind en koud..
quote:Het KNMI heeft een Weeralarm uitgegeven voor zeer zware windstoten. In de loop van de nacht en vrijdagochtend ook tijdens de ochtendspits wordt overlast door zeer zware windstoten (tot 110 km/uur) en winterse buien met (natte) sneeuw en hagel.
Dus... dus.. hier gaat het kutweer worden?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef Waxxer het volgende:
Oohhhh dat is niet hier zie ik nuDe plek waar ik morgen reis, is helemaal groen!
De rest niet!![]()
De wind giert hier al om het huisquote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef Vlarp het volgende:
Dus... dus.. hier gaat het kutweer worden?
Nou ja... dat zéggen ze he!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus... dus.. hier gaat het kutweer worden?
Beter dan een boer die even verderop giert over het land!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De wind giert hier al om het huis
Het was hier om 2 uur al donker.. En op het strand is het leuk, maar niet met dit weerquote:Op donderdag 24 november 2005 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Beter dan een boer die even verderop giert over het land!
is toch leuk?? Kacheltje hoger, strandwandeling....Oh nee, het is al donker geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |