Je bent een mongoolquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent 1 jaar ouder dan ik, maar 20cm korter, dus stil.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat staat er niet op de verpakkingquote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef LSS het volgende:
Red Bull e.d zijn geen energiedrankjes TS, dat zijn oppeppende drankjes (cafeīne). Energiedrankjes zijn Extran en AA-drink (druivensuiker) .
Nou dan?quote:Het Europese wetenschappelijk comité voor voedselveiligheid heeft geen gegevens kunnen vinden die de veiligheid van energiedrankjes met taurine in twijfel trekt, maar concludeert ook dat er niet veel informatie over beschikbaar is.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:58 schreef Mip1988 het volgende:
ohja niet te vergeten: je tanden gaan er kapot aan!
Mijn koffiekoppen krijg ik allemaal nog schoon, bij de theekoppen moet ik er met een beitel bij. Is thee dus schadelijker dan koffie? Volgens mij niet. Het residu zegt niets over de schadelijkheid van de vloeistof. Volgens mij redeneer je vanuit een onderbuikgevoel en valt het best mee.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:29 schreef armmoetzaaier het volgende:
het is allemaal troep cola kofiie en energie dranken vooral kofiie en cola.
laat is 1 klein laagje cola of koffie 1 dag in een beker staan.
je krijg het er bijna niet meer af. chemische troep
Meld!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:42 schreef Loontjah het volgende:
Ik geloof dat er hier jongeren zijn die er per dag meer als 5 drinken...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meldquote:
Deed ik ook. 3 of 4 blikjes mee naar m'n werk plus de koffie die ik daar dronk en dan thuis ook nog wel zo nu en dan een blikje. Tot ik na elk blikje nogal last van m'n nieren (?) kreeg. Toen toch maar finaal met die rommel gestopt.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef WalkingDisaster het volgende:
*minimaal 4blikjes per dag achterover slaat..
Misschien moet je toch eens een nieuwe hobby overwegen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef RealZeus het volgende:
Ik drink ook 2 tot 5 blikjes Golden Power(want lekkerder en ook nog eens goedkoper dan Red Bull) en ik heb geen last van mijn maag,geen last van mijn stoelgang en geen last van slapeloosheid.
Ik vind het gewoon lekker.
Eigenlijk net als met bier,zeg maar
Stuur je moeder naar een kliniek.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:42 schreef Loontjah het volgende:
Wie kan mijn moeder van anderen gedachten brengen?
ja, tandenpoetsen is wel het domste dat je kan doen na een blikje van die meuk. weet je zeker dat je je glazuur er afschuurt.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ik drink er soms ook wel is 1tje, maar das alleen als me moeder ze in huis haalt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |