abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32486821
quote:
Even was het stil rond Rachel Hazes, maar vandaag keert ze met een oorverdovende knal terug in de publiciteit, want de weduwe van André Hazes is volgens oud Feyenoord-speler John de Wolf de oorzaak van het stranden van zijn huwelijk! De populaire John de Wolf gaat namelijk na 19 jaar scheiden van zijn echtgenote Inge en meent dat zijn 'verhouding' met Rachel de voornaamste reden is dat zijn vrouw hem niet meer vertrouwt en hem nu wil verlaten...

Rachel Hazes is a la Connie Breukhoven niet in haar eerste leugen gestikt. Nadat geruchten de ronde deden dat zij haar André belazerd zou hebben door een buitenechtelijke affaire met voetballer John de Wolf, ontkende Rachel hartstochtelijk dat zij John en diens vrouw Inge zelfs maar zou kennen. Maar dat blijkt vandaag een regelrechte leugen. Rachel kent John en Inge namelijk maar al te goed. Sterker nog: Rachel zat samen met De Wolfs vrouw Inge op balletles!

Sterker nog: tot drie jaar geleden kwam Rachel haar zoontje Dreetje vaak langs brengen bij John en Inge voor een logeerpartijtje! Toen de geruchten de kop opstaken dat de vriendschap tussen John de Wolf en Rachel Hazes was uitgemond in een voor beiden buitenechtelijke relatie was Rachel die Inge belde. Inge zegt deze week in het weekblad Privé, dat nu al in de winkels ligt met een unieke fotoreportage van de doop van de kleine Alexia, de dochter van Alexander en Maxima, dat ze dat maar een vreemd telefoontje vond. "Ik ken jouw toch met je drie kinderen. Zoiets zou ik je toch nooit aandoen? Ik dacht: wat een shitverhaal, jou met je drie kinderen. Of dat wat uitmaakt. Ik had een dubbel gevoel. Wie moest ik vertrouwen?"

Het werd er tussen John en Inge niet beter op, want de geruchten over de relatie van John en Rachel bleven maar aanhouden. Uiteindelijk zorgden die geruchten ook voor een belangrijk deel voor de nu aan de gang zijnde scheiding tussen John en Inge en John beaamt dat volledig. "Dat we niet meer bij elkaar zijn komt zeker door de geruchten. Maar er was meer aan de hand, laten we daar duidelijk over zijn. Het Rachel-verhaal is de druppel geweest."

Nu de scheiding tussen John en Inge over een paar weken uitgesproken wordt lijkt niets meer een relatie tussen de oud-Feyenoorder en de weduwe Hazes in de weg te staan. Maar of het ook zover komt? John de Wolf: "Stel dat ik wel wat met Rachel heb en het komt uit dan mag je mij aan de schandpaal nagelen. Er is gewoon niets. Nu niet en in het verleden niet. Ik kan niet bewijzen dat ik niets met haar heb. De toekomst moet uitwijzen dat ik gelijk heb."

John bijna ex-vrouw Inge weet het niet meer. Zij heeft inmiddels de echtelijke woning verlaten en maakt wrange grapjes tegen haar kinderen over hun vader en Rachel Hazes. Inge: "Dan zeg ik tegen onze jongste zoon Stacey (12): dan ga je met papa en Dreetje (zoon van Rachel, red) in Vinkenveen varen.' Dan zit John onmiddellijk op de kast. Dan zeg ik: ja, jongens, al zou papa iets met die mevrouw hebben dan is het maar zo. Als papa daar gelukkig mee is waarom niet. Gelukkig is het niet zo, voeg ik er dan maar snel aan toe."
bron

Hmmz...waarom verbaasd me dit nou niet? Er zal wel iets van waar zijn. Zeker als een vrouw genaamd Rachel wordt genoemd .

Enne, niet helemaal gezond om met zoiets je eigen kinderen te gebruiken om je vent op de kast te jagen. Dat je het niet meer weet is prima, maar laat de kids er lekker buiten .
pi_32486953
Leip wijf, die Inge
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32486999
Voor de mensen die John de Wolf niet kennen:

.
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 november 2005 @ 19:39:09 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_32487534
Heerlijk om te lezen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:40:47 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32487579
"Ik ken jouw toch met je drie kinderen...."
pi_32487590
Die Sjon
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32487654
John is dus echt niet te vertrouwen....hij speelde toch ook vals als ie met z'n maten een potje ging kaarten....en dat ging niet om tientjes..
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 november 2005 @ 19:48:15 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_32487784
John de Wolf heeft met valsspelen duizenden guldens gestolen van mede voetballers. De briljante Frank de Boer betrapte hem toen ie Richard Witschge bestal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:51:45 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32487890
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
John de Wolf heeft met valsspelen duizenden guldens gestolen van mede voetballers. De briljante Frank de Boer betrapte hem toen ie Richard Witschge bestal.

Ja, maar weet jij wel hoe duur die bontgeprinte Vursas overhemden zijn!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32488161
John.
That's all folks!
pi_32489398
John+Inge+Rachel, ik hoor het mijn vader (†) treffend zeggen: "Dom volk." Jammer voor de kinderen, zoals altijd.
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:20:55 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32490571
Wat is nou waar !
Wat Rachel zegt, of John de Wolf, of Inge de Wolf
Kinderen zijn in ieder geval de dupe
  woensdag 30 november 2005 @ 09:11:32 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32689719
Bron
quote:
Het roddelblad Privé is door Rachel Hazes voor de rechter gesleept. De weduwe van volkszanger André Hazes vindt dat in het tijdschrift ten onrechte wordt gesuggereerd dat zij een relatie had met ex-voetballer John de Wolf. Vooral de kop 'Rachel kost mij mijn huwelijk' boven een interview met De Wolf is Rachel een doorn in het oog.

Overigens wordt de relatie in het bewuste artikel door De Wolf ontkend. Geruchten over de liefdesaffaire zouden echter onder andere een reden zijn dat de voormalige Feyenoord-speler na negentien jaar huwelijk van zijn vrouw Inge gaat scheiden. De relatie zou enkele jaren geleden hebben plaatsgevonden. Rachels zoon Dreetje zou destijds regelmatig hebben gelogeerd bij de familie De Wolf. Uit het vriendschappelijk contact tussen de voetballer en de zangersvrouw zou een affaire zijn ontstaan, zo gaat het gerucht.

Rachel zegt de familie De Wolf nauwelijks te kennen, en ontkent zelfs de voetballer te hebben ontmoet. "Als ik ooit één keer in mijn leven gedag heb gezegd tegen De Wolf, dan is dat veel", stelt ze. De weduwe vindt dat de kop boven het interview haar naam schaadt, en eist 7.500 euro schadevergoeding, een bedrag dat ze vervolgens zal overmaken aan een goed doel. Een woordvoerder van Privé denkt dat ze geen schijn van kans maakt. "Nergens in het verhaal staat dat Rachel en De Wolf ook echt een verhouding zouden hebben", aldus Hans Vos van het weekblad
Het is weer zover
Gisteren bij Boulevard zei ze dat ze niet voor het geld doet , wat ze van weekblad-privé eist..
Ben benieuwd of de kern van waarheid zit !
Bij Rachel Hazes of John de Wolff

[ Bericht 89% gewijzigd door Haaibaaike op 30-11-2005 09:17:44 ]
pi_32698972
Vanavond hebben ze op rnn7 bij het programma showgallery blijkbaar een interview met John de Wolf waarin hij een boekje opendoet over de affaire, hier zag ik een promo van. Het schijnt dat hij echt heel openhartig is.. ik ben benieuwd!
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 08:47:31 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32718873
ze passen wel bij elkaar vind ik.
ze hebben allebei last van miscommunicatie met hun kapper
  donderdag 1 december 2005 @ 10:01:48 #16
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:07:46 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32720163
Kan die Jensen meteen vragen aan De Wolf wat hij met de vrouw van Sjaak Storm heeft gedaan in z'n Groningen tijd, die is er toch een stuk slechter van gaan keepen.
pi_32720533
Rachel
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  donderdag 1 december 2005 @ 10:53:15 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32721099
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rachel
Dat vrees ik ook, Jensen kennende die vraagt het hemd van zijn lijf
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 09:58:42 #20
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:01:50 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32748620
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:58 schreef lady-wrb het volgende:
nou dat viel anders vies tegen
Ik heb Jensen niet gezien Dus hij vroeg niks. n.a.v .zijn scheiding en (affaire met Rachel Hazes)
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 10:03:14 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32748643
hij had het er wel over, maar ging er niet verder op in en kletste wat mee over roddelbladen
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:05:43 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32748685
Dat dacht ik al.
Dat Robert wilde weten..Hij heeft gelijk dat ie niet verder op inging,
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:50:44 #24
133541 bitch30
ondertitelen doe je niet zomaa
pi_32752394
die sjon de wolff is echt een patjepejer, maar hij kan toch wel iets spannenders aan de haak slaan dan die raggel hazus? eng wijf...
op een carriere jaag je niet, die lik je.............
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:29:17 #25
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32753291
Sjon was in zijn Grunn-tijd ook niet al te kieskeurig met vrouwen, maar om hem ergens in te hangen waar die verschrompelde pielemuis van Dre (over de doden niets dan goeds) in heeft gezeten......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_32757157
Het is ook logisch dat Jensen er verder niet op in ging, want als die John de Wolf een paar keer aangeeft dat het leugens zijn, is dat geen basis om er een gesprek over te beginnen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:55:21 #27
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32757307
En de roddelbladen kijken misschien naar Jensen Ze nemen dat op video, en schrijven dan later in die bladen Dus verstandig dat ie nergens naar gevraagt heeft.. Wat ik hier gelezen hebt !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')