quote:
Even was het stil rond Rachel Hazes, maar vandaag keert ze met een oorverdovende knal terug in de publiciteit, want de weduwe van André Hazes is volgens oud Feyenoord-speler John de Wolf de oorzaak van het stranden van zijn huwelijk! De populaire John de Wolf gaat namelijk na 19 jaar scheiden van zijn echtgenote Inge en meent dat zijn 'verhouding' met Rachel de voornaamste reden is dat zijn vrouw hem niet meer vertrouwt en hem nu wil verlaten...
Rachel Hazes is a la Connie Breukhoven niet in haar eerste leugen gestikt. Nadat geruchten de ronde deden dat zij haar André belazerd zou hebben door een buitenechtelijke affaire met voetballer John de Wolf, ontkende Rachel hartstochtelijk dat zij John en diens vrouw Inge zelfs maar zou kennen. Maar dat blijkt vandaag een regelrechte leugen. Rachel kent John en Inge namelijk maar al te goed. Sterker nog: Rachel zat samen met De Wolfs vrouw Inge op balletles!
Sterker nog: tot drie jaar geleden kwam Rachel haar zoontje Dreetje vaak langs brengen bij John en Inge voor een logeerpartijtje! Toen de geruchten de kop opstaken dat de vriendschap tussen John de Wolf en Rachel Hazes was uitgemond in een voor beiden buitenechtelijke relatie was Rachel die Inge belde. Inge zegt deze week in het weekblad Privé, dat nu al in de winkels ligt met een unieke fotoreportage van de doop van de kleine Alexia, de dochter van Alexander en Maxima, dat ze dat maar een vreemd telefoontje vond. "Ik ken jouw toch met je drie kinderen. Zoiets zou ik je toch nooit aandoen? Ik dacht: wat een shitverhaal, jou met je drie kinderen. Of dat wat uitmaakt. Ik had een dubbel gevoel. Wie moest ik vertrouwen?"
Het werd er tussen John en Inge niet beter op, want de geruchten over de relatie van John en Rachel bleven maar aanhouden. Uiteindelijk zorgden die geruchten ook voor een belangrijk deel voor de nu aan de gang zijnde scheiding tussen John en Inge en John beaamt dat volledig. "Dat we niet meer bij elkaar zijn komt zeker door de geruchten. Maar er was meer aan de hand, laten we daar duidelijk over zijn. Het Rachel-verhaal is de druppel geweest."
Nu de scheiding tussen John en Inge over een paar weken uitgesproken wordt lijkt niets meer een relatie tussen de oud-Feyenoorder en de weduwe Hazes in de weg te staan. Maar of het ook zover komt? John de Wolf: "Stel dat ik wel wat met Rachel heb en het komt uit dan mag je mij aan de schandpaal nagelen. Er is gewoon niets. Nu niet en in het verleden niet. Ik kan niet bewijzen dat ik niets met haar heb. De toekomst moet uitwijzen dat ik gelijk heb."
John bijna ex-vrouw Inge weet het niet meer. Zij heeft inmiddels de echtelijke woning verlaten en maakt wrange grapjes tegen haar kinderen over hun vader en Rachel Hazes. Inge: "Dan zeg ik tegen onze jongste zoon Stacey (12): dan ga je met papa en Dreetje (zoon van Rachel, red) in Vinkenveen varen.' Dan zit John onmiddellijk op de kast. Dan zeg ik: ja, jongens, al zou papa iets met die mevrouw hebben dan is het maar zo. Als papa daar gelukkig mee is waarom niet. Gelukkig is het niet zo, voeg ik er dan maar snel aan toe."
bronHmmz...waarom verbaasd me dit nou niet? Er zal wel iets van waar zijn. Zeker als een vrouw genaamd Rachel wordt genoemd
![]()
.
Enne, niet helemaal gezond om met zoiets je eigen kinderen te gebruiken om je vent op de kast te jagen. Dat je het niet meer weet is prima, maar laat de kids er lekker buiten
![]()
.