hij versierde wel een beslissende vrije trap...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Het was weer onthutsend zwak ja..
En Rosenberg liet vlak voor tijd weer prachtig zien waarom hij NIETS te zoeken heeft bij Ajax..... kans voor open doel en wat doet de prutser?? Hoog over, voor de zoveelste keer.
Strik erom en verkopen aan Omniworld voor 2 marsen en een fristi...
Nou nou, dat was die 6 miljoen wel waard ja..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij versierde wel een beslissende vrije trap...
als we door dat doelpunt uiteindelijk verder blijken te zijn en nu de CL winnen welquote:Op woensdag 23 november 2005 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou, dat was die 6 miljoen wel waard ja...
Met 1-1 waren we ook doorgeweest...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als we door dat doelpunt uiteindelijk verder blijken te zijn en nu de CL winnen wel
Boukhari, die moet oprotten.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met 1-1 waren we ook doorgeweest...
En fijn dat die opperkneus een vrije trap versiert, maar beetje jammer dat meneer de spits het doel nog niet kan vinden als er 20 lekker wijven naakt op dansen...
OP-ROT-TEN met die gast..
ookquote:Op woensdag 23 november 2005 09:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Boukhari, die moet oprotten.
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 23 november 2005 09:15 schreef Messenga het volgende:
Ajax! dat ze maar Villarreal mogen loten..
!! Rosenberg was juist hartstikke gretig gisteren! Hij had een aantal goed loopacties, liep zich bijna constant vrij of speelde anderen vrij. Enige smetje was imo dat compleet mislukte schot op doel waarbij hij teveel achterover leunde. Verder vond ik hem goed. Echt, geef die jongen maar vertrouwens, dan komt hij er echt wel! In ieder geval een stuk meer potentie dan Yannis "ik heb teveel gegeten en ga lekker rustig uitbuiken op het veld" Anastasiou.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met 1-1 waren we ook doorgeweest...
En fijn dat die opperkneus een vrije trap versiert, maar beetje jammer dat meneer de spits het doel nog niet kan vinden als er 20 lekker wijven naakt op dansen...
OP-ROT-TEN met die gast..
Paljasquote:Op woensdag 23 november 2005 09:20 schreef rompompom het volgende:
Ik denk dat we tegen Liverpool ook nog wel kans maken
Dat is toch niet handig? In de rust vertel je de spelers wat ze fout doen, en wat absoluut beter moet. Eerst 10 minuten aankijken in de tweede helft, kijken of ze het opgepikt hebben, en dan eruit halen.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ananas niet goed in de eerste helft? Gewoon eruit halen in de rust en een ander de kans geven om een beetje in de wedstrijd te komen..
Ze zouden na de drama's die we al gezien hebben nou toch wel moeten weten wat er mis isquote:Op woensdag 23 november 2005 09:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig? In de rust vertel je de spelers wat ze fout doen, en wat absoluut beter moet. Eerst 10 minuten aankijken in de tweede helft, kijken of ze het opgepikt hebben, en dan eruit halen.
Al was ik ook verbaasd hoor, toen Ajax zonder wissels weer het veld op kwam![]()
Alles is mogelijk natuurlijk, maar we zijn tegen geen enkele club in de 2e ronde favoriet helaas.quote:
Hij kon ook weinig anders doen dan achterover/opzij leunen, anders had hij de bal helemaal niet geraakt. Zo makkelijk als het leek was die kans dus niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:40 schreef Cheiron het volgende:
`
[..]
!! Rosenberg was juist hartstikke gretig gisteren! Hij had een aantal goed loopacties, liep zich bijna constant vrij of speelde anderen vrij. Enige smetje was imo dat compleet mislukte schot op doel waarbij hij teveel achterover leunde.
Ach, wie weet wat er nog gaat gebeurenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alles is mogelijk natuurlijk, maar we zijn tegen geen enkele club in de 2e ronde favoriet helaas.
Tuurlijk is niets onmogelijk, maar LFC is in Europa nou niet echt de zwakste club er tussen zit ...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alles is mogelijk natuurlijk, maar we zijn tegen geen enkele club in de 2e ronde favoriet helaas.
In het stadion dacht ik van niet, maar toen ik het terugzag dacht ik van wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef gr8w8 het volgende:
De vraag: Wel of geen penalty?
idd, niet meer over zeuren dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dat maakt niet echt meer uit toch?.
heb het nog niet teruggezien maar vind van nietquote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
In het stadion dacht ik van niet, maar toen ik het terugzag dacht ik van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |