quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ik weet nog niet of ik mijn kostbare puntjes ga vergooien aan iemand die er misschien donderdag al uitligt![]()
Misschien neem ik wel de langste naam, is ook een optie en uitdaging kijken of ik Versbimmi de volgende keer wel goed kan schrijvenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis wel makkelijk te onthouden en je nominatie word er stukker minder lang van, scheelt weer typen...maargoed ik ga niet de voordelen noemen, je moet zelf maar beslissen wie je stemmen gaat
Day is ook zo'n korte naam maar dat terzijde...![]()
3 of 4 letters maken nu ook niet zoveel meer uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou je het zegt.. Day en APK, dat zijn eigenlijk de kortste namen die er tussen zitten.
Komop zeg, wij zijn toch als-we-scheiden-dan-zijn-we-totaly-fucked-buddy's?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien neem ik wel de langste naam, is ook een optie en uitdaging kijken of ik Versbimmi de volgende keer wel goed kan schrijven![]()
Zo zijn we dus niet getrouwdquote:
Yep.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef Maurisico het volgende:
Wat is het hier rustig.... iedereen aan de buis voor CL :Ajax-Sparta Rotterdam?
En als we scheiden wil jij de auto zeker hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, wij zijn toch als-we-scheiden-dan-zijn-we-totaly-fucked-buddy's?
Nog een kleine 2 uurtjes wachtenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo zijn we dus niet getrouwd![]()
Maar wanneer kan ik nou weer stemmen?Want dat doe ik hier toch 't liefst
Neen, je bent er volgens mij gehecht aanquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En als we scheiden wil jij de auto zeker hebben![]()
00.01 uur, maar ik zou als ik jou was nog niet al te wild gaan zitten soppen want de grote "APK" heeft in al zijn devine wijsheid besloten dat het een positieve stemming moet zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo zijn we dus niet getrouwd![]()
Maar wanneer kan ik nou weer stemmen?Want dat doe ik hier toch 't liefst
Ik heb in mijn hoofd al afscheid genomenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, je bent er volgens mij gehecht aan![]()
Als je hier misselijk van word dan moet je ook hier niet kijken}:|quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Yep.
Maar ik word er behoorlijk misselijk van, van deze wedstrijd.
Hopelijk brengt markus uitkomst.
ze heeft het over de wedstrijd van die neuzenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je hier misselijk van word dan moet je ook hier niet komem![]()
???????????????quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je hier misselijk van word dan moet je ook hier niet kijken}:|
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar is Cuall nou weer?![]()
Ik ben er van overtuigt dat die er ook mee te maken heeft en daarom de pleiterik heeft gemaakt![]()
Als je er niet ben waarom antwoord je danquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
???????????????
Ik ben er toch ook niet?
Ik kijk mijn wedstrijd!
En we mazzelen weer, wat ik je brom!
wb Cuallquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
PC eend ik kom net binnen waaien na een late dienst.........niks pleiterik maken
gewoon werken
![]()
It aint over yet ...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
???????????????
Ik ben er toch ook niet?
Ik kijk mijn wedstrijd!
En we mazzelen weer, wat ik je brom!
Beste 16 van Europaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft het over de wedstrijd van die neuzen![]()
OOOHHH wat spannendquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------> Jappie
Teamlead------------------------------> Maurisico
APK (Roel)-----------------------------> Day
Snaptnix (Lieske)--------------------> APK
Isabeau (Ingrid)---------------------> PC Eend
Day--------------------------------------> APK
PC eend---------------------------- --> Isabeau
Versabommie (Roel)--------------> PC Eend
Cuall---------------------------------- -> PC eend
Demins (Dido)-----------------------> PC Eend
Maurisico (Rob)----------------------> Teamlead
Jappie-----------------------------------> Gert
Kribbet (Chantal)-------------------->
Motivatie
Om de spanning langzaam aan op te voeren een 2e nominatie voor iemand. Dit is deze keer APK geworden....
Apk je lijkt me een hele fijne kerel, maar ik kan je niet peilen (wie wel met al die regelwijzigingen) . Je stelt zichzelf niet open voor anderen en je bent veels teveel met het spel bezig.
Ook benhij nooit op mijn spreekuurtje geweest. Ik nomineer je dus bij deze en hoop op beterschap!
Omdat het weer eens een draak van een wedstrijd is!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je er niet ben waarom antwoord je dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |