En dan ben ik gemeenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's gemeen beertje.. ze wilt haar ogen wel open doen hoor....![]()
Jullie kunnen me ujitlachen om mijn uiterlijke verschijning, vanwege mijn nieuwbie zijn, vanwege mijn postings, vanwege mijn bestaan etc. etc. maar ik vertel jullie 1 ding:quote:
Het is bij mij donderdagavond a.s. om 21:30 al geregeld waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Jaja, zolang het maar geregeld is voordat jij op vakantie gaat![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
GA JIJ DAT DAN ALLEMAAL BIJHOUDEN STOMME MONGOOL, DAT WORDT GEHEID EEN CHAOS VAN JEWELSTE
![]()
Mooi, want één keer per dag stemmen kost me jaren van m'n levenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
De OP bevat de regEls die we gaan hanteren, dus 1 stem per dag
![]()
Zeg,.. oldbies.... een ban-aanvraag is nog steeds not donequote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ujitlachen om mijn uiterlijke verschijning, vanwege mijn nieuwbie zijn, vanwege mijn postings, vanwege mijn bestaan etc. etc. maar ik vertel jullie 1 ding:
IK GA HIER NIET WEG EN BLIJF ONGEZOUTEN MIJN OBJECTIEVE MENING GEVEN!
en het leuke is nog.......... ik ben niet te nomineren!![]()
................................quote:Op woensdag 23 november 2005 00:19 schreef Joohanna het volgende:
[quote]Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
blablabla
Maar mag je wel stemmen dan??quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ujitlachen om mijn uiterlijke verschijning, vanwege mijn nieuwbie zijn, vanwege mijn postings, vanwege mijn bestaan etc. etc. maar ik vertel jullie 1 ding:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is bij mij donderdagavond a.s. om 21:30 al geregeld waarschijnlijk.![]()
Reden?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zeg,.. oldbies.... een ban-aanvraag is nog steeds not done
Het is maar 2x per dag, alleen maar positief en dan ook nog is zonder motivatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi, want één keer per dag stemmen kost me jaren van m'n leven![]()
Je bent een goed mens, Teamlead, of heel naief!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wil
zij wilt
hij wilt
zij willen
Er was dan ook heel geen reden om de toorn van anderen over mij te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En valt het jullie dan niet op dat de grootste galbak Versatelbommelding ook aan jullie toorn is ontkomen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent een goed mens, Teamlead, of heel naief!![]()
OK allerliefst, zachtaardige, mooie, slimme, blij dat je geboren bent, lid van oude garde Joohanna.......................quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:23 schreef Gert het volgende:
Gewoon 1x per dag stemmen, is dat niet wat euh..... overzichtelijker voor diegene die de stemmen bij moet houden? Cuall dus?![]()
Maar daar moet ik de heeeeeeeeeeeele dag over nadenken!!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is maar 2x per dag, alleen maar positief en dan ook nog is zonder motivatie.
Maar mag nog steeds nietquote:Op woensdag 23 november 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wil
zij wilt
hij wilt
zij willen
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OK allerliefst, zachtaardige, mooie, slimme, blij dat je geboren bent, lid van oude garde Joohanna.......................![]()
![]()
![]()
Zegt ook helemaal niemand dat je weg moet. Alleen graag even wat ductape over dat bevallige modje van je zou fijn zijn.
Klopt.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
De OP bevat de regels die we gaan hanteren
![]()
Even??quote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
precies, APK kan het gewoon even niet hebben dat zijn hersenspinsel een belachelijk idee zijn.
even last van zijn egoo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |