quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Lovebear is in het dagelijkse leven basketbalmascotte...
[afbeelding]
quote:
Wat als iemand nou niet nomineert, staat hij/zij dan automatisch zelf op de bank?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef versabommie het volgende:
Nog 58 minuten dan sluit deze nominatieronde!
![]()
Vind je het gek als jullie het de hele tijd proberen te vernaggelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
Nominatielijst.
APK je lijkt me een hele fijne kerel, maar ik kan je niet peilen (wie wel met al die regelwijzigingen) . Je stelt jezelf niet open voor anderen en je bent veels teveel met het spel bezig.
Ook ben je nooit op mijn spreekuurtje geweest. Ik nomineer je dus bij deze en hoop op beterschap!
Een liefdes beer moet ook een zakcentje verdienenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Damn you lovebear en ik maar denken dat je een liefdesbeertje was, stiekemerd!
geen idee, ik durf daar op dit moment geen uitspraken over te doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat als iemand nou niet nomineert, staat hij/zij dan automatisch zelf op de bank?
![]()
![]()
Dat vind ik nu een mooi beargumenteerd verhaal. Ik zou bijna zeggen "wie niet"?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een club ik ben een liefhebber van mooi voetbal![]()
Ik heb afgelopen weekend echt zitten te genieten van Real - Barca![]()
(zo blij dat ik te laat was met het opzeggen van Anaal +)
Ook kan ik wel genieten van "we vreten het gras op" elftallen, jaren geleden had Utrecht dat heel erg, die kwamen het veld op en gaven zich 200%
Dit heeft Feyenoord ook lang gehad (Wolf, Frazier, Heus) daar wilde je niet tegenover staan volgens mij (behalve van Loen tegen de Wolf) en veel langer geleden met Israel en Lazeroms (van Hanegem was ook geen lieverdje)
En uiteraard was ik vroeger fan van Ajax, puur vanwege het mooie spel![]()
En ach, zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Jazeker.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat als iemand nou niet nomineert, staat hij/zij dan automatisch zelf op de bank?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
En nu ga ik weer een plek onder de zon kijken.
Mascotte in de NBA bij de UTAH JAZZ ...big bucksquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een liefdes beer moet ook een zakcentje verdienen![]()
Ja, kreeg je daar zo'n trek in na die foto van Maurice?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
Attentie
![]()
Heb net een pot met 10 Bockworsten op!
die gast is gewoon een schande in de orde der Maurisianen...quote:
Oke, mijn nominatie komt eraan, zit te twijfelen of ik 3 mensen op de bank terecht laat komen of 8 personenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee, ik durf daar op dit moment geen uitspraken over te doen
Nou ik welquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee, ik durf daar op dit moment geen uitspraken over te doen
Lijkt mij niet zo'n moeilijke keus.....geef het volk brood en spelen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, mijn nominatie komt eraan, zit te twijfelen of ik 3 mensen op de bank terecht laat komen of 8 personen![]()
Huh?!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
De volgende nominaties gaan blind per email, om dit soort lafhartig Joostgedrag te voorkomen.
En nu ga ik weer een plek onder de zon kijken.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jazeker.
Daarover heeft de Grote Leider zich reeds uitgesproken.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:08 schreef Coos het volgende:
Nu op 3 waar de meeste van ons wel terecht zullen komen.![]()
Zijn de regels al bekend??![]()
Nee, prima maatregel! Onze finalisten zijn zo beinvloedbaar als een 12 jarig brugklassertje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |