Ja, t is natuurlijk afwachten met de REV, maar de potentie is er. Ik denk dat Sid Meier in dezelfde league is als Miyamoto, het zou natuurlijk een droom zijn als die 2 eens met elkaar aan tafel gaan zitten en komen met een nieuwe game. Moet je je voorstellen, een spel met de strategie van Meier en de gameplay-mechanics van Miyamoto.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:13 schreef Retuobak het volgende:
Tja, Sid Meier had wat next-gen betreft iig al meer interesse in de Revo dan in de Xbox 360/PS3. Maar hij bleef de houding van 'eerst zien, dan geloven' houden. Dus het is afwachten of het ooit gaat gebeuren. Ik hoop iig dat ze gewoon bezig gaan met een add-on voor Civ IV
Wat is nieuw, ik zie al kaum enig verschil tussen XBOX en 360. Dit is een erg subjectieve redenering. Kan me niet voorstellen dat de REV niet met chips komt die op zn minst 3 keer sneller zijn dan GC.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, uit de geruchten rubriek van EGM:
[..]
Er zijn nog wel meer mensen die mogen aanschuiven, jammer dat het marktmechanisme zoiets nooit zal verwezenlijken. Teveel potentie voor 1 game.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:21 schreef Retuobak het volgende:
Dan wel ja.
Laat Brian Reynolds trouwens ook eens aanschuiven aan die tafel
Nou, Rev niet veel beter dan Cube, maar gelijk met 360. Iwata vind dus dat de 360 ook niet veel bijzonderder isquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat is nieuw, ik zie al kaum enig verschil tussen XBOX en 360. Dit is een erg subjectieve redenering. Kan me niet voorstellen dat de REV niet met chips komt die op zn minst 3 keer sneller zijn dan GC.
Verder heeft Iwata zelf gezegd dat de REV niet zoveel zal verschillen met andere consoles op de huidge resolutie.
Is het zo bijzonder dan volgens jou? t Zijn dezelfde games in een ander (technologisch logische) jasje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, Rev niet veel beter dan Cube, maar gelijk met 360. Iwata vind dus dat de 360 ook niet veel bijzonderder is
De kracht van de Xbox 360 is niet alleen de grafische update, maar ook de integratie met je gamercard en andere onderdelen van Xbox live. Je bent niet langer echt alleen aan het spelen, tis een soort multiplayer voor singleplayerquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Is het zo bijzonder dan volgens jou? t Zijn dezelfde games in een ander (technologisch logische) jasje.
vergeet ook niet de vele vijanden in Kameo en 99nights, zorgt ook voor nieuwe gameplay uiteindelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De kracht van de Xbox 360 is niet alleen de grafische update, maar ook de integratie met je gamercard en andere onderdelen van Xbox live. Je bent niet langer echt alleen aan het spelen, tis een soort multiplayer voor singleplayer
Ach, veel vijanden vind ik niet bijzonder eigenlijk. Tis welgrappig, maar een game als Gauntlet (pre-8 bit arcade) had het ook alquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:30 schreef kepler het volgende:
[..]
vergeet ook niet de vele vijanden in Kameo en 99nights, zorgt ook voor nieuwe gameplay uiteindelijk
Was het wel voor mij om Halo2 te halen op XBOX (enigste spel met de baggere Fable die ik erop gespeeld heb alvorens te verkopen).quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:30 schreef Retuobak het volgende:
Xbox Live is wel vrijwel geheel de reden voor mij om een Xbox 360 te halen
jah ok, maar uiteindelijk zullen ze wel een eigen AI krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, veel vijanden vind ik niet bijzonder eigenlijk. Tis welgrappig, maar een game als Gauntlet (pre-8 bit arcade) had het ook al
Klopt natuurlijk geen reet van. Gerucht komt van een ene Quarterman, die het wel vaker mis heeft. Daarnaast is het van een vroege devkit, heb ik begrepen. Een klein beetje betere graphics dan Gamecube op een vroege devkit mag natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Civilization, Pirates!, Railroad Tycoon?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
Sid Meier kwam een jaar later in de Hall of Fame van The Academy of Interactive Arts & Sciences dan Miyamoto. Miyamoto for teh win!
(sowieso, Meier heeft een echt succesvolle reeks gestart, Miyamoto zeker 3)
Railroad Tycoon heeft wel zeker een enorme invloed gehad, het startte eigenlijk gewoon het simulatiegenre echt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:09 schreef speknek het volgende:
Alleen Civilization heeft wmb echt invloed gehad. Net zoals Donkey Kong, Mario en Zelda. Ik ga ook niet spellen zoals Pikmin opnoemen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:31 schreef Retuobak het volgende:
Pirates! dan weer minder, vergelijkbaar met Donkey Kong qua invloed imho.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:31 schreef Retuobak het volgende:
Pirates! dan weer minder, vergelijkbaar met Donkey Kong qua invloed imho.
Ten opzichte van Donkey Kong valt er niets te bagatelliseren. Dat was een van de meest succesvolle arcade spellen, ongeveer het eerste platform spel, de introductie van Mario, het eerste spel voor de NES en heeft minstens twintig verschillende incarnaties gehad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:44 schreef Retuobak het volgende:
Ach ja, Pirates! was een van de eerste echt succesvolle games met een vrije wereld zonder vastgestelde doelen, bagataliseer die invloed maar.
Komop, dan kunnen we nog wel ffe doorgaan. Buiten het feit dat Miyamoto heel veel games heeft gemaakt, heeft ie ze ook steeds weer heruitgevonden. Dus feitelijke nieuwe games met dezelfde character. Respect to Meier enzo. maar daar kan die man niet aan tippen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef Retuobak het volgende:
Op dinsdag 29 november 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
Sid Meier kwam een jaar later in de Hall of Fame van The Academy of Interactive Arts & Sciences dan Miyamoto. Miyamoto for teh win!
(sowieso, Meier heeft een echt succesvolle reeks gestart, Miyamoto zeker 3)
Civilization, Pirates!, Railroad Tycoon?
En nu in het Nederlands ipv het Brabants...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach Miyamoto heeft wonderen gedaan voor de RPG en platformersquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Komop, dan kunnen we nog wel ffe doorgaan. Buiten het feit dat Miyamoto heel veel games heeft gemaakt, heeft ie ze ook steeds weer heruitgevonden. Dus feitelijke nieuwe games met dezelfde character. Respect to Meier enzo. maar daar kan die man niet aan tippen.
Verder is het Miyamoto geweest die de gamesindustrie feitelijk gevormd heeft, zonder Miyamotosan geen Civilization. Iig niet zo snel.
Miyamoto is gewoon Pele en Meier is Platini. Beide geweldig maar wel een verschil.
Nee, Platini is ook niet veel minder dan Pele, maar dr is wel degelijk een groot verschil.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach Miyamoto heeft wonderen gedaan voor de RPG en platformers
Sid Meier voor turn based strategy, simulatie en zelfs flightsims
Hoe smaken ook kunnen verschillen, Sid Meier is zeker niet veel minder dan Shigsy.
Dudequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:22 schreef Retuobak het volgende:
Ga je ook Xrenity?
Lijkt me echt geweldig als jij midden in de presentatie opstaat, 'oud' schreeuwt en de zaal uit loopt
Ga je ook Kabouter?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:22 schreef Retuobak het volgende:
Ga je ook Xrenity?
Lijkt me echt geweldig als jij midden in de presentatie opstaat, 'oud' schreeuwt en de zaal uit loopt
Nee, heb ik gewoon gelezen hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 08:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dude
De laatste keer dat ik oud zei @ Fok! games news zei de poster zelf dat het klopte.
Maar daar heb je zeker overheen gelezen
Hoe raar dat misschien ook klinkt, ik denk dat het weldegelijk een optie is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat Nintendo misschien wel met een schoen controller uitbreiding kan komen voor Mario Soccer 2
Ga je ook Tomasso?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Tomasso het volgende:
Ga je ook Ruzbeh?
Lijkt me echt geweldig als jij midden in de presentatie opstaat, 'FAKE' schreeuwt en de zaal uit loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |