als je voedselvergifting hebt ben je niet in staat om achter een pc te kruipen, geloof me.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
maar ik denk dus dat het een voedselvergiftiging is.
Me eigen lichaam weet er wel raad mee begrijp ik?
Dus gewwon uitzieken niet meer niet minder?
Kan het ook eigenlijk niet, maar ik ben sterkquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:32 schreef milagro het volgende:
[..]
als je voedselvergifting hebt ben je niet in staat om achter een pc te kruipen, geloof me.
je hebt ms gewoon een griepje en dan valt zoiets als kaneel scones net even verkeerd
verder staat dit topic in WFL en dat is best raar
ga naar bed, en ga slapen
sterkte!
Is het zo smerig?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
haal wat O.R.S. bij de apotheek/drogist, een poeder dat je met water moet mengen , helpt tegen uitdroging.... wel opdrinken dan, hè, niet mengen en laten staan en erna zitten kijken
thnx. bouilon en ORs should do the trick voor die zouten en mineralen?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:10 schreef Goipie2 het volgende:
Hey,
ik las het verhaal even... en het is heel belangrijk om veel te drinken.
Als je diaree hebt verlies je veel vocht... dat moet je aanvullen!!!
Als je koorts hebt, zweet je meer dan normaal... dat moe je aanvullen!!!
Denk eraan ook genoeg zouten/mineralen binnen te krijgen. Ik weet niet hoeveel je nu eet? maar het is belangrijk dat dat ook op peil blijft.
succes
ps. ga langs de huisarts... een virus of bacterie infectie zou goed kunnen.
Wat voor fris bedoel je, cola, sinas etc.? Dat moet je juist niet drinken, je moet gewoon bouilon, soep, kruidenthee, vruchtensap en water drinken.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
ik heb geen bouilon en geen fris (schijnt goed te zijn)
Dat hoor ik van de huisarts!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat voor fris bedoel je, cola, sinas etc.? Dat moet je juist niet drinken, je moet gewoon bouilon, soep, kruidenthee, vruchtensap en water drinken.
Nou ja zal wel dan.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:40 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Dat hoor ik van de huisarts!
Hij zei naast het gebruikelijke: licht eten, bouilon of wat lichte groentes, gek
genoeg helpt fris als fanta ed. bij "puntjepuntje bacterium" ofzo ook.
Nee hoor, een virale of bacteriële infectie hoeft lang niet altijd koorts te geven. Je bent pas beter als je je beter voelt, daar is koorts echt geen graadmeter voor.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:40 schreef a-child-in-chains het volgende:
1 laatste. Als er eenvirus in je lichaam zit dan krijg je automatisch koorts toch?
Als je geen koorts meer hebt dan is je lichaam toch bijna klaar met killen van alle narigheden?
Maar vorige week had ik maar nachtje koorts, volgende dag niet meer, maar nog wel die diarree
gehouden en dat al 9 dagen. eergister weer 1 nacht koorts, volgende dag geen koorts maar nog
wel die schijterij.. wtf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |