Speciaal voor SCH.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vage nieuwe banner die hier net voorbij kwam:
[afbeelding]
Threads van SCH? Dat zal lastig gaan met een forum-brede ban.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Speciaal voor SCH.
Zijn er al threads gesignaleerd in FB?
Waarom dit keer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Threads van SCH? Dat zal lastig gaan met een forum-brede ban.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 13:36 schreef Natalie het volgende:
SCH blijft doorgaan met zijn beschuldigingen.
Week weg.
Dat wordt dus een week wachten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Threads van SCH? Dat zal lastig gaan met een forum-brede ban.
hehe ok dan... ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom ik een tijdje terug gebanned was door Dago.quote:
Geen idee, stond er niks in het ban-topic?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
hehe ok dan... ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom ik een tijdje terug gebanned was door Dago.
Forumbreed en perm. Gelukkig werd ik na een tijd unbanned door Lucille omdat zij geen reden kon vinden voor de ban... beetje vreemd.
nope.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen idee, stond er niks in het ban-topic?
Ja, ik lees het nu ook .. vreemd. Ik weet ook niet wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
nope.
Er werd alleen gemeld dat ik gebanned was, geen reden. Toen ik em daarop aansprak op msn kon hij geen antwoord geven, hij zette de ban alleen om naar NWS en POL.
Op mijn mailtje naar hem kreeg ik ook geen antwoord.
Ooow, Norfolk inderdaad. Ik kan het me niet zo voor de geest halen, maar ik die buurt wel een beetje denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:40 schreef Pracissor het volgende:
Norfolk toch? Ja ik hoorde die boten altijd binnenkomen, grote blauwe boten. Ik woonde op die dijk tussen 2 white-trash buurten in, de magneet en de winda... ik weet niet hoe lang je hier al woont, maar misschien zegt het je wat. De magneet is nu plat en er worden luxe appartementen gemaakt.
Ja ik zou graag wat meer uitleg hebben gekregen, beperkt worden in je favo hobby is namelijk nooit leuk...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Lekker vaag dat je zomaar een ban krijgt en dat ze geen reden geven. Fout toegeven is natuurlijk moeilijk.
Ik heb het even Dagonet doorgegeven.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja ik zou graag wat meer uitleg hebben gekregen, beperkt worden in je favo hobby is namelijk nooit leuk...
Ah bedankt, ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb het even Dagonet doorgegeven.
Inderdaad en als ze dat dan zomaar afpakken. Leuk is andersquote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef Pracissor het volgende:
Ja ik zou graag wat meer uitleg hebben gekregen, beperkt worden in je favo hobby is namelijk nooit leuk...
Hij slaapt en bans worden niet besproken op het forum.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Inderdaad en als ze dat dan zomaar afpakken. Leuk is anders
Dagonet post hier weleens mss leest hij dit nu wel.![]()
Een FA die slaapt.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:25 schreef kLowJow het volgende:
Hij slaapt en bans worden niet besproken op het forum..
Ik heb mijn quotum voor de hele week al bereiktquote:Op woensdag 23 november 2005 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een FA die slaapt.![]()
Waar is het hart voor de zaak gebleven?
Ga anders wat reply's editen in NWS.![]()
En waarschijnlijk voor de rest van het jaar ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb mijn quotum voor de hele week al bereikt.
Ik wil niet opscheppen, maar...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk voor de rest van het jaar ook.
Opscheppen is echt niet nodig in dit geval. Je kan je quotum zelfs delen met Mutant01 en je hebt nog ruimte overquote:
Misschien moet jij ook maar eens een duit in het zakje doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opscheppen is echt niet nodig in dit geval. Je kan je quotum zelfs delen met Mutant01 en je hebt nog ruimte over
Ik zal er eens over nadenken. Moeilijk moeilijkquote:Op woensdag 23 november 2005 00:39 schreef kLowJow het volgende:
Misschien moet jij ook maar eens een duit in het zakje doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |