quote:
Huh, Demins, geen punten vandaagquote:
Daar doen we het allemaal voor, je dacht niet echt dat we in een fiat gingen rijdenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als het niet bij jullie was dan is de fiat iig goed voor een lach op mijn gezicht hahahaha
Dat is dan gekomen nadat jij hier opeens verscheenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
Ik wil toch nog even een opmerking plaatsen. 2/3 van de posters op de stemlijst heb ik hier de afgelopen week NIET gezien!
en? dus? want? hoezo? is there a point in the near futurequote:Op woensdag 23 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
Ik wil toch nog even een opmerking plaatsen. 2/3 van de posters op de stemlijst heb ik hier de afgelopen week NIET gezien!
dat valt op hoor... en dat gaat ook nog wel tegen hem keren....quote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
Overigens is deze ronde een feit, maar ligt het aan mij of valt het gewoon niet op dat Kribbet elke keer weer als 1 van de laatste of zelfs laatste stemmen gaat om zo zijn hachie veilig te stellen en veel mensen te duperen?
Denk dat jij de meeste punten krijgt hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
belachelijke regel doen we dus NIET
IK ZIT NOG STEEDS IN HET HUIS HOOR
Begrijp je ook eens wat ik voor walging voel als je weer eens een slijmerijge smileyposting doet...!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
sorry snaptnix... maar dit irriteert me
Die hebben geluk gehad, dan hebben ze jou ook niet gezien!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begrijp je ook eens wat ik voor walging voel als je weer eens een slijmerijge smileyposting doet...!![]()
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest!
Kan ik niets aan doen, APK stuurt zijn mailtje met instructies zo laatquote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
Overigens is deze ronde een feit, maar ligt het aan mij of valt het gewoon niet op dat Kribbet elke keer weer als 1 van de laatste of zelfs laatste stemmen gaat om zo zijn hachie veilig te stellen en veel mensen te duperen?
Moe je je ogen open doenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
da's gemeen beertje.. ze wilt haar ogen wel open doen hoor....quote:Op woensdag 23 november 2005 00:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je je ogen open doen![]()
Ik heb ze wel gezien![]()
WILquote:Op woensdag 23 november 2005 00:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's gemeen beertje.. ze wilt haar ogen wel open doen hoor....![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:18 schreef demins het volgende:
[..]
Die hebben geluk gehad, dan hebben ze jou ook niet gezien!![]()
En valt het jullie dan niet op dat de grootste galbak Versatelbommelding ook aan jullie toorn is ontkomenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat valt op hoor... en dat gaat ook nog wel tegen hem keren....![]()
![]()
ik wilquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 2x per dag een stem uitbrengen, gij hoorndragende?![]()
dikke bullshit, de regels waren al 23 uur bekend voor jij ging stemmen !quote:Op woensdag 23 november 2005 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen, APK stuurt zijn mailtje met instructies zo laat![]()
Hoelaat neem je je pilletjes normaal gesprokenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:18 schreef demins het volgende:
[..]
Die hebben geluk gehad, dan hebben ze jou ook niet gezien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |