Ik ook ..quote:Op woensdag 23 november 2005 20:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
O fucking god ik verveel me te pletter
Join the club,quote:
Ik wil wel geld naar je overmaken dat je er twee importeertquote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef inkie1010 het volgende:
Gaan er meer hier animal crossing DS importeren?
Mijn bestelling is helaas al gedaan!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil wel geld naar je overmaken dat je er twee importeert
Er is toch altijd voetbal op tvquote:Op woensdag 23 november 2005 20:39 schreef mordradead het volgende:
bijna voetbal op tv menschen
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Mijn bestelling is helaas al gedaan!
Groningen is ook leukquote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef Cerbie het volgende:
Ik twijfel nog tussen Nijmegen en Utrecht, beide zien er wel goed uit. Wil nog wat meer weten over studentenverenigingen in Nijmegen en een dagje meelopen, binnenkort maar eens een meeloopdag aanvragen.
Eindhovenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Groningen is ook leukdaar studeer ik. Alleen ik vind het wel ver weg van alles... ik kom zelf namelijk uit Eindhoven.
Zo ver is jammer ja, hoezo heb je daarvoor gekozen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Groningen is ook leukdaar studeer ik. Alleen ik vind het wel ver weg van alles... ik kom zelf namelijk uit Eindhoven.
Jouw cavia'squote:Op woensdag 23 november 2005 20:54 schreef inkie1010 het volgende:
Ach Groningen gekozen voor het avontuuren ook omdat het de enige informatiekunde opleiding is die onder letteren valt en we dus veel met taal doen, dat vind ik wel leuk
Maar ik ga dus elk weekend naar Eindhoven met cavia's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |