ben wel 1 van die 'kids' maar heb een verjaardag. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Voor de kids die Bloc Party leuk vinden: het concert dat de heren vanavond in Paradiso geven is live te volgen via Fabchannel!
In de rij gaan staan?quote:Op zondag 4 december 2005 16:18 schreef spacemangraig het volgende:
ik wil alleen even zeggen dat ik een kaartje heb voor het exclusieve concert dat the Strokes a.s. dinsdag in de Melkweg geven!![]()
Dat heb ik aan een vriend over gelatenquote:
Nog niet, nog niet. Komende week maar eens checken!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
The Standard al gehoord DD?
Iemand al durven bestellen bij bovenstaande website?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien ken je ze al, maar hier een paar aanbevelingen:
http://stores.ebay.nl/Music-WOW
Want?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Ik bestel online nooit in het buitenland eigenlijk.
Nou ik vind 11 euro voor een nieuwe CD toch niet erg veel.. in vergelijking met elke platenzaak...quote:Op donderdag 8 december 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, heb meer vertrouwen in Nederland. En bij Velvet zijn de cd's niet heel erg duur op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |