Ga die straat maar eens opnieuw bestraten als je zoveel tijd hebt om dergelijke topics te openen, beetje zanderig, niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:59 schreef Hooi het volgende:
Zit ik hier rustig komen er opeens een stelletje lamlullen de polonaise door de straat lopen
[afbeelding]
kan niet, komen net motorhomo's langsquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ga die straat maar eens opnieuw bestraten als je zoveel tijd hebt om dergelijke topics te openen, beetje zanderig, niet?![]()
die zijn net voorbijgetrokken, was genieten jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:43 schreef bianca en michael het volgende:
Jammer dat het deze fanfare niet is... anders was ik even langsgekomen
[afbeelding]
Ik heb ook altijd pech...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:45 schreef Hooi het volgende:
[..]
die zijn net voorbijgetrokken, was genieten ja
Die middelste lijkt wel wat op sararaatsquote:
ja en zn vriendjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef GrafJosti het volgende:
Later kwam ook nog Ronald Koeman door de straat lopen zeker
die op een na laatste is boer theunis, hij heeft 130 schaap'nquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:30 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Zo kwamen ze bij mij langs
De laatste is fahad mohammed achmahid, hij neukt boer theunis graag in z'n kont.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:39 schreef Hooi het volgende:
[..]
die op een na laatste is boer theunis, hij heeft 130 schaap'n
hier aait hij hem enkel nogquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:51 schreef Mastertje het volgende:
[..]
De laatste is fahad mohammed achmahid, hij neukt boer theunis graag in z'n kont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |