U wenst wij schieten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:47 schreef B03S het volgende:
Pics?
mijn bod staat nog steedsquote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
nog een enkeletje?
dr had al iemand 50 geboden slimmerikquote:
Ach ik kon het proberenquote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr had al iemand 50 geboden slimmerik
en mtv ik weet het,alleen ik zou dr toch wat meer voor zien
![]()
schijt aan die bieding per mail. die wil ut persee onder remboursquote:Op woensdag 30 november 2005 18:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
bod van 90 inc ontvangen per mail ( ja hij staat ook op andere sites)
Zonder bonnetje kan je het vergeten, daar zijn ze erg nauwlettend in !quote:medion geeft std 3 jaar garantie op hun spul, alleen als je dr nou een bonnetje bij nodig heb?
( lijkt me dat ze aan het serie nummer het ook wel kunnen zien hoe oud het is? )
Heb er geen problemen mee gehad! Heb ook zo'n ding gehad, 4x teruggestuurd en de 1e x de bon meegestuurd zonder een kopie gemaakt te hebben.. Kregen elke keer netjes nieuwe apparaten toegestuurd en zelfs na een jaar nog het volledige aankoopbedrag terug!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:54 schreef ricost het volgende:
[..]
Zonder bonnetje kan je het vergeten, daar zijn ze erg nauwlettend in !
idd, gaat zonder problemen, gewoon een beetje "dom" doen aan de telefoon alsof je er geen verstand van hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef Ethereal het volgende:
[..]
Heb er geen problemen mee gehad! Heb ook zo'n ding gehad, 4x teruggestuurd en de 1e x de bon meegestuurd zonder een kopie gemaakt te hebben.. Kregen elke keer netjes nieuwe apparaten toegestuurd en zelfs na een jaar nog het volledige aankoopbedrag terug!
quote:Op maandag 28 november 2005 18:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
en idd Joure,
je kan hem natuurlijk ook voor je zelf kopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik probeer m'n zus nog steeds een mp3 speler aan te praten maar het wil nog niet echt lukken
Joure idd.. maar op de post gooien is geen probleem hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef tamir het volgende:
waar woon je heb mischien intresse
eh als ik het zo bekijk welquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:51 schreef Koenijntje het volgende:
Ik ga maatje van me even becontacteren, die zoekt nog een HD mp3 speler
is dit die ene van 1,8 cm dik ?
notedquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:34 schreef superhaagie het volgende:
80 euroballetjes! incl verz.
noted,quote:
mail send naar je tiscali postbakjequote:Op donderdag 5 januari 2006 03:24 schreef MiestOr het volgende:
als je mij je gegevens stuurt maak ik 87,50 over op je rekening en mag jij em naar Schiedam sturen ok??
Volgens mij is ie gisteren al verkochtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Koenijntje het volgende:
kun je m nog heeeel even vasthouden?:o
Miestor heeft nog niet terug gemailed, dus voorlopig is nog alles mogelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gisteren al verkocht
ik zag het.. miest0r heeft nog even voorrang.. als die voor vrijdag as nog niet gereageerd heeft dan is de volgende in de rij aan de beurtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:43 schreef Joachim het volgende:
Je hebt mail!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |