jong ajax zou wel goed zijn inderdaad. die v.d.brom verpest allesquote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef twi het volgende:
Frank en Ronald, halen natuurlijk. Nadat ze de versnelde trainerscursus hebben gedaan gewoon lekker op Jong Ajax zetten
Voetballend hebben ze totaal niks meer toe te voegen natuurlijk
Precies, en ik heb ook niemand horen fluiten.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:47 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Inderdaad, net hing er gewoon nog, maar ik had er persoonlijk helemaal geen last van... en het sfeertje was in het uitvak zelfs nog beter dan in de rest van het stadion had ik het idee (met uitzondering van 410/fside natuurlijk)
Wat ik ook goed vond dat nadat Rosenberg miste (het enige wat ie fout deed in de tijd die ie kreeg) een schouderklopje van ik dacht Sneijder krijg zo van "Kom op joh, niet over nadenken"quote:Op woensdag 23 november 2005 16:54 schreef twi het volgende:
Het mooiste vond ik trouwens dat Rosenberg na z'n goal afgelopen weekende nog even een klopje gaf op 't Ajax-logo op z'n shirt. Hart dus op de juiste plek, ongetwijfeld de nodige dosis talent en dat moeten we er nu gewoon uit laten komen
Ik wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:42 schreef Radegast het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Stam naar Ajax wil,
Hoe duur kostquote:en hoe duur moet Landzaat wel niet kosten?
Geld is er echt wel. En ik geloof wel in een eventuele komst van Stam naar Ajax.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:42 schreef Radegast het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Stam naar Ajax wil, en hoe duur moet Landzaat wel niet kosten?
quote:Amateur DOVO traint mee met Jong Ajax
Dagblad De Gelderlander meldt dat Vito Wormgoor, het 17 - jarige talent van de Veenendaalse hoofdklasser DOVO, maandag heeft meegetraind met Jong Ajax. Hij speelde gisteravond mee in een oefenwedstrijd. Wormgoor brak onlangs door in het eerste elftal van DOVO.
Ach, vriendje Pienaar miste ook zo'n kans tegen Arsenal. Ook eenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Die kans.... Dat was echt weer eenmoment.
sommige mensenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:54 schreef twi het volgende:
Het mooiste vond ik trouwens dat Rosenberg na z'n goal afgelopen weekende nog even een klopje gaf op 't Ajax-logo op z'n shirt. Hart dus op de juiste plek, ongetwijfeld de nodige dosis talent en dat moeten we er nu gewoon uit laten komen
Maar Huntelaar wil zelf niet naar het buitenland nog dusquote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef cultheld het volgende:
Stam gaat echt niet naar Ajax. HSV wil Huntelaar nu ook hebben en daar kan Ajax niet mee concurreren. Landzaat is bijna 30 en die wil naar het buitenland. Mathijsen en Perez lijken me wel haalbaar.
Stam heeft al aangegeven alleen naar PSV of Hveen te willen (stond een paar weken geleden in de VI)quote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geld is er echt wel. En ik geloof wel in een eventuele komst van Stam naar Ajax.
Open kans viel nou ook wel weer meequote:Op woensdag 23 november 2005 20:01 schreef BennyNL het volgende:
[..]
sommige mensen![]()
en dat hij die open kans tegen spartapraag miste was zeker omdat hij nigel liever de goals gunde![]()
Sterker nog, Zlatan deed dat niet alleen in z'n beginperiode. Die kans tegen Club Brugge uit bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Open kans viel nou ook wel weer mee.
Daarnaast deed Zlatan in het begin precies hetzelfde en toep iedereen ook dat ie het niet zou redden dus wees nou eens slim en gun zo'n speler nu is de tijd
HSV is wel aantrekkelijk hoor. Samen met Vaart en Boulahrouz in 1 team spelen. Wie wil dat nou niet?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar Huntelaar wil zelf niet naar het buitenland nog dus
Ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
HSV is wel aantrekkelijk hoor. Samen met Vaart en Boulahrouz in 1 team spelen. Wie wil dat nou niet?
Een goed lopend Ajax is dus echt wel aantrekelijker dan HSV, en Huntelaar zou zich graag willen bewijzen in Nederland. En zou dus graag een van de spelers willen zijn van het "nieuwe Ajax" waaraan nu gebouwd zou moeten worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
HSV is wel aantrekkelijk hoor. Samen met Vaart en Boulahrouz in 1 team spelen. Wie wil dat nou niet?
Goed lopend wel ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Een goed lopend Ajax is dus echt wel aantrekelijker dan HSV, en Huntelaar zou zich graag willen bewijzen in Nederland. En zou dus graag een van de spelers willen zijn van het "nieuwe Ajax" waaraan nu gebouwd zou moeten worden.
Huntelaar dusquote:Op woensdag 23 november 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat het dus kan worden met hem en een paar aankopen erbij.quote:
Haha, da's natuurlijk onzin Michel, een "10" zoals jij Pienaar graag ziet moet zo'n bal natuurlijk evengoed maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Dat is geen centrumspits. Markus moet zo'n bal maken, type spits als hij zou zijn.
als er iets is dat Pienaar niet is dan is het wel een afmaker, die gast heeft het belabberdste schot dat ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, da's natuurlijk onzin Michel, een "10" zoals jij Pienaar graag ziet moet zo'n bal natuurlijk evengoed maken.
Eerst zien en dan geloven. Zo lang jullie maar van Stam afblijven.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat het dus kan worden met hem en een paar aankopen erbij.
Ach, jullie moesten zonodig Reiziger.....quote:Op woensdag 23 november 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerst zien en dan geloven. Zo lang jullie maar van Stam afblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |