Kolere wat een kutdag. En wat ben ik verrekte dom. Was ik vannacht nog ff wat bestanden op dvd's aan het branden (duurde ff
![]()
) en had ik m'n wekker gezet om 12:00 uur (want ik slaap nog weleens door tot een uur of 3 's middags, vooral als ik de nacht ervoor heel weinig geslapen heb wat dus ook het geval was) MAAR ik was dus weer in slaap gevallen. Joepie. Wordt ik wakker om 13:20 (!) terwijl ik om 13:30 bij de tandarts moest zijn o_0 Dus ik me als een gek aangekleed enzo, ga ik de deur uit, doe de deur dicht... FUCK FUCK FUCK. Sleutels liggen binnen. En mijn moeder was toevallig met me vader mee naar Zuidplein verdomme. Dus kon ik m'n fiets niet uit de garage halen, dus moest ik lopen terwijl ik al laat was... Kom ik daar aan bij de tandarts (13:40 ongeveer o_0) eerst geblaat over dat ik nu 18 ben (werd wel gefeliciteerd overigens 8)) en hoe het zit met verzekeringen enzo blablabla. Nouja goed, kom ik die behandelkamer in, is er weer zo'n nieuwe allochtone tandarts bij die constant in je smoelwerk zit te loeren terwijl zo'n assistente bezig is... (ik versta die gasten echt niet :x ) nouja ik had deze keer geen gaatjes dus dat viel nog mee. Loop ik terug naar huis, bel ik me pa op, zit ie nog op Zuidplein. Jottum. Dus liep ik maar naar huis, naar de achtertuin, (probeerde nog het slot open te maken met me oorbellen
![]()
) en moest ik daar een halfuur in de kou wachten tot me ouders terugkwamen. En dan me pa nog grappig doen ook
Toen dacht ik, goh, laat is es thee inschenken voor mezelf. Vergat ik de waterkoker aan te zetten en schonk ik zo koud water in :x
Nu zit ik te wachten tot een kerel van Combell me terugbelt (gister gebeld vanwege .info domeinnaam, was ik allang vergeten
) en daar is nu ook alweer een kwartier overheen gegaan. Stomme Belgen ![]()
Combell ownt, want zij zeiken tenminste niet over een opzegtermijn van 3 maanden als je je domeinnaam niet wilt verlengen
[ Bericht 5% gewijzigd door Chanty87 op 23-11-2005 14:55:33 ]