Je notes kun je opvragen en worden voor ¤ 5,- naar je opgestuurd. In jouw geval zou dit weggegooid geld zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:49 schreef Pracissor het volgende:
hehe... al die verkiezingen tegenwoordig.
kLowJow ff een vraagje, er worden toch notities bijgehouden van users... zijn er ook notities van mij gemaakt?
Dat zijn de gevaarlijkste en Dagonet had dat doorquote:Op woensdag 23 november 2005 00:55 schreef Pracissor het volgende:
hehe, leek mij al onwaarschijnelijk... maar je weet nooit.
Ben wel een low-profile user.
Stiekemerd!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:57 schreef MrX1982 het volgende:
Als je toch bezig bent met verkapt lekken.
Ik als voorbeeldige user mag aannemen dat ik die 5 euro ook in mijn zak kan houden?![]()
Hehe precies, pas jij ook maar op dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zijn de gevaarlijkste en Dagonet had dat door
Laten we het erop houden dat je minder notes hebt dan ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:57 schreef MrX1982 het volgende:
Als je toch bezig bent met verkapt lekken.
Ik als voorbeeldige user mag aannemen dat ik die 5 euro ook in mijn zak kan houden?![]()
Elke dag doe ik dat.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:59 schreef Pracissor het volgende:
Hehe precies, pas jij ook maar op dan.
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat je minder notes hebt dan ik.
Daar gaat je Meest behulpzame/betrokken moderator: nominatiequote:Op woensdag 23 november 2005 00:59 schreef kLowJow het volgende:
Laten we het erop houden dat je minder notes hebt dan ik.
Als je zijn bijdrage aan de mijne koppelt moet het resultaat toch in je vraag voorzien.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:02 schreef MrX1982 het volgende:
EW je doet het nog niet zo goed in de crew nominatie thread.
Nominatie verdienen?
Ik wou net zeggen. Kom maar op met die nominatie MrXquote:Op woensdag 23 november 2005 01:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je zijn bijdrage aan de mijne koppelt moet het resultaat toch in je vraag voorzien.
Idd... dacht ook al.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je zijn bijdrage aan de mijne koppelt moet het resultaat toch in je vraag voorzien.
Ik ga geen rozen uitdelen op de markt.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:07 schreef Tijger_m het volgende:
Kan je naar goed politiek gebruik uit je stem voor gunsten verkopen?![]()
Ik zou liegen als ik zei dat je een slechte mod bent.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:13 schreef kLowJow het volgende:
Maar MrX, je vindt mij dus te streng optreden?
Oh dat wil ik je wel vertellen hoor. Dat waren vrijwel uitsluitend posts als:quote:Op woensdag 23 november 2005 01:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zei dat je een slechte mod bent.
Maar in de Seveke thread heb ik je toch veelvuldig zien editen, nu weet ik niet wat er stond maar een tikkeltje overijverig kwam het wel op me over.
Ik denk dat je het over het algemeen wel goed doet.
ofquote:weer een linkse rakker minder
Ik was zelf ook nogal verbaasd over de reactiesquote:1 down 34235423 to go
Tja, jij hebt ook vast geen lekker Wouter Bos kontjequote:Op woensdag 23 november 2005 01:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ga geen rozen uitdelen op de markt.![]()
Ah ok in dat geval waren de edits wel op zijn plaats. Dan trek ik dat overijverig zijn terug.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh dat wil ik je wel vertellen hoor. Dat waren vrijwel uitsluitend posts als:
[..]
of
[..]
Ik was zelf ook nogal verbaasd over de reacties.
De link tussen het uitdelen van kleinigheden en lekkere kontjes ontgaat me volledig.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, jij hebt ook vast geen lekker Wouter Bos kontje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |