quote:Ajax-spits Yannis Anastasiou is ongekend loslippig in de onvolprezen rubriek Quotes van AD Sportwereld.
,,Ik had maandag op de training ruzie. De boodschap drong blijkbaar niet goed door, want de jonge spelers stonden stuk voor stuk te lachen. Maar ik sta daar niet om de clown uit te hangen.’’
Ajax-voetballer Yannis Anastasiou in Trouw.
,,Iedereen ziet het anders, ik respecteer elke mening. Maar een linksbuiten? Ik durf best te zeggen dat ik dat echt héél vreemd vind.’’
Nogmaals Anastasiou, nu over de opmerking van trainer Danny Blind dat Ajax op zoek is naar een linksbuiten.
,,Te veel spelers geven nu braaf hun balletje af en kijken vervolgens met de handen in de zij wat er verder gebeurt. Er zit geen enkele verrassing meer in ons spel.’’
Anastasiou.
nou inderdaad, we hebben al een fantastische LB, NBquote:,,Iedereen ziet het anders, ik respecteer elke mening. Maar een linksbuiten? Ik durf best te zeggen dat ik dat echt héél vreemd vind.’’
Nogmaals Anastasiou, nu over de opmerking van trainer Danny Blind dat Ajax op zoek is naar een linksbuiten.
* gr8w8 slaat dit topic opquote:
Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik heb het meer over het speltype dat Ajax denk beter ligt dan de rest van Europa, wat toch (nog) een stuk verdedigender is. We mogen trouwens wel bidden dat het Bayern in ieder geval niet wordt...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Tuurlijk is niets onmogelijk, maar LFC is in Europa nou niet echt de zwakste club er tussen zit ...
Rot nou eens op met dat negatieve gekanker man. Jezus, Rosenberg heeft niets fout gedaan gisteren. De ballen die in zijn richting gespeeld werden na een goede loopactie waren allemaal te kort. Een bal die hij a-relaxed ingespeeld krijgt wat normaal balverlies is krijgt hij er nog een vrije trapp op de rand 16 uit.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met 1-1 waren we ook doorgeweest...
En fijn dat die opperkneus een vrije trap versiert, maar beetje jammer dat meneer de spits het doel nog niet kan vinden als er 20 lekker wijven naakt op dansen...
OP-ROT-TEN met die gast..
Hij heeft wel gelijkquote:
Behalve 1 niet te missen kans.....quote:Op woensdag 23 november 2005 10:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Ik vond Rosenberg niet onaardig spelen en die jongen heeft gewoon wat meer tijd nodig.
En daar moet je hem dan vervolgens ook echt volledig op afbranden......quote:
Zoals eerder gezegd was ie misschien wel minder makkelijk dan het leek, en mja spitsen missen nu eenmaal kansen, zeker als ze niet lekker in hun vel zitten en het moeilijk hebben. Tijd en vertrouwen kan een hoop goeds brengen.quote:
Dus moet ie maar verkocht worden? Dus moet ie maar oprotten en uitgefloten worden na elke wedstrijd? Kalou mist afgelopen zondag toch ook 4 100% kansen? Het heeft allemaal met vertrouwen en vorm te maken. Als ik weet dat ik zodra ik die bal er niet inschiet, keihard wordt uitgefloten, dan maalt er ook eerst 100x wat door mijn hoofd, voordat ik die bal trap. Tja, dat ie dan overgaat is bijna logisch te noemen. Daarnaast blijf ik er bij dat het niet een niet te missen kans was, al had ie misschien wel op goal gemogen.quote:
Ik brand niets af!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
En daar moet je hem dan vervolgens ook echt volledig op afbranden......
Iedere spits mist kansen, maar deze jongen kan werkelijk niks goed doen bij velen.
Gelukkig waren er gister in het stadion een groot aantal mensen die wél begrepen hoe we deze jongen kunnen helpen.
Een niet te missen kans bestaat niet, dan zou het namelijk een doelpunt zijn....
eens. gun die jongen ajb wat tijd om overal aan te wennen. het is zooooooooooo gemakkelijk om hem nu al tot de grond toe af te branden.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ach ja, [insert willekeurige spits] was ook een onder modale voetballer in zijn begin bij [insert willekeurige club] Rosenberg is nog jong. Hij heeft nog niet kunnen brengen wat hij zou moeten, dat klopt, maar hij zit ook pas een half jaar in een vreemd land waar je al 4 wedstrijden lang 50k supporters over je heen krijgt... Gek dat je het je aantrekt. Sladan ging ook pas na 1 seizoen presteren.
Excusez moi, dat was niet persoonlijk bedoeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik brand niets af!Ik ben diegene die al vanaf augustus
Markus
post.
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach, weet je? Het zal wel aan mij liggen... prima.
Ik zal de eerste zijn die zijn ongelijk toe zal geven als hij opeens gaat scoren. Maar het lijkt me sterk als hij in de Zweedse competitie niet verder dan een handjevol goals dat hij in de toch sterkere Nederlandse competitie opeens wel kan scoren..
We zullen zien, maar mijn geloof is al een tijdje op..
Je weet niet wat je zegt man...quote:Op woensdag 23 november 2005 10:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik wil psv eigenlijk wel loten
Dat snapte ik ook niet dus. Blind lijkt heel veel moeite te hebben (net als Koeman) om een wedstrijd te lezen en in te grijpen..quote:Op woensdag 23 november 2005 10:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Viel me trouwens op dat ajax maar 2x gewisseld heeft... de Jong voor Lindenbergh en Markus voor Ananas, terwijl die prutser van een boukari blijft staan en manu blijft zitten op de bank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |