terug naar de sloppenwijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:10 schreef Robar het volgende:
Pienaar heeft het na dinsdag echt helemaal gedaan bij me.
Ik ben hem helemaal zat.Dag Pienaar, ga maar lekker bij je vriendjes in Zuid Afrika ballen.
Het is gewoon 1 brok arrogantie wat er over het veld loopt
En gewoon bijna niets presteren . . . .
Man wat ben ik hem zat!
Pienaar moet gewoon op de juiste positie opgesteld worden....quote:Op donderdag 24 november 2005 10:01 schreef Cheiron het volgende:
Pienaar moet gewoon niet altijd stil gaan staan als hij de bal krijgt, dat zou een hoop schelen..
en dat is volgens jou?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Pienaar moet gewoon op de juiste positie opgesteld worden....
idd op de bank.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Pienaar moet gewoon op de juiste positie opgesteld worden....
zolang hij maar een stoeltje heeft tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 24 november 2005 11:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
tribune, beter.
Kan er weer een jeugdspeler doorschuiven
je begint Suid-Afrikaans te spreken jongen!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zolang hij maar een stoeltje heeft tijdens de wedstrijd
waar dat stoeltje staat maakt me geen kont uit
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
je begint Suid-Afrikaans te spreken jongen!
Pienaar kan gewoon weg niet uit de voeten op de 10, daar heeft ie geen snelheid of inzicht voor. en er zijn zat middenvelders bij ajax beter dan hij is op het middenveld.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
10 of op zn minst middenveld.
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk idd dat Urby beter is op die positie dan die Rosales...
Ow?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het moet niet gekker worden
je wil urby toch niet op rechtsbuiten zettenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow?
Wat heeft Rosales dan al laten zien?? Die walgelijke prutser?
Urby is nog een paar keer mee naar voren gekomen en heeft zelfs een paar redelijke voorzetten gegeven, als hij gewoon op die plek staat kan het nog wel eens leuk worden.
Urby is snel, sterk aan de bal en zal dus NIET altijd zijn duel verliezen voor de voorzet.
Nee, nu niet, want hij speelt erg goed op dit moment.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je wil urby toch niet op rechtsbuiten zetten
laat hem nou maar als linksback opkomen. dat werkt veeeeeel beter.
Ik snap Heatweave wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je wil urby toch niet op rechtsbuiten zetten
laat hem nou maar als linksback opkomen. dat werkt veeeeeel beter.
ja maar niet op rechts buiten. Maxwell op het middenveld en Urby als back (of evt andersom, kan ook) en JF op de bank lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik snap Heatweave wel.
Je hebt namelijk straks drie spelers voor dezelfde positie.
Namelijk Juanfran, Maxwell en Emanuelson.
En met name de laatste twee kunnen denk ik wel uit de voeten op een buitenpositie.
Als je kijkt hoeveel wedstrijden pienaar voor ajax speelt en hoeveel Rosenberg, dan is het niet meer dan terrecht dat degene die langer slecht speelt meer kritiek krijgt.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:13 schreef BennyNL het volgende:
wel zeiken op pienaar maar rosenberg eeuwig krediet blijven geven? idioten..dankzij pienaar kwam de 2de goal tot stand en werd er ook dankzij een pass van hem in thun gewonnen
domme fanboys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |