Laks? ik heb me er vorig jaar volledig voor ingezet en wat krijg ik? gezeik van de leraarquote:Op woensdag 23 november 2005 00:30 schreef knowall het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk dat je in de examenklas van het voorbereidend wetenschappelijk onderwijs een vak als handarbeid kan volgen, en dan ook nog eens als CE-vak. Maar gelukkig zijn er nog mensen als de TS die met hun laksheid en gebrek aan inspiratie het systeem van binnenuit kapot maken, hulde!
Omdat ik anders tekenen moest doen en dta kan ik ook totaal nietquote:Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef ijsklont het volgende:
Ehh waarom kies je voor handvaardigheid als je het erg moeilijk vindt om met je handen te werken?
Is een idee ja. Ik had al wat ideeën:quote:Op woensdag 23 november 2005 17:31 schreef Marialice het volgende:
Vrije brainstorm:
- iets met elektriciteit
- aardbeving
- shockerende dingen
- schokkerig bewegend
- etc
Ik denk dat je met elektriciteitsdraden bijvoorbeeld, of oude stopcontacten en stekkers, wel wat leuks moet kunnen knutselen.
Maar eigenlijk denk ik dat je gewoon voor je eigen ideeën uit zou moeten komen. Desnoods zet je het hier neer en laat je het ons wat minder simpel maken, als het te simpel is voor je leraar tenminste.
je doet vwo6 en je kunt niet eens een zin zonder grammatica- en taalfouten makenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:54 schreef AmyLee het volgende:
Ik ben een vwo 6 scholiere [..] en heeft op een gegeven moment zelfs gezegd als jij maar 1 procent van die anderen had.
Lezen. Om het je makkelijk te maken heb ik alle zinnen duidelijker aangegeven (mocht je de punten niet zien)quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
je doet vwo6 en je kunt niet eens een zin zonder grammatica- en taalfouten maken
cultuur en maatschappij, we moesten kiezen tekenen of handvaardigheid.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Sport_Life het volgende:
Dat eerste ideesorry maar jij wilde levensgroot een stoel maken??
. Zo'n idee zou zelfs op de mavo uitgelachen worden
.
Naja succes drmee.
Misschien een idee om het niet te politiek te maken, maar gewoon dom knutselen alsof zo'n handvaardigheid leraar ook maar enig idee heeft van wat er gaande is in de wereldquote:Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Is een idee ja. Ik had al wat ideeën:
Idee 1: een elektrische stoel, ook met gebruik van electiciteitsdraden etc en dan wilde ik deze beplakken met schokkende foto;s van misdadigers en hun daden: Mohammed B en Theo van Gogh, Pim Fortuyn en volkert van der G. etc. IK wilde m levensgroot maken maar dat mocht nietdus dan is dat beplakken ook al niet echt meer nuttig.
vervolgens kwam 1 van die meiden met ook het idee van een elektrische steol met een kleipoppetje erop
Idee 2: veschillende schildersdoeken zwart verven en gedaante van een persoon erop schilderen en gsuggereerde zelfmoordwapes erbij plakken: 1 met een roodgeverfd scheermesje, 1 met een glasscherf, 1 met een touw etc en dan er een shockerend verhaal bij typen (op waarheid berust maar gebruik geen namen en.of foto;s) bijvoorbeeld iemand van 17 en die heeft hier en daarom zelfmoord gepleegd etc. en dan met verschillende doeken een heel project maken (beetje vaag uitgelegd maar hopelijk is t idee een klein beetje duidelijk.
Morgen valt het uit en ik ben echt zoo blij (ti niet normaal hoe ik tegen dat vak op zie)
Hoezo?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Sport_Life het volgende:
Dat eerste ideesorry maar jij wilde levensgroot een stoel maken??
. Zo'n idee zou zelfs op de mavo uitgelachen worden
.
True... maar heb vandaag over dit alles met mn mentor gesproken en volgende week gaat zij met de leraar hierover praten en moeten we later met zn drieën om de tafel. om die demotivatie weg te krijgen enzo ben benieuwd, heetf me wel opgelucht dat er nu naar een oplossing wordt gezocht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef octopussy het volgende:
ik vind die uitspraken van je leraar aardig schokkend. Ik zou zeggen: maak in was een borstbeeld van je leraar (gebaseerd op fotootjes enzo) waar hij een geschokte uitdrukking heeft.
Als hij ook maar enigzins kunstenaarsbloed heeft kan hij dat WEL waarderen. Je maakt namelijk ook een statement hiermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |