Ik dacht om 23.40 uur nog een lekkere Mc Chicken te kunnen halen bij de McDonald's, ik moest dus opschieten aangezien het maar tot 00.00 uur open is. Plankgas en op tijd! Om 23.50 bestelde ik een Mc Chicken menu voor mijn huisgenoot en een Chicken Chiken Premium burger menu voor mezelf.
Ik heb het nog voor de zekerheid nagevraagd bij de kassa, of het goed was overgekomen van mijn Chicken Premium, want ze verstond het niet echt. Terwijl ik toch echt heel duidelijk sprak
Ik kreeg dus 2 bekers en een grote zak, in orde zou je denken. Toen ik echter weg reed naar de parkeerplaats om alvast stiekem een frietje tot me te nemen, kwam ik erachter dat er geen Mc Chicken bij zat!
![]()
Terug naar de Mc Drive kon niet, want die was dicht en binnen was het ook dicht. Dus toen maar de auto geparkeerd en tussendoor naar de Mc Drive gelopen.
Mevrouw wilde me niet meer helpen omdat het al 00.00 uur was geweest
![]()
Ik had godverdomme VOOR 00.00 uur besteld en het was haar schuld, dus ik moest en zou geholpen worden
Naja na wat gezeik besloot ze me toch wel te helpen, toen moest ik dus opnieuw afrekenen, alleen het pin apparaat deed het niet. Kassa's waren al opgeborgen, dus kon alleen contact en gepast betalen. Nou vooruit die ¤ 0,20,- cent mag je hebben
Na tig jaar wachten en chagrijnig aangekeken te zijn, kreeg ik EEEEEEINDELIJK mijn eten.
Toen moest ik nog naar huis rijden met 2 volle bekers, maarja aangezien ik nogal gefrustreerd reed zit nu EN mijn passagiers stoel volledig onder de cola EN is mijn patat koud!
En dat allemaal door die stomme chagrijnige &$*()*$@)($_) van de McDonald's!! STOM WIJF!!!!!!! Ik wens haar een slechte nacht rust toe