Die had ik al eens getipt in het Hip Hop topicquote:Op woensdag 14 december 2005 12:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Z, wellicht heb je 'm al hoor, maar zie net dat je hier een gratis mix van Madlib kunt downloaden!
Daar werden (misschien wel worden) toendertijd ook regelmatig platenbeurzen gehouden.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb ooit The Jayhawks in de Zalenschaaf in Leeuwarden gezien. Best een mooie zaal!
Yep!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:38 schreef Love Mae King het volgende:
Iemand gister naar We Are Scientists geweest toevallig? Vette band!
Klopt, hij is al van 2001. Die Worldwide Mix, is dat die BBC radiomix van vorig jaar? Die is in ieder geval erg goed ja!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:43 schreef Z het volgende:
[..]
Die had ik al eens getipt in het Hip Hop topicHij staat er al heel lang, ik hoop op een nieuwe binnenkort. Ken je de Worldwide mix van Madlib ook? Beetje hetzelfde idee, fantasisch wazige mix.
Nope, kansloos in de Weber gehangen...quote:Op woensdag 14 december 2005 12:52 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Yep!
Prima optreden, daarna ook nog de Russische folk gezien?
Ik zal eens kijken. 2e hands zaakjes zijn bij mij ook altijd geliefd. Ik ben weleens bij een plaatboef geweest in Amsterdam, maar ik weet niet of dat dezelfde is. Vorige week ben ik wel even bij Concerto geweest en daar heb ik nog twee leuke 2e hands Nederlandstalige platen mee kunnen pikken (Pigmeat en Gorky). Ik moet alleen niet te veel geld uitgeven want ik heb even geen vaste baan en begin pas in januari weer met een nieuwe (tijdelijkequote:Op woensdag 14 december 2005 12:25 schreef Z het volgende:
Het zal niet uitverkopen denk ik. Ze zijn niet zo heel lang geleden nog geweest. Als je nog plaatjes wilt kopen raad ik je de Platenboef op de Rozengracht aan, daar hebben ze een mooie tweedehandsbak, daar koop ik m'n meeste cd-tjes tegenwoordig. Hij zit aan de rechterkant een klein stukje voorbij de 'Wester'.
Wat ik wel prima aan het optreden vond waren de naadloze overgangen tussen sommige nummers. Die bassist staat verder in mijn top 10 coolste bassisten van de jaren 2000...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nope, kansloos in de Weber gehangen...
Haha... zou zo een neef van Erlend Øye kunnen zijn...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:06 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Wat ik wel prima aan het optreden vond waren de naadloze overgangen tussen sommige nummers. Die bassist staat verder in mijn top 10 coolste bassisten van de jaren 2000...
Dat klinkt wel een beetje als zo'n slechte aansporing van een willekeurige hulporganisatie.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Gewoon even doen dus!
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje als zo'n slechte aansporing van een willekeurige hulporganisatie.
'voor slechts 15 euro per jaar kun jij ervoor zorgen dat één aan aids-overleden afrikaantje reincarneert in het lichaam van een dikke, vadsige westerling. Dat wil jij toch ook? Gewoon even doen dus!'.
Zou dat Niels Duffhues zijn, die ooit nog een blauwe maandag in The Gathering heeft gezongen?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag even naar Spinvis wezen kijken in de Velvet.
Gelijk de cd's van Richmond Fontaine, Orenda Fink en Duffhuës meegepikt. Die laatste is een Nederlander, erg goeie plaat.
Welke van Richmond Fontaine? Post to Wire blijf ik verreweg hun beste plaat vinden en wellicht zelfs een van de beste alt.country platen ooit. Heb vanmiddag de nieuwe dubbelaar van Monsoon gekocht en die klinkt op 't eerste gehoor zeer goed!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Gelijk de cd's van Richmond Fontaine, Orenda Fink en Duffhuës meegepikt. Die laatste is een Nederlander, erg goeie plaat.
Klein clubje maar toch wel grappig niet waar? Ik was het eigenlijk vergeten maar was toevallig half drie in de velvet (ik kom daar zeldenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Waarom moeilijk verkrijgbaar? De plaat is volgens mij eind vorige maand in de gehele Benelux gereleased hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
De band van Delphine Gardin DD? Moeilijk verkrijgbaar. Van RF The Fitzgerald.
En bartrid, het is idd Niels.
Veel plezier. Ik hoop dat ze daar het zelfde enthousiasme kunnen opbrengen. Ze hebben in Amsterdam zo'n 2 uur opgetreden dus hou daar rekening mee met eventuele treinplanningen.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Goed dat BSS zo in vorm is Wepeel! Ga ze zaterdag in Den Haag bekijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |