Der staat toevallig zo'n heel onderzoek beschreven in de 'Nobiles'.quote:
Kweenie? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef Tafkahs het volgende:
wat is er ooit gebeurd met de slaper, de waker en de dromer ..
100% Nederlands..quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Sommige bandjes zou ik kunnen begrijpen, maar zo'n kutband als De Heideroosjes die al 15 jaar bezig zijn.
4 granen bock van Jopen is erg lekker, lindeboom ook wel, ehm, zelfs die van brand is te pruimenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:45 schreef du_ke het volgende:
Maar Harry welk bokje is dan wel erg lekker?
Ik zal eens wat rondkijken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
4 granen bock van Jopen is erg lekker, lindeboom ook wel, ehm, zelfs die van brand is te pruimen
--
de slaper, de waker en de dromer, zijn de 3 dijken die de zeevloed zouden moeten tegenhouden. 3 beschermingsfactoren.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:19 schreef du_ke het volgende:
Afzinken alle westerlingen.
[afbeelding]
Het hangt wat van definitie af, maar ik kan prima doorgaan voor niet hoogopgeleid én niet geëmancipeerd. Als ik zin heb.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Werkelijk waar? Sigme en Floripas frigide?![]()
Vrouwen willen liever werken dan seksen
Jij ook al!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:12 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ben ik even blij dat ik in de duinen woon.
Daar ga ik in mee, weltrustenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Het hangt wat van definitie af, maar ik kan prima doorgaan voor niet hoogopgeleid én niet geëmancipeerd. Als ik zin heb.
Welterusten
Jij hebt een soort Boeren tijdritme. Al ben je nu ongebruikelijk laat nog op.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Het hangt wat van definitie af, maar ik kan prima doorgaan voor niet hoogopgeleid én niet geëmancipeerd. Als ik zin heb.
Welterusten
Allo allemaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Welterusten
Idd... ik vrees dat ik toch het nachtleven bestemd ben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Jij hebt een soort Boeren tijdritme. Al ben je nu ongebruikelijk laat nog op.
Den Haag bestaat uit een hoog gedeelte, en een laag gedeelte. Alles ten westen van het centrum ligt hoog, ten oosten daarvan ga je de polders in. West Den Haag staat ook op zand, en oost op palen. En ik woon dus aan de westkant richting Scheveningen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:21 schreef Pracissor het volgende:
Ik woonde op de dijk...
...welke duinen wonen jullie?
Met de dijk bedoel je die van Scheveningen aan de zee?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Pracissor het volgende:
Ik ook... woonde eerst in Scheveningen, nu op het randje.
Een echte ''local''? Scheveningen bevalt me wel, het is lelijk, maar de sfeer is best o.k. Ik ga graag naar het havenhoofd, altijd lollig om die lelijke Stenaline boten te zien binnenkomen en wegvaren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef Pracissor het volgende:
yup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |