Valt tegen voor iemand die bij een witgoedzaak werkt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:52 schreef NoComment het volgende:
Ik ben het er wel over eens dat plasma minder is, resolutie is nog niet zo hoog en het energieverbruik is echt schrikbarend.
Das inderdaad nog een nadeel van Plasma, het inbranden idd. Maar bij gewoon tv kijken moet dat niet zo'n probleem zijn, als je er constant hetzelfde beeld, al is het maar een klein stukje op laat zien (en bij een bedrijf heb je daar grote kans op) dan heb je het zitten. Logotjes bovenin bij de televisiezenders zijn ook steeds vaker niet constant in beeld. Het iets hogere verbruik is niet 'iets' hoger hoor, de warmte slaat ervanaf... en het beeld kan idd ook nog niet meerkomen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:03 schreef Thermo het volgende:
Ik lees wel meer dingen die niet kloppen!
LCD's gaan al lang niet meer tot 32", ik maak me vooral druk om het inbranden van plasma schermen ( wat hier op mijn stage ook een groot probleem is ) en naast de iets hogere energieverbruik ben ik ook niet bepaald onder de indruk van het beeld van plasmaschermen.
Wat ik wel verwonderlijk vind is dat ze 1 modelnaam inderdaad @ 32" LCD-tv noemen, en de 42" en 50" plasma. Ik denk dat dat een foutje is, geen fabrikant zou zo stom zijn.
Ik ben rijkquote:
Ik mis hemquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:27 schreef beerke het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn TV, ruig dingetje hé!
He XL, hoe voelt het nou om je eerste eigen snowboard te verkopen?
nonsens, dat kan zelfs al jaren, productie was niet interessant vanwege prijs eerst, maar 37" lcd is er bijvoorbeeld al een hele tijd, en 42 is nou ook niet bepaald gisteren opgestaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:10 schreef NoComment het volgende:
[..]
En het is geen fout dat ze de ene lcd en de andere plasma noemen, want zo IS het ook. Blijkbaar tot voor kort (van die 42" had ik nog niet gehoord) was het niet mogelijk om groter dan 32" te gaan met lcd vanwege de aansturing (tenminste das wat ik erover gehoord heb) dus wordt voor de grotere modellen plasma gebruikt.. Philips is dus wel zo stom
stakkerquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef Thermo het volgende:
had ik trouwens al vermeld dat ik wel zit te kijken maar hem in geen jaren kan betalen?
Misschien moet ik gewoon een topic openen in R&P.quote:
En de mijne is op de kleur na hetzelfde, dus met een beetje inlevingsvermogen... en als je echt het picto gevoel mist kun je hem ook eens onderbinden natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:01 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je mag 'm af en toe op de webcam wel even zien hoor!
quote:
Wie weet wordt het verlangen naar Those good old days bij XL wel zo sterk dat je kunt ruilen met zijn Maloloquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:16 schreef NoComment het volgende:
[..]
En de mijne is op de kleur na hetzelfde, dus met een beetje inlevingsvermogen... en als je echt het picto gevoel mist kun je hem ook eens onderbinden natuurlijk![]()
Ik ga niet nog eens afscheid nemen van een board. Eentje is al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wie weet wordt het verlangen naar Those good old days bij XL wel zo sterk dat je kunt ruilen met zijn Malolo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |