Eensch!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef Pracissor het volgende:
Echt waar gaat dit over... mensen moeten zich niet zo druk maken op wat er op internet neer gekwakt wordt, ik zit nu dronken me te vermaken aan jullie kostelijke bijdrages aan dit geweldige topic.
Nee! niet slapen... maar gewoon doorbaggeren!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:07 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Eensch!![]()
Jullie maken je allemaal druk om iemand die al 'tactloze lul' in zn eigen profiel zet, ene henk met een telefoon waar een muf luchtje aan zit, een skiczuki die mp3 tjes op VK laat uitlekken, ene naieve SHE, newbies en andere baggerusers.
En nu slapen!![]()
Al lang niet meer aangepast...ik zit nog wel in de sales, maar bij een filmmaatschappij en niet meer ITquote:
Ik heb haar foto's in Fobo gezien en ze is aantrekkelijk, het lijkt me plausibel dat het op haar werk niet ontbreekt aan mannelijk aandacht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:07 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus?
Sorry ben in een alternative mindstate... heb meer uitleg nodig...![]()
*voelt slotje aankomen*quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:08 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee! niet slapen... maar gewoon doorbaggeren!![]()
Hehe sssttt, ik probeer het subtiel....quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Al lang niet meer aangepast...ik zit nog wel in de sales, maar bij een filmmaatschappij en niet meer IT
Ook een nerdy tak van sport...maar ik ben allang blij dat ik het niet meer in koude serverruimtes hoef te doen
We voeren hier een ontzettend nuttige discussie potverdriequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hehe sssttt, ik probeer het subtiel....
Idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef Blokhut het volgende:
[..]
We voeren hier een ontzettend nuttige discussie potverdrie![]()
In de strekking van Xebro's OP zal dit beter een adoratie topic in GC kunnen zijn inderdaad. Of R&P misschien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd.
Maar om even terug te komen op mijn vorige filosofisch kwestie... waarom staat dit topic in KLB?
Idd.. die Xebro ook. Wat een rekel is het toch ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:16 schreef Blokhut het volgende:
[..]
In de strekking van Xebro's OP zal dit beter een adoratie topic in GC kunnen zijn inderdaad. Of R&P misschien.
Waar gaat dit nu weer over? What the fuck heb ik met Dragon Ball Z te maken? Doel je soms op mijn naam? Deze is geheel zelfverzonnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Xebro heeft een kijk op zaken die door bepaalde mensen niet gewaardeerd wordt. De waarheid is hard, zeker in dit topic waar hij het volledig op zichzelf betrekt...zoals altijd.
Mensen hebben alleen reden om te schreeuwen als men ze niet wil horen..en daar is een reden voor
Oh en Dragon Ball Z heb ik altijd al een kut tekenfilm gevonden
wat hij zei... voelde me al zo aangesproken in de OPquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:53 schreef Pracissor het volgende:
Maar ik als lelijke nerd voel me ernstig beledigd door de opvattingen van Xebro... hij kan het wel leuk brengen alsof mijn leven een lichtpuntje is in zijn duistere leven maar ik weet drommels goed dat hij mijn waardevolle leven de grond probeert in te stampen! De vlegel!!!!
quote:bedankt nerds![]()
Wat hij zegt... geniet je er soms van om weerloze nerds als ons te kwetsen? Is dat wat je wilt? Wil je ons huilend op de vloer zien? Wil je soms onze tranen van het gezicht likken? Waar komt toch dit sadisme vandaan? Huilend zit ik hier achter mijn pc...quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:53 schreef MoChe het volgende:
xebro... neem eens een fatsoenlijke kapsel tactloze spamhoer
Dat moet je positief zien. Nu heeft iemand nog iets aan dit topic.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:58 schreef MoChe het volgende:
dankzy Xebro durf ik nou niet meer dat blonde meisje aan te spreken![]()
shit... Xebro blijf van d'r af! neuq er asjeblieft nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:12 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat moet je positief zien. Nu heeft iemand nog iets aan dit topic.
Benieuwd of haar dankbaarheid en de afwezigheid van TS iets met elkaar te maken hebben.
Denk het wel ja...quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:12 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat moet je positief zien. Nu heeft iemand nog iets aan dit topic.
Benieuwd of haar dankbaarheid en de afwezigheid van TS iets met elkaar te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |