Alle regels staan in de OPquote:Op woensdag 23 november 2005 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Mogen we ook minpunten geven Cuall???
Beter Cuall!![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok bij deze wil ik mijn vrijwillige exit aangeven. Ik heb het leuk gehad maar zoals er enkele met nieuwe aanwas omgaan, ongeacht diens manier van uitdrukken zonder grof te zijn, stuit mij tegen de borst!
Overigens ken ik Joohanna al meer dan 6 jaar en weet ik uit ervaring dat ze met dezelfde motieven post en op vrijwel dezelfde manier als ik. Alleen aan mij hebben jullie kunnen wennen aan, da's het verschil.
Ik vind het dan ook zum kotsen zoals sommige mytylen zich hier gedragen met gelijk zeiken om een ban.
dus voor degenen die normaal konden blijven, groetjes en misschien tot ziens en voor de rest ,,,,DE CHOLERA!
Leve Cuallequote:Op woensdag 23 november 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Een ware leider geeft leiding op de achtergrond, geeft bijtijds sturing, heeft een luisterend oor en loopt niet te schreeuwen
![]()
![]()
.......en APK je hebt het niet echt slecht gedaan hoor, maar je was gewoon een beetje lui![]()
Je bent echt heel, heel erg gestoord! Ik erger me sinds het eerste moment de tering aan Joohanna, net zoals ik jouw posts vanaf het eerste moment heb omarmd. Vrijwel dezelde manier, my ass!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok bij deze wil ik mijn vrijwillige exit aangeven. Ik heb het leuk gehad maar zoals er enkele met nieuwe aanwas omgaan, ongeacht diens manier van uitdrukken zonder grof te zijn, stuit mij tegen de borst!
Overigens ken ik Joohanna al meer dan 6 jaar en weet ik uit ervaring dat ze met dezelfde motieven post en op vrijwel dezelfde manier als ik. Alleen aan mij hebben jullie kunnen wennen aan, da's het verschil.
Ik vind het dan ook zum kotsen zoals sommige mytylen zich hier gedragen met gelijk zeiken om een ban.
dus voor degenen die normaal konden blijven, groetjes en misschien tot ziens en voor de rest ,,,,DE CHOLERA!
Ja, maar regels??quote:
trustenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:02 schreef cuall het volgende:
Nou het was weer en enerverende avond![]()
Heel verrassend![]()
![]()
Ik denk dat ik vast wel lekker kan slapen, Tot morgenavond, want ik ben morgen op een andere plek héél hard nodig.
Stem goed en gebruik het stembiljet![]()
Truste allemaal![]()
Pardon, niet mijn naam eerbiedig gebruiken jaquote:Op woensdag 23 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
bommie.. you've got to be freakin' kidding us here...
Als Joohanna zelf zou aangeven dat ze een probleem heeft met de manier waarop op haar posts wordt gereageerd zou je misschien een punt hebben.. Als de posts bedoeld zijn om te provoceren, slaagt ze daar bijzonder goed in... In alle andere gevallen: waar maak je je in godeschristuskribbetjesnaam druk over
Truste Cuallquote:Op woensdag 23 november 2005 01:02 schreef cuall het volgende:
Heel verrassend![]()
![]()
Ik denk dat ik vast wel lekker kan slapen, Tot morgenavond, want ik ben morgen op een andere plek héél hard nodig.
Truste allemaal![]()
Trustenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:02 schreef cuall het volgende:
Heel verrassend![]()
![]()
Truste allemaal![]()
Je had vandaag wel een andere mening niet helemaal goed (lees echt fout)quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Pardon, niet mijn naam eerbiedig gebruiken ja![]()
Nee toch? Daar was die helm voor vertelde die mevrouwquote:
Waar maak jij je nu weer druk om??quote:Op woensdag 23 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
Als Bommie pleite wil, kunnen we hém dan niet op de bank zetten?
En dan in plaats van mij want ik kom ongeveer na hem in het alfabet.
Hallo, ik kom vóór die domtorendroplul, ik heb er meer recht op.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
Als Bommie pleite wil, kunnen we hém dan niet op de bank zetten?
En dan in plaats van mij want ik kom ongeveer na hem in het alfabet.
Dat is beterquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 01:10 schreef APK het volgende:
En waarom zou Joohanna in vredesnaam een ban moeten hebben
Jezus, sluit die loverbear op ofzo, met dat achterlijke gezoen.![]()
Voor het eerst in deze contest ben ik het 100% met je eens!!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:10 schreef APK het volgende:
Geen kwaad woord over LoveBear! Wil je ook een ban? Gevallen despoot!!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:10 schreef APK het volgende:
Nee het was mijn idee, en jij hebt als afgetreden dicatator voorlopig nérgens recht op.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo, ik kom vóór die domtorendroplul, ik heb er meer recht op.![]()
En jij gelijk meequote:Op woensdag 23 november 2005 01:10 schreef APK het volgende:
Hij was al doof door een andere redenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
En jij gelijk mee![]()
Van al dat schreeuwen word iedereen doof
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
Heb jou werk vast gedaan Cuall want volgens mij zijn die 24 seconden bedenktijd allang voorbij![]()
ATTENTIE ATTENTIE! HIER VOLGEN DE STEMREGELS VOOR VANDAAG!
![]()
In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:
Jappie
Maurisico
Day
APK
PC Eend
Isabeau
Teamlead
Gert
Demins
KRIBBET
Snaptnix
Cuall
Versabommie vrijwillige exit
De vetgedrukte personen staan genomineerd. Per dag mag iedereen -ook de huisbewoners- 1 keer een stem uitbrengen. Het gaat om een positieve stem, dus je stemt op de persoon die je graag in het virtuele huis wilt houden. Stem wijs, zodat de slechste moge verliezen en vol schaamte deze elite achter zich dient te laten.
DE lijst met stemgerechtigen:
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie vrijwillige exit
Gebruik voor het stemmen het STEMBILJET !!!
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Jappie-----
Maurisico-
Day-------
APK------
PC Eend--
Isabeau---
Teamlead-
Gert------
Demins---
Motivatie:
De nieuwe stand is dan:
Jappie----- 0
Maurisico- 0
Day--------- 0
APK--------- 0
PC Eend-- 0
Isabeau--- 0
Teamlead- 0
Gert-------- 0
Demins--- 0
Stemmen die NIET uitgebracht worden op dit stembiljet tellen niet mee in de eindstand
Stemmen vindt om de dag plaats, de andere dag moeten de kandidaten elkaar nomineren
24 uur nomineren
24 uur stemmen op de bankzitters
24 uur nomineren
vorig topic
[BB] User servival game #30
Tieft op, geef mij dan punten slowchat held.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:12 schreef teamlead het volgende:
zo triest.. gevallen dictators die niet snappen dat hun rol is uitgespeeld...![]()
Je ben je stemmen vergetenquote:
En van jouw replys wordt iedereen blind.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
En jij gelijk mee![]()
Van al dat schreeuwen word iedereen doof
En (schaam schaam) ik ook, ze krijgt het toch voor elkaar om ons tot een topprestatie te dwingen qua posten, ze vliegen over je schermquote:Op woensdag 23 november 2005 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor het eerst in deze contest ben ik het 100% met je eens!!![]()
Dat kan niet als ze antwoorden dan lezen ze net als jijquote:Op woensdag 23 november 2005 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
En van jouw replys wordt iedereen blind.![]()
Het is alleen het voorbeeld lijstje, je moet nu toch weten dat ik tot het laatst wacht met stemmen in de hoop nog iets te kunnen veranderen (zoals gisteravondquote:
Ja, ja!! Dat weet ik nog!!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is alleen het voorbeeld lijstje, je moet nu toch weten dat ik tot het laatst wacht met stemmen in de hoop nog iets te kunnen veranderen (zoals gisteravond)
Volgens mij heb je de kruk om op te steunen om daar het zwakke been mee te ontzien. Als je de kruk aan de andere kant dan je zwakke been gebruikt en je steunt gelijktijdig EN op de kruk EN op je zwakke been dan wordt je zwakke been toch maximaal belast. Naar mijn mening hoort het been dat niet belast mag worden tussen het gezonde been en de kruk. Maar dat is mijn simpele redenatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je had vandaag wel een andere mening niet helemaal goed (lees echt fout)
De kruk zat aan de goede kant![]()
zit je wel in het goede topicquote:Op woensdag 23 november 2005 01:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de kruk om op te steunen om daar het zwakke been mee te ontzien. Als je de kruk aan de andere kant dan je zwakke been gebruikt en je steunt gelijktijdig EN op de kruk EN op je zwakke been dan wordt je zwakke been toch maximaal belast. Naar mijn mening hoort het been dat niet belast mag worden tussen het gezonde been en de kruk. Maar dat is mijn simpele redenatie.
[afbeelding]
Nathalie had de blessure aan haar linkervoet, dus met mijn theorie zou ze dan de kruk ook links moeten dragen.![]()
CORRECT!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de kruk om op te steunen om daar het zwakke been mee te ontzien. Als je de kruk aan de andere kant dan je zwakke been gebruikt en je steunt gelijktijdig EN op de kruk EN op je zwakke been dan wordt je zwakke been toch maximaal belast. Naar mijn mening hoort het been dat niet belast mag worden tussen het gezonde been en de kruk. Maar dat is mijn simpele redenatie.
[afbeelding]
Nathalie had de blessure aan haar linkervoet, dus met mijn theorie zou ze dan de kruk ook links moeten dragen.![]()
Kan iemand dat even voor mij naar leefbaar Nederlands vertalenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:19 schreef lovebear het volgende:
u
[..]
Dat kan niet als ze antwoorden dan lezen ze net als jij
Ja dat is dus ook afgelopen hè.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is alleen het voorbeeld lijstje, je moet nu toch weten dat ik tot het laatst wacht met stemmen in de hoop nog iets te kunnen veranderen (zoals gisteravond)
Plaats wat leestekens! Dan begrijp je het wel!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand dat even voor mij naar leefbaar Nederlands vertalen
Wat doet die 'u' daar danquote:Op woensdag 23 november 2005 01:23 schreef demins het volgende:
[..]
Plaats wat leestekens! Dan begrijp je het wel!![]()
Dat jij mijn reply leestquote:Op woensdag 23 november 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand dat even voor mij naar leefbaar Nederlands vertalen
Als mij hier de opmerking wordt geplaatst dan plaats ik ook hier de reactie daarop terug.quote:
Oh, ik dacht: internet is sneller dus geen 24 dagen, uur of minuten maar 24 secondenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:20 schreef APK het volgende:
Zegguh, KRIKKET, FIAT mannetje, ja jij daar!
Bommie heeft 24 uur bedenktijd, toch
Tenzij onze nieuwe supersnelle chatmancuall -die nu overigens ligt te slapen ipv deze chaos in goede orde te leiden- een nieuw dictatoriaal decreet uitvaardigt?
quote:Op woensdag 23 november 2005 01:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat jij mijn reply leest
Want anders kan je niet antwoorden.
En anderen lezen ze ook.
Anders kunnen ze niet antwoorden.
Conclusie: Ze worden niet blind van mijn texten.
Snappie nu
Moet wel hij snapte me de eerste x nietquote:Op woensdag 23 november 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
dit is wel heel erg "Nijntje vertelt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |