abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 13:27:28 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32505757
wat computers betreft ben ik iets minder trouw, das allemaal Dell

ik ben ook bijna retro ik bedien alles met een AV 2000 T

Nog steeds dé afstandsbediening
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32505934
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:27 schreef Klonk het volgende:
wat computers betreft ben ik iets minder trouw, das allemaal Dell

ik ben ook bijna retro ik bedien alles met een AV 2000 T
[afbeelding]

Nog steeds dé afstandsbediening
Inderdaad, stukken beter dan dat kameleon gedracht

Ik ben overigens niet zo'n sony-freak
  woensdag 23 november 2005 @ 21:40:59 #28
67643 iDex
opdondertje
pi_32520327
hoe zit dat nou met de aibo?

zijn de oudere type al wat goedkoper te verkrijgen?
pi_32520535
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef iDex het volgende:
hoe zit dat nou met de aibo?

zijn de oudere type al wat goedkoper te verkrijgen?
http://cgi.ebay.nl/Sony-A(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem

ik heb er geen verstand van, maar volgens mij is deze wel redelijk goedkoop?
  woensdag 23 november 2005 @ 21:49:09 #30
67643 iDex
opdondertje
pi_32520596
miami wel goedkoop dat wel
  woensdag 23 november 2005 @ 21:51:10 #31
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32520667
En ik maar denken dat de Aibo nooit op de markt is gezet? Zeker een Japanse versie?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32520757
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef iDex het volgende:
Als je goed kijkt en leest zie je het dat het een Nederlander is... Misschien is er wel een dealtje mee af te sluiten... MIsschien bevindt het object zich wel in Nederland
pi_32523806
Ik begin een steeds grotere hekel aan sony spul te krijgen!!!
en wel hierom.

Camera DCR-PC100 (a 4500 gulden) > ging kapot en was onrepareerbaar, kreeg ik een nieuwer model terug (PC110). Die doet het op zich nog aardig, maar de lens die daar in zit.
er staat op Carl Zeiss T* , dat zou iets heel redelijk goeds moeten zijn, maar het lijkt nergens op.

minidisc Mz-R30: 3x gerepareerd (één keer kostte het zelfs 250 gulden)
minidisc Mz-N10: 2x gerepareerd en neemt nu toch niet meer op, afspelen werkt nog wel. (ik ga hem niet nog een keer wegbrengen)
MP3 geval: Nw-E99: Super krasgevoelig, klepje kwam een scheur in én het ding is op een debiele manier beveiligd om het uitwisselen van mp3s onmogelijk te maken.
> Ik probeer nu zo veel mogelijk sony te vermijden, simpelweg omdat ALLES wat ik heb van hun al minstens 1x kapot is gegaan. Het is verder mooi spul, en als het niet stuk ging zou ik de producten hun geld waar vinden, maar nu dus niet meer.
pi_32523979
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef iDex het volgende:
Wat maakt dat uit

Of het nou uit Almere, Hong-kong of Alaska komt, zolang hij de goedkoopste is koop ik het
  woensdag 23 november 2005 @ 23:28:46 #35
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32524026
quote:
Op woensdag 23 november 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:

Thnx. Heb je al ervaring met vastlopende dvd's tijdens opname? Ik heb wel eens gehoord dat het soms voorkomt dat als je te veel beweegt of zo, dat ie stopt en dat je hele opname naar de klote is.. Klopt dat?
Klopt. Maar dan moet je wel heel had schudden. Hij kan best tegen een stootje
pi_32524353
Hmm, eig altijd goede ervaringen gehad met sony, behalve met de 28/32 FQ86 series tv's van ze.
wat een baggerdingen zijn dat zeg. zo'n beetje lekkerlijk elk model dat we daarvan verkocht hebben, is ook terug geweest voor reparatie.
Scheren is voor schapen!
  woensdag 23 november 2005 @ 23:52:55 #37
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32524731
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:19 schreef menesis het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel aan sony spul te krijgen!!!
en wel hierom.

Camera DCR-PC100 (a 4500 gulden) > ging kapot en was onrepareerbaar, kreeg ik een nieuwer model terug (PC110). Die doet het op zich nog aardig, maar de lens die daar in zit.
er staat op Carl Zeiss T* , dat zou iets heel redelijk goeds moeten zijn, maar het lijkt nergens op.

minidisc Mz-R30: 3x gerepareerd (één keer kostte het zelfs 250 gulden)
minidisc Mz-N10: 2x gerepareerd en neemt nu toch niet meer op, afspelen werkt nog wel. (ik ga hem niet nog een keer wegbrengen)
MP3 geval: Nw-E99: Super krasgevoelig, klepje kwam een scheur in én het ding is op een debiele manier beveiligd om het uitwisselen van mp3s onmogelijk te maken.
> Ik probeer nu zo veel mogelijk sony te vermijden, simpelweg omdat ALLES wat ik heb van hun al minstens 1x kapot is gegaan. Het is verder mooi spul, en als het niet stuk ging zou ik de producten hun geld waar vinden, maar nu dus niet meer.
Jammer om dit te horen! Je hebt gewoon pecht met hun producten.
Van de PC110 moet je rekening houden dat het ondanks de carl-seizz lens, het een mega kleine camera (voor die tijd) en dus ook met een mega kleine lens is. Die mag je niet vergelijken met de wat grotere camera's met grotere lensen.

De Minidiscs heb ik ook vaak over gehoord dat ze snel kapot gingen. Heb met de mijne nooit problemen gehad, terwijl ik hem vaak heb laten vallen. Ik had dan de MZR700 en die deed het perfect. Met de mp3 spelers heb ik geen ervaring (en nooit van anderen klachten gehoord) want zelf heb ik een Sony-Ericsson telefoon die mp3's afspeelt
  woensdag 23 november 2005 @ 23:56:01 #38
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32524803
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan moet je wel heel had schudden. Hij kan best tegen een stootje
Dan kloppen de beweringen niet. Want ik had gehoord dat het ook spontaan gebeurde. En als je keihard gaat schudden.. jah.. dat is uiteraard logisch
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hmm, eig altijd goede ervaringen gehad met sony, behalve met de 28/32 FQ86 series tv's van ze.
wat een baggerdingen zijn dat zeg. zo'n beetje lekkerlijk elk model dat we daarvan verkocht hebben, is ook terug geweest voor reparatie.
Hmz, niet echt veel klachten over gehoord. Meer de Philips 28/32PW88XX serie
pi_32529615
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:

[..]

Jammer om dit te horen! Je hebt gewoon pecht met hun producten.
Van de PC110 moet je rekening houden dat het ondanks de carl-seizz lens, het een mega kleine camera (voor die tijd) en dus ook met een mega kleine lens is. Die mag je niet vergelijken met de wat grotere camera's met grotere lensen.

De Minidiscs heb ik ook vaak over gehoord dat ze snel kapot gingen. Heb met de mijne nooit problemen gehad, terwijl ik hem vaak heb laten vallen. Ik had dan de MZR700 en die deed het perfect. Met de mp3 spelers heb ik geen ervaring (en nooit van anderen klachten gehoord) want zelf heb ik een Sony-Ericsson telefoon die mp3's afspeelt
Ja die sony-e telefoons, moet je daarbij de mp3 ook via "mp3filemanager" op de telefoon zetten of kan het gewoon via windows zelf?

En over die Carl Zeis lens, het grootste probleem daarvan is blooming (zo heet dat geloof ik?): bij scherpe contrasten krijg je ongelofelijk grote rode randen om de donkere objecten...
pi_32529657
Kan het trouwens kloppen dat Sony nog steeds walkmans verkoopt
pi_32529698
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:19 schreef Geqxon het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat Sony nog steeds walkmans verkoopt
Jep! Overigens is "Walkman" een trademark voor alle draagbare audiospelers van Sony en niet per se voor draagbare cassettespelers.
pi_32529753
Toen ik hem laatst zag dat ik dat het een rip-off was

En laat me raden, deze walkman speelt zeker alleen maar ATRAC3 muziek?
pi_32529810
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Toen ik hem laatst zag dat ik dat het een rip-off was

En laat me raden, deze walkman speelt zeker alleen maar ATRAC3 muziek?
Een aantal jaren geleden had Sony nog stoerdere cassette-walkmans. Zo'n héle dunne met een body van geborsteld aluminuim, die tegen de 70 uur kun spelen met 1 penlite!
  donderdag 24 november 2005 @ 10:19:29 #44
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32530680
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:15 schreef menesis het volgende:

[..]

Ja die sony-e telefoons, moet je daarbij de mp3 ook via "mp3filemanager" op de telefoon zetten of kan het gewoon via windows zelf?
quote:
Dat heb ik zelf zo nooit geprobeerd, ik heb een memorystick duo ding en die stop k in mijn computer en zet ik daar het muziek op.

En over die Carl Zeis lens, het grootste probleem daarvan is blooming (zo heet dat geloof ik?): bij scherpe contrasten krijg je ongelofelijk grote rode randen om de donkere objecten...
Das vreemd.. dat hoort geloof ik niet!
pi_32539810
Hier dus slechte ervaring met Sony.

Vooropgesteld dat ik Sony heel mooi vind en zeker niet slecht, is de helpdesk/Badhoevendorp bagger.

Ik kocht in 1998/99 als 1 van de eertse een Sony Wega tv de wega32FD1.

Koeienletters reclame op tv, om de tv in de winkel zelfs OP de tv!! dat ie dolby surround was.
Was ook niet gek bedacht want voor fl. 3500 had je een "gewone" breedbeeld van Sony met DS

Deze kostte mij ruim fl.7000, paar surroundspeakers erbij gebietst, ik helemaal blij want had al een Bose soundsystem voor muziek en nu dus Tv met surround.

Wat bleek? : hij was geen DS , hij was DS voorbereid wat betekende dat je 3!! versterkers eraan moest hangen om dat voor elkaar te krijgen, te gek voor woorden.

Terug naar de winkel maar die wisten dat ook nog niet omdat het toestel nog te nieuw was, ik was de eerste die hem kocht.
Aangekaart bij Sony, krijg je een brief terug, als u nou die receiver koopt heeft u DS, ja dank je de koekoek!!!!, had ik net zo goed een veel goedkopere tv kunnen kopen, met een losse surround receiver erbij, maar dat is precies wat ik niet wilde.

Lang verhaal maar kort maken, 0 medewerking van Sony, bedrijf waar ik hem gekocht had ook laaiend op Sony, ik had daar al veel gekocht en was een goede klant, reclame ineens aangepast, dispays weg.

Badhoevendorp geweest , daar waren inmiddels al meer mensen uit NL geweest met die vraag en wisten precies wat ik bedoelde maar konden er niets mee.

Zelfde nul medewerking gehad met een meubel voor dat ding, had het helemaal gehad met Sony, tot mijn spijt moet ik zeggen want beeldkwaliteit was fantastisch en na eieren voor mijn geld te hebben gekozen toch maar DTS reciver erbij gekocht en de Pascal-7 speakerset.

Inmiddels alweer jaren over op andere merken.
  donderdag 24 november 2005 @ 17:32:25 #46
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_32542101
Da's mooi balen. Ik heb iets soortgelijks met ShowView (hoewel dat minder ernstig is). Het staat er kanlgroot op, maar werken doet het vooralsnog van geen meter

Maar gelukkig gaat Dizer voor me proberen na te vragen wat het probleem kan zijn en heb ik zelf de vraag ook bij Sony neergelegd
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_32543014
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef ElisaB het volgende:
Da's mooi balen. Ik heb iets soortgelijks met ShowView (hoewel dat minder ernstig is). Het staat er kanlgroot op, maar werken doet het vooralsnog van geen meter

Maar gelukkig gaat Dizer voor me proberen na te vragen wat het probleem kan zijn en heb ik zelf de vraag ook bij Sony neergelegd
Ik heb Showview ook nooit begrepen.

Nu hoeft het voor mij niet meer, Video cadeau gedaan aan degene die mijn tv kocht en nu plasma met digitale tv.
Was op jacht naar een HD recorder maar hoorde olangs dat er volgend jaar nieuwe decoders komen, kun je zelf je avond samenstellen en eventueel opnemen en chase kijken, ik wacht daar wel op.

Ook goed gaat tv via pc, heb nu een link van Laptop naar tv, kun je films, series, documantaires kijken via internet, perfect!!
  donderdag 24 november 2005 @ 22:46:39 #48
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32551115
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Kanjer het volgende:
Hier dus slechte ervaring met Sony.

Vooropgesteld dat ik Sony heel mooi vind en zeker niet slecht, is de helpdesk/Badhoevendorp bagger.

Ik kocht in 1998/99 als 1 van de eertse een Sony Wega tv de wega32FD1.

Koeienletters reclame op tv, om de tv in de winkel zelfs OP de tv!! dat ie dolby surround was.
Was ook niet gek bedacht want voor fl. 3500 had je een "gewone" breedbeeld van Sony met DS

Deze kostte mij ruim fl.7000, paar surroundspeakers erbij gebietst, ik helemaal blij want had al een Bose soundsystem voor muziek en nu dus Tv met surround.

Wat bleek? : hij was geen DS , hij was DS voorbereid wat betekende dat je 3!! versterkers eraan moest hangen om dat voor elkaar te krijgen, te gek voor woorden.

Terug naar de winkel maar die wisten dat ook nog niet omdat het toestel nog te nieuw was, ik was de eerste die hem kocht.
Aangekaart bij Sony, krijg je een brief terug, als u nou die receiver koopt heeft u DS, ja dank je de koekoek!!!!, had ik net zo goed een veel goedkopere tv kunnen kopen, met een losse surround receiver erbij, maar dat is precies wat ik niet wilde.

Lang verhaal maar kort maken, 0 medewerking van Sony, bedrijf waar ik hem gekocht had ook laaiend op Sony, ik had daar al veel gekocht en was een goede klant, reclame ineens aangepast, dispays weg.

Badhoevendorp geweest , daar waren inmiddels al meer mensen uit NL geweest met die vraag en wisten precies wat ik bedoelde maar konden er niets mee.

Zelfde nul medewerking gehad met een meubel voor dat ding, had het helemaal gehad met Sony, tot mijn spijt moet ik zeggen want beeldkwaliteit was fantastisch en na eieren voor mijn geld te hebben gekozen toch maar DTS reciver erbij gekocht en de Pascal-7 speakerset.

Inmiddels alweer jaren over op andere merken.
Niet zo lief van Sony. Ik als winkel zijnde had ik persoonlijk gezegd.. nou dan ruilen we de TV in voor een goedkopere en laten we je een leuke homecinema set uitzoeken voor het restant aan geld. Als er nog iets overblijft... dan keren we dat cash terug.
pi_32552253
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:

[..]

Niet zo lief van Sony. Ik als winkel zijnde had ik persoonlijk gezegd.. nou dan ruilen we de TV in voor een goedkopere en laten we je een leuke homecinema set uitzoeken voor het restant aan geld. Als er nog iets overblijft... dan keren we dat cash terug.
Geen kwaad woord over de winkel hoor, die kon er ook niets aan doen.
Ze hebben me zelfs op een bepaald punt 3 versterkers gegeven, nieuw in doos, om het probleem op te lossen, heb het in die opstelling even geprobeerd maar vond dat geen succes.
  maandag 28 november 2005 @ 14:40:32 #50
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_32645300
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef ElisaB het volgende:
heb ik zelf de vraag ook bij Sony neergelegd
quote:
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u berichten dat de RDR-HX710 inderdaad werkt met Showview. De werking van Showview wordt mogelijk gemaakt door signalen die meegezonden worden met de uitzending, de recorder reageert op deze signalen en start of stopt op dat moment. Helaas komt het voor dat de signalen op verkeerde momenten worden verstuurd, bijv 5 minuten voor het einde van de bedoelde opname. Ook dan reageert de recorder door te stoppen met opnemen.. Dit is dus geen defect in de recorder.
Nou, dat dus
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')