Zie ook mijn verzoek in FBquote:
Feminist.quote:
Satanszoon..quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar dat is een compliment, en feminist niet
Geen compliment.. das de waarheid..quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar dat is een compliment, en feminist niet
In bed mag dat wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen compliment.. das de waarheid..
Maar ik zou c. toch nooit echt kunnen uitschelden?
De waarheid kan nog wel een compliment zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen compliment.. das de waarheid..
Maar ik zou c. toch nooit echt kunnen uitschelden?
Verwijst naar Joodse splintergroeperingenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Suggereer jij hier dat ik een fascist ben?
Doen we..quote:
Pittenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze maar zuur zijn en geen pitten bevatten
Ga ik over een uurtje wel doen. Even Ajax afluisteren en dan d'r in. Moet morgen waarschijnlijk vroeg van boord namelijkquote:
En dan kan je weer nederlandse stamppot etenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga ik over een uurtje wel doen. Even Ajax afluisteren en dan d'r in. Moet morgen waarschijnlijk vroeg van boord namelijk
Donderdagquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En dan kan je weer nederlandse stamppot eten
Mits in frituurvet gegooit of gedrenkt in bier.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:53 schreef mcDavid het volgende:
bier en frituur... klinkt toch eigenlijk best puik!
telt broodje shoarma ook?
Ha, Ha, Haquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:53 schreef mcDavid het volgende:
bier en frituur... klinkt toch eigenlijk best puik!
telt broodje shoarma ook?
genuttigd in combinatie met/ na zeer veel bier, is het dan ok?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits in frituurvet gegooit of gedrenkt in bier.
Zullen wij eensch echt vuige dingen doen, DDquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat een vuige topictitel weer, heren!
Ik vind het wel ok.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat een vuige topictitel weer, heren!
Dude, Piper Perabo.quote:
Zég!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zullen wij eensch echt vuige dingen doen, DD
Nogal wiedes, jij bent gezegend met een derde been.quote:
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:26 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zég!.
[..]
Nogal wiedes, jij bent gezegend met een derde been.
Mét overvloed aan haar?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Het is een 3e arm.
Ik ben geen houthakker.quote:
Joa zeg, anders had ik me teruggetrokken hoor. Even checken, je weet.quote:
Ik weet niet of dit wel het juiste medium is voor conversaties op dit gebied...quote:
Facinerend he, die icon van DD.quote:
Whehe, je zei facinerend.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Facinerend he, die icon van DD.
Deceptive.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Facinerend he, die icon van DD.
zalm1987[at]gmail[dot]comquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel het juiste medium is voor conversaties op dit gebied....
T'is wel een belegen boterham hoor.quote:
Weet ik veel hoe je eruit zietquote:
Blockt en deletequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef cerror het volgende:
[..]
T'is wel een belegen boterham hoor.
Nofi natuurlijk.
Stand up for your rights!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
Wat een rare TT zeg![]()
Ik ben het daar niet mee eensHebben we straks als man helemaal niets meer te neuken
![]()
Naja, nu zijn we hier in BEF niet zo kieskeurig.quote:
Met jou hoofd heb je toch niks te nuecken, dus wat maakt het nou uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
Wat een rare TT zeg![]()
Ik ben het daar niet mee eensHebben we straks als man helemaal niets meer te neuken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |