En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:24 schreef DeFlip het volgende:
Gelijk alles commercieel uitbuiten.
Gaan ze harder van gravenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:36 schreef LSDsmurf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ROFL er is ook al een Red Bull promo team.
Elke 3 punten vormen een 'driehoek'quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar is die foto van Google Earth gebleven waarop je kon zien dat de 3 piramides een driehoek vormen?
thanks, die had ik ook al geprobeerd maar eigenlijk niet veel op gevondenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:07 schreef merlin693 het volgende:
probeer hier eens http://www.astraeamagazine.com/osmanagic_serie_main_frm.html
dus eigenlijk beweren ze nog steeds dat Griekenland en Italie geen deel uitmaken van Europa !quote:De Unesco reageert op de claim van Bosnische amateurarcheologen die zeggen dat zij in het Visoko-dal de eerste piramides van Europa hebben ontdekt.
nouja, het is natuurlijk toch een omstreden iets...als dit idd een piramide blijkt te zijn, moeten we ws de geschiedschrijving herzien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:42 schreef hmesker het volgende:
Vraag me toch eigenlijk wel af wat dit onderwerp in Truth doet.
Ja iddquote:Op maandag 5 juni 2006 15:54 schreef merlin693 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
dus eigenlijk beweren ze nog steeds dat Griekenland en Italie geen deel uitmaken van Europa !
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nouja, het is natuurlijk toch een omstreden iets...als dit idd een piramide blijkt te zijn, moeten we ws de geschiedschrijving herzien.
Natuurlijk wel, discovery anyone?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hoezo?
Er is dat een gebouw van een bekende beschaving on opgemerkt gebleven, nauwelijks iets waar de persen voor stil zullen staan, om het zo maar even te zeggen..
Ik zou net hetzelfde soort bericht postenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:01 schreef Marietje_34 het volgende:
vr 2 jun 2006, 16:07
Onderzoek naar piramides in Bosnië
Dat is wel goed nieuws.quote:
UNESCO team to probe Bosnia's "ancient pyramid"
SARAJEVO (Reuters) - Bosnia's mystery pyramid will now be probed and inspected by a team of experts from the U.N. Educational, Scientific and Cultural Organization.
"We shall send a UNESCO expert team to Visoko to determine exactly what it is all about," UNESCO Secretary General Koichiro Matsuura said in an interview published on Monday in Dnevni Avaz newspaper.
verder: Yahoo
Ach. Als ze de pyramide nep vinden zal de archeoloog in kwestie zich distantiëren van het onderzoek en stug verder graven omdat hij wéét dat hij gelijk heeft, als ze een pyramide vinden zal de 'gevestigde orde' het team beschuldigen van vervalsingen en dergelijke omdat zij wéten dat ze gelijk hebben. Zo gaat het altijd, nietwaar?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zou net hetzelfde soort bericht posten
[..]
Dat is wel goed nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |