quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------>
Teamlead------------------------------> Maurisico
APK (Roel)-----------------------------> Day
Snaptnix (Lieske)-------------------->
Isabeau (Ingrid)---------------------> PC Eend
Day--------------------------------------> APK
PC eend---------------------------- --> Isabeau
Versabommie (Roel)--------------> PC Eend
Cuall---------------------------------- -> PC eend
Demins (Dido)-----------------------> PC Eend
Maurisico (Rob)----------------------> Teamlead
Jappie----------------------------------->
Kribbet (Chantal)-------------------->
Motivatie
Beste Teamlead, jij hebt mij genomineerd omdat we volgens jou niet levelen.Ik denk dat dat wel meevalt. We zijn beiden lekker bezig op FOK. Maken veel lol in het SC en tijdens deze spectaculaire Servival Game. bovendien is in ons bedier geval Tamrah onze favoriete FOKster. toch best wat overeenkomsten, niet? Om te voorkomen dat we qua leveling te veel uit elkaar lopen, nomineer ik je dan ook maar. Kunnen we samen op de bank onze geschilen uit de weg helpen.![]()
EN VOOR DE DUIDELIJKHEID: VOORALSNOG MOGEN ALLEEN DE MENSEN DIE OP DE LAATSTE LIJST VOOR DE FINALE STONDEN, EEN STEM UITBRENGEN. MOCHT DIT WIJZIGEN ZAL APK DIT PER DICTATORIAAL DECREET BEKEND MAKEN
Iedereen schuift elkaar de zwarte piet toe, ik weet niet meer wie er nu in de pindakaas heeft zitten schrijvenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo PC Eend, trap niet in de verderfelijke tactieken van Versa... hij voert op dit moment een anti-Maurisico campagne en spant je voor zijn karretje...![]()
Kijk ik zie hier al een eerste vorm van samenwerking...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:23 schreef teamlead het volgende:
[..]tsja.. daar kon ik natuurlijk op wachten
enne: als je wilt kan ik wel een goed woordje voor je doen bij Tamrah
Ik hou ook van jou hoor.. maar ik ben wel diep gekwetst door je stem op Teamleadquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Jappie----------------------------------->
Motivatie
Beste Teamlead, jij hebt mij genomineerd omdat we volgens jou niet levelen.Ik denk dat dat wel meevalt. We zijn beiden lekker bezig op FOK. Maken veel lol in het SC en tijdens deze spectaculaire Servival Game. bovendien is in ons beider geval Tamrah onze favoriete FOKster. Toch best wat overeenkomsten, niet? Om te voorkomen dat we qua leveling te veel uit elkaar lopen, nomineer ik je dan ook maar. Kunnen we samen op de bank onze geschillen uit de weg helpen.![]()
EN VOOR DE DUIDELIJKHEID: VOORALSNOG MOGEN ALLEEN DE MENSEN DIE OP DE LAATSTE LIJST VOOR DE FINALE STONDEN, EEN STEM UITBRENGEN. MOCHT DIT WIJZIGEN ZAL APK DIT PER DICTATORIAAL DECREET BEKEND MAKEN
tja, was even een kwestie van gelijk oversteken...ofwel levelen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor.. maar ik ben wel diep gekwetst door je stem op Teamlead![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor.. maar ik ben wel diep gekwetst door je stem op Teamlead![]()
Ik hoop het..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
lief van je.. maar zowel Maurisico als ik zullen de bank wel overleven
Die is een stuk mooier dan die van karn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef Coos het volgende:
Ik ben zo blij met onze grote spelleider dat ik dat momentje even wilde vasthouden.![]()
[afbeelding]
Die staat op m'n lul.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die is een stuk mooier dan die van karn.![]()
Jij maakt vriendenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef Maurisico het volgende:
Jappie dir smileysite van jou en APK... geweldig!
[afbeelding]
jaja! Monty Python toch? Als ik me niet vergis....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden![]()
...doerakje
![]()
je had toch wel het geluid aan staan he ?![]()
Bij mij wel...bij DrDDT geen geluid en bij APK...tja...wat had je anders verwacht van onze volksmennerquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef Maurisico het volgende:
[..]
jaja! Monty Python toch? Als ik me niet vergis....
Mietje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:58 schreef Jappie het volgende:
...jongens ik trek het echt niet om mijnzelf aan een van die nitwits in dat huis te koppelen hoor![]()
Als jullie me er een willen aansmeren ga je gang, maar eigenhandig mijn goede naam verbinden aan die losers gaat me net ff te ver ja....sorry....quote:
Errug dat je het met dat soort gedrag tot een finale kunt sgoppen ja...quote:Wat een slijmbal trouwens hè, die mauriceco. [afbeelding]
Oeiiiii..........quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef Jappie het volgende:
Nominatielijst.
Jappie-----------------------------------> Gert
Motivatie
Niets bijzonders verder......Gert is gewoon een [afbeelding]
Huhmm.......niets...niets...echt niet......quote:
Hé eend, neem je paspoort mee! Als je je soortgenoten wilt recruteren zul je toch moeten gaan werven in de tropen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef PC eend het volgende:
Ik ga het land in, campagne voeren om mijn achterband te vergroten
en waarschijnlijk ff een tattoo laten zetten
Ik zie wel wat ik vannacht weer voor chaos aantref hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |