abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 april 2006 @ 13:03:14 #121
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37308704
Waarom zijn er overal op de wereld piramides? en hebben ze dezelfde hoogte precies of het dubbele of het vierdubbele, en staan ze allemaal glijk met sterren standen?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 27 april 2006 @ 02:56:34 #122
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37334244
kan iemand voor ons vertalen..jah we zijn je dankbaar dan

http://www.alternativnahistorija.com/AH8.htm
  donderdag 27 april 2006 @ 02:59:08 #123
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37334263
trouwens is iemand bekend met cruciale verkiezingen in servie mbt het bezoek van hooggeplaatste personen uitgenodigd voor de 'DIG" precie op dat tijdstip ?

iemand ?
pi_37334465
tvp
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  donderdag 27 april 2006 @ 11:36:20 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37339379
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef Killaht het volgende:
Als het erop aan komt dat ze iets vinden dat de geschiedenis in de weg staat wordt het toch in een doofpot gestopt net als bepaaldekamers onder de sfinx en in de piramides
Dat zou jammer zijn. Maar gewijzigde geschiedenis is toch minder erg dan eventuele bewijzen "dat er meer is dan dat we denken"?

tevens schaamteloze tvp
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 27 april 2006 @ 11:57:28 #126
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37340015
Ik ben altijd heel nieuwsgierig, ik ben echt bijna van plan om zelf daar naartoe te gaan en alles te onderzoeken en ZEKER te kunnen zijn dat er meer is dan het plotseling in de tijdlijn verschijnen van de mens.

Als ik ooit veel geld heb, ga ik gewoon een keer inbreken in de piramides van Cheops, waar veel kamers niet verder onderzocht mochten worden of geopend worden en de kamers onder de sfinx waar niemand mag komen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_37343049
Als je die foto's ziet dan moet die pyramide gigantisch zijn!!
pi_37343148
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:36 schreef Refragmental het volgende:
Als je die foto's ziet dan moet die pyramide gigantisch zijn!!
220 meter hoog
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  donderdag 27 april 2006 @ 15:40:26 #129
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37358847
http://www.bosnianpyramids.org/

webside van de bosnische piramiden

ik las daar dat osmanagic denkt dat er 5 piramiden in totaal zijn!!!
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_37360721
http://piramidasunca.ba/indexbh.htm ik denk dat dit de officieele website is. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Het is niet in het engels maar ze posten wel dagelijks nieuwsberichten met af en toe een pak nieuwe foto's.

donderdag 27 april 2006 @ 22:54:34 #132
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_37361674
OMg, wat spannend! Dit topic lezen op het puntje van de stoel, ga dit zeker volgen!

Dussss.. TVP!
pi_37362036
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef LSDsmurf het volgende:
http://piramidasunca.ba/indexbh.htm ik denk dat dit de officieele website is. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Het is niet in het engels maar ze posten wel dagelijks nieuwsberichten met af en toe een pak nieuwe foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik evt. nog iets moet vertalen dan hoor ik het wel
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  donderdag 27 april 2006 @ 23:10:29 #134
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_37362263
Vertalen? Kijk eens goed op de site.. rechts zie je een engels vlaggetje.. voila.. alles in het engels!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_37362627
quote:
Op donderdag 27 april 2006 23:10 schreef Ticker het volgende:
Vertalen? Kijk eens goed op de site.. rechts zie je een engels vlaggetje.. voila.. alles in het engels!
De nieuws sectie niet
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_37372530

vrijdag 28 april 2006 @ 12:35:42 #137
147659 thedunno
www.de-wall.nl
pi_37373031
Ik volg de genoemde sites nu al een tijdje.
Even de dingen op een rijtje zetten:
- de 'berg' is een perfect geometriche piramide vorm.
- De flanken zijn exact naar zuid, oost, noord en west gericht.
- Als de toppen van 3 mogelijke piramides met lijnen worden verbonden onstaat een perfect gelijkvormige driehoek
- gangenstelsels onder de piramde
- De opgegraven platen zijn niet natuurlijk ontstaan

Het lijkt een overdadig bewijs maar toch is enige skepsis wel op zijn plaats. De genoemde bevindingen zijn nog niet door een onafhankelijk onderzoeksteam bevestigd. het is voorlopig de one-man show van Osmanagic, die alle publiciteit wel héééél errug aangenaam lijkt de vinden.

Toch wil ik het graag geloven. Niet eens vanwege het enorme archeologisch en historisch belang van deze mogelijke piramide.
maar van wege Osmanagic, de amateur archeoloog. Uitgelachen en beschimpt door zijn 'serieuze' collega's maar eigenzinnig en halstarrig blijven geloven in zijn droom. Zelf sponsors gezocht voor zijn onderzoeksteam en aan de slag gegaan. Misschien ontdekt hij nu wel de meest belangrijke archelologische vondst sinds............?
Een prachtig verhaal toch? als in een jongensboek! De Hollywood verfilming zal wel niet lang op zich laten wachten.
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:38:38 #138
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:00:14 #139
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37373748
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:13 schreef delapoko het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Dat begint er al een stuk minder natuurlijk uit te zien
Vampire Romance O+
pi_37373816
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:35 schreef thedunno het volgende:
Ik volg de genoemde sites nu al een tijdje.
Even de dingen op een rijtje zetten:
- de 'berg' is een perfect geometriche piramide vorm.
- De flanken zijn exact naar zuid, oost, noord en west gericht.
- Als de toppen van 3 mogelijke piramides met lijnen worden verbonden onstaat een perfect gelijkvormige driehoek
- gangenstelsels onder de piramde
- De opgegraven platen zijn niet natuurlijk ontstaan
Even toch de speculaties iets temperen.

Als ik kijk naar het volgende rapport op de website: http://piramidasunca.ba/a(...)sical%20Analysis.pdf

De berg is totaal niet perfect geometrisch van vorm, 2 zijden zijn dat redelijk.

Verklap mij ook maar welke 3 we dan moeten verbinden om een perfet gelijkvorming driehoek te krijgen. en een gelijkvormige driehoek, met welke andere driehoek moet deze gelijkvormig zijn?

De opgegraven platen zijn volgens hun door mensenhanden gemaakt, waar zou dat uit moeten blijken? Omdat er rechte hoeken in zitten? Kijk eens naar die leuke krijtkust in engeland met die gestapelde zeshoeken.

Sommige bewijzen zijn nogal filterdun, en zolang er geen contraexpertise is geweest van een ander onafhankelijk archeologisch team schaar ik dit verhaal nog steeds bij de ark van noach die al vershcillende malen zogenaamd ontdekt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')