abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32485939
Ik weet het, het is een uitgekauwd onderwerp, maar toch.

Ik zou jullie mening willen weten over criminaliteit onder allochtonen (ja, ik zit ook op school ). Zijn allochtonen crimineler dan autochtonen, en zo ja: Hoe komt je daar bij Tot in zekere zin mag bashen ook, ik heb gewoon de mening nodig van de gemiddelde Nederlandse jongere (autochtoon of allochtoon). Bvd

Ik denk namelijk dat het vooral komt door hun andere cultuur, en dat 1e-graads allochtonen die een misdrijf plegen het land mogen worden uitgezet.
pi_32486028
Allochtonen die hier 5 jaar of minder wonen die een misdaad begaan dr uit gooien, terug naar hun land, oprotten. En autochtone criminelen mogen ze er ook wel uitgooien, maar er is geen land die ze wil hebben.

raketje naar de maan mag ook
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueņo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:55:04 #3
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_32486345
Ik vind het irritant dat allochtonen zich vaak verschuilen achter het feit dat ze allochtoon zijn (van oorsprong).

Heb niet vaak ruzie, maar als ik ruzie heb tijdens uitgaan ofzo, is het (tot nog toe) altijd een allochtoon *met name marokkaan*.

Allochtonen en criminaliteit gaat lekker samen maar statistieken heb ik niet
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:05:13 #4
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32486614
Percentueel zijn allochtonen crimineler. Echter wordt het door autochtonen gebruikt om hun eigen criminele daden goed te praten. Ken geen ander westers land waar de autochtone bevolking zo crimineel is als hier
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:06:04 #5
45511 TimmyAsd
pi_32486637
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:55 schreef L-IS het volgende:
Ik vind het irritant dat allochtonen zich vaak verschuilen achter het feit dat ze allochtoon zijn (van oorsprong).
Daar zit een heel verhaal achter.. Of denk je nou echt dat de rellen in Frankrijk er voor de lol waren?
pi_32486807
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:06 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Daar zit een heel verhaal achter.. Of denk je nou echt dat de rellen in Frankrijk er voor de lol waren?
Jij denkt dat allochtonen hun criminaliteit rechtvaardigen door een te bereiken doel als oorzaak te stellen?
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:14:30 #7
45511 TimmyAsd
pi_32486861
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef bolletje_16 het volgende:

[..]

Jij denkt dat allochtonen hun criminaliteit rechtvaardigen door een te bereiken doel als oorzaak te stellen?
Wat ik zeg is dat lang niet alle criminaliteit zomaar ergens vandaan komt. Het is niet het feit dzat ze allochtoon zijn, maar omdat ze al een achterstand hebben puur omdat ze allochtoon zijn...
pi_32486943
Feitelijk aangetoond, zie cijfers van het CBS.

Vooral Antilianen (mn vriendin is er trouwens 1) en Marokanen zijn 5 of 6x crimineler dan autochtonen. In de bak, de bijstand, werkloosheid en laag IQ voeren ze de - verkeerde - lijstjes aan. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, laten we reeel blijven.
Net zoals pittbulls en chiwawa's beide honden zijn van een ander ras, hebben ze andere eigenschappen. Dat is voor alle diersoorten zo, en voor mensen is dat niet anders.

Dat ontkennen is een teken van blindheid.
Elmo loves u.
pi_32486955
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:14 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat lang niet alle criminaliteit zomaar ergens vandaan komt. Het is niet het feit dzat ze allochtoon zijn, maar omdat ze al een achterstand hebben puur omdat ze allochtoon zijn...
Dus doordat ze geen geld hebben als ze hier komen vervallen ze in criminaliteit. Ik denk vooral dat het bij hun cultuur hoort, waar het makkelijker is om bijvoorbeeld iemand te slaan.
pi_32486971
Onderzoekje van het CBS

I rest my case.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:19:15 #11
45511 TimmyAsd
pi_32486985
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:17 schreef ElmoOnline het volgende:

Vooral Antilianen (mn vriendin is er trouwens 1) en Marokanen zijn 5 of 6x crimineler dan autochtonen. In de bak, de bijstand, werkloosheid en laag IQ voeren ze de - verkeerde - lijstjes aan. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, laten we reeel blijven.
Net zoals pittbulls en chiwawa's beide honden zijn van een ander ras, hebben ze andere eigenschappen. Dat is voor alle diersoorten zo, en voor mensen is dat niet anders.

Wel heel kortzichtig natuurlijk. Het gaat nog altijd om een hele kleine minderheid, het gros van de allochtonen slaagt wel gewoon.
pi_32487007
Ik ben niet crimineel. Niet altijd bedoel ik dan.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:20:50 #13
45511 TimmyAsd
pi_32487029
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:18 schreef bolletje_16 het volgende:

[..]

Dus doordat ze geen geld hebben als ze hier komen vervallen ze in criminaliteit. Ik denk vooral dat het bij hun cultuur hoort, waar het makkelijker is om bijvoorbeeld iemand te slaan.
Het telkens maar geweigerd worden bij van alles en nogwat omdat je Ali of Mohammed heet helpt ook niet echt Op een gegeven moment houdt het op, en ja, dan ga ik ook op roofjacht. Het is nou eenmaal een kwestie van overleven.
pi_32487061
quote:

True, ben ik met je eens

Mja, dat ze zoveel crimineleren zijn moet een oorzaak hebben. Dat ze van een ander ras zijn moet geen verschil uit kunnen maken, tenzij je in nazīsme wil vervallen.. Hoe komt het dat de criminaliteit onder allochtonen zoveel hoger ligt?
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:27:34 #15
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32487202
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Percentueel zijn allochtonen crimineler. Echter wordt het door autochtonen gebruikt om hun eigen criminele daden goed te praten. Ken geen ander westers land waar de autochtone bevolking zo crimineel is als hier
Bron?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32487258
Zijn allochtonen crimineler? JA
Zijn autochtone Nederlanders met minder geld crimineler dan autochtone Nederlanders met wat meer geld? JA
Zijn autochtone Nederlanders met een lagere opleiding crimineler dan autochtone Nederlanders met een hogere opleiding? JA
Zijn autochtone Nederlanders uit een minder geīntegreerd danwel ontwikkeld nest crimineler dan autochtone Nederlanders in een normaal nest? JA
Zijn allochtonen armer, lager geschoold en komend uit een minder ontwikkeld en geīntegreerd nest? JA
Is dit een excuus? NEE
Is dit een mogelijke reden voor de hogere criminaliteit? JA
pi_32487315
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:22 schreef bolletje_16 het volgende:
Mja, dat ze zoveel crimineleren zijn moet een oorzaak hebben. Dat ze van een ander ras zijn moet geen verschil uit kunnen maken, tenzij je in nazīsme wil vervallen.. Hoe komt het dat de criminaliteit onder allochtonen zoveel hoger ligt?
Zonder in het nazīsme te vallen zijn er theorieen die zeggen dat er verschillen zijn tussen rassen. De verschillen tussen de rassen zijn bij lange na niet zo groot als de verschillen in de rassen maar er zijn theorieen die dat beweren. De meeste duidelijk (en voor de hand liggende verschillen) zijn dat het Aziatisch ras gemiddeld slimmer is, het Afrikaans ras gemiddeld lichamelijk sterker is en het blanke ras overal tussen in bungelt.

Ik heb me er verder niet in verdiept en weet dus niet de precieze stand van zaken en er zal ook wel niet ontzettend veel over geschreven zijn aangezien het een theorie is die nogal grove associaties oproept maar zulke theorieen bestaan dus degelijk zonder te vervallen in het nazīsme.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:31:58 #18
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32487333
Het is niet per definitie zo dat iemand van een bepaald ras of geloof crimineler is dan een ander, maar iemand die in een financieel slechte of cultureel ongeaccepteerde situatie zit is crimineler dan iemand die modaal verdient en cultureerl geaccepteerd wordt.

Voorbeeld: In Amerika werden zwarte Amerikanen jarenlang met de nek aangekeken, en pas eind jaren 60 verbeterde de situatie engzins. Maar ze zaten toen al zo lang in een financieel slechte, en cultureel ongeaccapteerde positie dat het nog een generatie of 2 zal duren voordat ze echt meedoen in de maatschappij. En dat zijn 100% Amerikanen, Christen, en kunnen niet meer integreren dan ze al zijn

In Nederland zijn de Marokkaanse en Turkse medelanders achtergesteld. Ze zijn oorspronkelijk naar Nederland gekomen om ons rotwerk op te knappen, ze hebben veel lagere opleidingen dan Nederlanders, met name door taalgebrek. Ze worden cultureel gesproken niet geaccepteerd door Nederlanders (en dat kun je ook op Fok! erg duidelijk merken) en liggen financieel achter.

Al deze kenmerken zijn brandstoffen voor criminaliteit. Men voelt zich in het nauw gedreven, en door culturele verschillen met Nederland denkt men dat ze zich moeten bewijzen, OF ze zijn simpelweg financieel slecht af, en zoeken dus het criminele circuit op om bij te verdienen.

Ik ben persoonlijk van mening dat criminaliteit van minderheden in een land (of dit nu Zwarten of Mexicanen in Amerika zijn, Turken of Marokkanen in Nederland, of Indonesiers en Chinezen in Australie) ook voor een gedeelte veroorzaakt wordt door de autochtonen of culturele meerderheid van deze landen door de "andere" groep niet te accepteren.

Helaas denk ik dat ook Nederlanders hieraan schuldig zijn. Het is ook een klein beetje een "natuurlijk defensie mechanisme", bijvoorbeeld ik ben er ook schuldig aan dat ik beter op mijn portemonee let als ik een groepje Marokkanen passeer.

Als een bepaalde minderheid een stempel heeft gekregen in de maatschappij, dan lijkt het er wel op dat men die stempel ook naleeft.....En dat is dus niet iets specifieks in Nederland met Marokkaanse en Turkse minderheden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_32487347
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Op een gegeven moment houdt het op, en ja, dan ga ik ook op roofjacht. Het is nou eenmaal een kwestie van overleven.
Daar hebben we een overheid voor en dat heet uitkering
pi_32487391
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef sampoo het volgende:
Zijn autochtone Nederlanders met minder geld crimineler dan autochtone Nederlanders met wat meer geld? JA
Zijn autochtone Nederlanders met een lagere opleiding crimineler dan autochtone Nederlanders met een hogere opleiding? JA
Zijn autochtone Nederlanders uit een minder geīntegreerd danwel ontwikkeld nest crimineler dan autochtone Nederlanders in een normaal nest? JA
Zijn allochtonen armer, lager geschoold en komend uit een minder ontwikkeld en geīntegreerd nest? JA
Is dit een excuus? NEE
Het is maar wat je onder een 'allochtoon' verstaat.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:34:29 #21
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32487403
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Ken geen ander westers land waar de autochtone bevolking zo crimineel is als hier
Kom, ik zal je eens een dagje meenemen naar Detroit.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:35:24 #22
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32487432
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef sampoo het volgende:
Is dit een excuus? NEE
Zijn allochtonen crimineler dan autochtonen met dezelfde opleiding en hetzelfde geld? JA
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32487447
quote:

Er is maar één menselijk ras.

http://www.eurekalert.org(...)WUiS-GSRD-071098.php

We kunnen zelfs bij de meest verschillende bevolkingsgroepen niet spreken van het bestaan van een verschillend ras. Een andere huidskleur is ook geen teken van grote genetische verschillen. Zwarte Afrikanen verschillen bijv. minder van blanke Europeanen dan van Zwarte Melanesiërs (Oceanië). Europeanen zijn genetisch al zo goed als niet verschillend van Marokkanen.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:36:55 #24
77143 L4mpje
Dit is niet OK
pi_32487475
Alle vrouwen rochelen.
pi_32487576
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:35 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Zijn allochtonen crimineler dan autochtonen met dezelfde opleiding en hetzelfde geld? JA
Dus het ligt niet aan de opleiding, en ook niet aan je financiële situatie. Ze zijn gewoon crimineler, het zit in hun genen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')