ho.. het is me vorige keer wel bevallen om samen te gaan, doe we nu weerquote:Op woensdag 23 november 2005 00:42 schreef JDude het volgende:
Héééé VM. Ik ging net weg, kun je me mooi vervangen..
WTF DOE JE MET M"N FOTO!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
in de categorie kanslozen
die mij dan weer als vriendje willen![]()
[afbeelding]
citaat:
! ik ben vooral op zoek naar lekere wijven weet je wel, ik ben gek op strakke grote boezems, mooie benen, en lekkere kutje
Ik wist niet dat jij zo'n leipe mocro was!quote:
:quote:
sorry dat ik je droom verstoorquote:Op woensdag 23 november 2005 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n leipe mocro was!
Wolla ik zweerquote:Op woensdag 23 november 2005 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n leipe mocro was!
Ik wist dat je nogal erm... "breezah" was, maar dit slaat alles!quote:
Gebruik dan goede zalf!quote:
Sorry, inkoppertje.quote:
There's no account for taste.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wist dat je nogal erm... "breezah" was, maar dit slaat alles!
Smaak is inderdaad vreemd voor je.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
There's no account for taste..
Hm.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Smaak is inderdaad vreemd voor je.
Op dat vlak dan.quote:
Ach Cer, je hoeft je niet te verontschuldigen voor het feit dat je tactloos bent.quote:
Tja, noem het eerder onhandigheid.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ach Cer, je hoeft je niet te verontschuldigen voor het feit dat je tactloos bent.
Kwam het afentoe tegen op BBC.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, noem het eerder onhandigheid.
Kijk je wel eens coupling op veronica om 8 uur?
Ik ben net Jeffrey.quote:
quote:
Volledig eens met die stelling.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Mooie vergelijking. Derhalve is hij leuker dan jij.
Mooi is dat, eensgezindheid.quote:
Kom je zelden tegen bij ons.quote:
Juist daarom is het mooi.quote:
Inlijsten.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 01:26 schreef DeLeider het volgende:
Het word hier toch niet romantisch ofzo
Meer zakelijk DL.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:26 schreef DeLeider het volgende:
Het word hier toch niet romantisch ofzo
Ok, dan heb ik niks gezegd C, ik vreesde even voor je ziel......quote:
Weesch niet bang!quote:Op woensdag 23 november 2005 01:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niks gezegd C, ik vreesde even voor je ziel......
Morgen weer een paar nemen zeker?quote:
Als het even meezit,quote:Op woensdag 23 november 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Morgen weer een paar nemen zeker?
Naja, gezien het gros van het mannelijk volk op blond en tieten valt heb je ze voor het uitkiezen.quote:
Ik weet het, ik weet het.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, gezien het gros van het mannelijk volk op blond en tieten valt heb je ze voor het uitkiezen.
Verander dan die instelling in je fotoboek.quote:
Wat bedoel je, C.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Verander dan die instelling in je fotoboek.
relatie: NooitMeerquote:
Neen, nooit meer.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
relatie: NooitMeer
Tja, het kan helpen zulks te veranderen.
We hebben weer wat gemeen.quote:
Right back at ya.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
We hebben weer wat gemeen.
Eng mensch.
Maar beter dat we geen nieuwe ideeën posten.quote:
Eindelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:21 schreef Janetje het volgende:
In slaap vallen is not done...
En dan al helemaal niet om 2 uur pas weer wakker worden..
Nee, beter van niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar beter dat we geen nieuwe ideeën posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |