idd. psv zal nooit eerste worden in de poulequote:Op woensdag 23 november 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt man...
Wat blijven ze daar positief he?quote:Blind wilde maar zeggen: er valt nog genoeg te verbeteren aan het spel van zijn ploeg. Ook tegen Sparta Praag maakte Ajax het zichzelf onnodig moeilijk. De Amsterdammers hadden verreweg het meeste balbezit (67 procent over de hele wedstrijd) en waren superieur in hun positiespel, maar het rendement bleef daar ver bij achter.
Jawel, ik wil PSV wel lotenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt man...
HW wat doe je? Ben je het eens met mij???quote:Op woensdag 23 november 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet dus. Blind lijkt heel veel moeite te hebben (net als Koeman) om een wedstrijd te lezen en in te grijpen..
Kan inderdaad niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef mr_cucumber het volgende:
Zou dat trouwens mogelijk zijn, of kunnen ploegen uit hetzelfde land elkaar niet treffen? Ik meen me namelijk zoiets te herinneren van andere jaren in de 2e ronde.
Dan wil ik Bayern wel... Of Chelsea, liverpool....quote:
Ach man, die heeft geen schijn van kans tegen Urbyquote:Op woensdag 23 november 2005 11:01 schreef Jajong het volgende:
Ik wil Barca, Dinho live zien voetballen
dat zien we van de zomer in dld welquote:Op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, die heeft geen schijn van kans tegen Urby.
Als Urby meemag..quote:Op woensdag 23 november 2005 11:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zien we van de zomer in dld wel
Dat hebben ze bij Real Madrid nu ookquote:Op woensdag 23 november 2005 11:06 schreef Jajong het volgende:
Ik meost gister denken, hoe t zou zijn om tegen Dinho te voetballen, volgens mij wil daarna nooit meer een bal zien
Ik vrees dat die achter slot en grendel staatquote:Op woensdag 23 november 2005 11:38 schreef SoA-Holic het volgende:
We pakken die cup met de grote oren!!![]()
daar heeft hij helemaal gelijk in. NIEMAND loopt goed diep of biedt zich goed aan, ze geven de bal af en gaan dan weer staan slapen.quote:,,Te veel spelers geven nu braaf hun balletje af en kijken vervolgens met de handen in de zij wat er verder gebeurt. Er zit geen enkele verrassing meer in ons spel.’’
Anastasiou.
Ook al speelde hij zelf niet sterk, ik wil hem er ook gewoon bij houdenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar heeft hij helemaal gelijk in. NIEMAND loopt goed diep of biedt zich goed aan, ze geven de bal af en gaan dan weer staan slapen.
Ananas lijkt de enige te zijn bij Ajax die er iets van snapt.
graag, de aanvoerdersband kan hem iig niet slechter maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben er voor om Steek, Lindje of Sneijder aanvoerder te maken. Lekker constante factor. Blind kennende zal het wel boukari worden ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |