verstequote:
Das dan jammer voor jou, wij moeten die tijd er ook voor nemenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
editten kost meer tijd dan dat ik hem verwijder en het is ook overzichtelijker
vestenquote:
quote:
nestelquote:
letselquote:
stelenquote:
enkelsquote:
skeletquote:
tekensquote:
tevensquote:
slepenquote:
pelzenquote:
zeilenquote:
liegenquote:
gillenquote:
billenquote:
villenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
billen
ARCEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is gelukt, we zijn nu bij billen
liftenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef vesta het volgende:
tillen
filterquote:
litersquote:
filetsquote:
listenquote:
lastenquote:
stapelquote:
plaatsquote:
slaagtquote:
laagtequote:
legaalquote:
lebaalquote:
balletquote:
labelsquote:
Yepz, werkte zeer verwarrend, vooral daar ie de goede posts van hem ook verwijderdequote:Op woensdag 23 november 2005 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou?? Een mod die eigen posts verwijdert????
Kunnen wij toch ook niet?!!
schei uit.......was idd erg verwarrend.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
babbel
Yepz, werkte zeer verwarrend, vooral daar ie de goede posts van hem ook verwijderde
Je zat af en toe echt aan jezelf te twijfelen![]()
Volgens hem een stuk overzichtelijkerquote:Op woensdag 23 november 2005 00:21 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
schei uit.......was idd erg verwarrend.
Dat werkt gewoon niet in dit spel (niet editten is ook irri maar das wat anders) maar hoe dan ook... spelregels zijn duidelijk: bij een foute post Editten.... en ik geloof niet dat we daar een uitzonderingsregel voor Mods aan verbonden hebben...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Volgens hem een stuk overzichtelijker
ik durf het bijna niet te zeggen (hebben vanavond al genoeg gekeken hoe het nu zat).....maarre....volgens mij heb je 2 letters gewijzigdquote:
Zijn dit geen 2 letters van Labels naar babbel??? Of kan ik niet meer (s)tellen???quote:Op woensdag 23 november 2005 00:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
babbel
Yepz, werkte zeer verwarrend, vooral daar ie de goede posts van hem ook verwijderde
Je zat af en toe echt aan jezelf te twijfelen![]()
bakselquote:Op woensdag 23 november 2005 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
labels
Wat krijgen we nou?? Een mod die eigen posts verwijdert????
Kunnen wij toch ook niet?!!
Was ook de reden dat ik hem erop aansprak, kom op zeg, het is makkelijker dan een edit, wat een dooddoenerquote:Op woensdag 23 november 2005 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat werkt gewoon niet in dit spel (niet editten is ook irri maar das wat anders) maar hoe dan ook... spelregels zijn duidelijk: bij een foute post Editten.... en ik geloof niet dat we daar een uitzonderingsregel voor Mods aan verbonden hebben...
Als dat te moeilijk is gewoon lekker niet meespelen lijkt me....
Enne.. als het de overzichtelijkheid zo ten goede komt??? Wordt het dan niet eens tijd dat vaste spelers dat ook kunnen doen????
blaastquote:
quote:
laatstquote:
Je had wat mij betreft groot gelijk, dat hele posts verwijderen is gewoon GOZ (Gelul Op Zolder)quote:Op woensdag 23 november 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was ook de reden dat ik hem erop aansprak, kom op zeg, het is makkelijker dan een edit, wat een dooddoener
Mod of user, iedereen heeft zich aan de regels te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |