quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:01 schreef chiren het volgende:
Hallo,
Ik hou [datum] mijn partijtje! Komen jullie ook? Ik verklap nog niet wat we gaan doen maar neem wel je zwemspullen mee!
Ik schrijf geen uitnodigingen. Ik zie de mensen die ik uitnodig ook in het echte leven. Ik zeg het ze gewoon wanneer het is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:56 schreef polini het volgende:
mwa lijkt wel of jullie nooit een feessie houden :S
Nee, ik ben niet creatiefquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:04 schreef Sport_Life het volgende:
heeeeeeeeej luitjes,
zoals jullie waarschijnlijk al wisten ben ik vorige week 14 geworden en dus tijd voor een FEEST!!! Je bent diedag uitgenodigd van dietijd tot ... vroeg in de volgende morgen.. !
Mijn excuses voor deze belabberde uitnodiging, maar ik ben zelf niet creatief genoeg om een uitnodigign te maken vandaar dat ik hem gekregen heb van Sport_Life, via Fok! Je kunt hem bedanken door 10 euro over te maken op rek nr. 140002442 (rabo).
Groeten en hopelijk tot diedag,
Jan-Pieter.
En dan gaan bowlenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:01 schreef chiren het volgende:
Hallo,
Ik hou [datum] mijn partijtje! Komen jullie ook? Ik verklap nog niet wat we gaan doen maar neem wel je zwemspullen mee!
geen zwemfeestjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:56 schreef polini het volgende:
zeg es eerlijk, ben jij een nerd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:53 schreef polini het volgende:
Ik hou binnenkort een feesjie alleen weet ik geen leuke uitnodiging schrijven, het gaat naar de mensen die ik niet anders dan via e-mail kan benaderen.
Wie kan me helpen?![]()
Ik wilde em ook al makenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:25 schreef Toad het volgende:
Yo pimps en ho's,
Aanstaande vrijdag geef ik een feestje. We verzamen om 14:00 uur bij Zwembad de Glijbaan. Neem je zwemspullen mee. Wat we gaan doen blijft een verassing.
![]()
O die grap is al gemaakt.![]()
kan hij samen met zn moeder eve gaan kijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:28 schreef Toad het volgende:
De TS geeft overigens lekker veel info. Maar bij de plaatselijke Bruna of Primera is vast wel zo'n standaard kinderfeestjekaart te vinden voor je.
Ja, met een social life, en een vriendin waar ik al m'n behoeften mee kwijt kan.quote:
HhiihihiHhIHiiIhHiiIhhiI DuZzZ *0n3 LuV*quote:Op donderdag 24 november 2005 12:25 schreef Marruk het volgende:
HaLlOo!!!!!
Ik GeEf Un FeEsTjUhHh!!!!
IeDeReEn MaG kOmUh BuHaLfUh DiE bItCh VaN uN aNiTa.
AlS jU NiE wEeT wAaR hEt Is, HeT iS oP FiNkUhSLaG 33
SiE jUlLiE dAn!!!
KuSz MiJ!!!
LuV jOhNnY 4eVaH!!!!!!!!!
Die komt niet meer geloofwaardig overquote:Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef polini het volgende:
@ijsmeis,
Ja, dit wordt even slikken.....
Op saterje 26 november houden A en B eén
geestverruimend feessje...
We willen graag wat terug doen voor waar we ons op alle feesjes zo
misdragen hebben
EN misschien wel met een spetterend optreden van idol H...
(jeuj)
Jullie zijn allemaal welkom bij B thuis om 20.00 uur.
Boordevol muziek, bier, water en dat andere zit wil goed.
Na het feestje bestellen we voor iedereen een taxiebusje naar
q. waar we het feest afmaken
Groeten en tot zaterdag!
Oh ja en D: Neem je zwemspullen mee.
Kadotip:
Jip en Janneke Kinderchampagne
Bob de bouwer dekbed
Chipz-poster
JIJ komt hier vragen hoe je het beste een uitnodiging kunt schrijven, dus wie twijfelt er hier nou het meest aan zichzelf??quote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef polini het volgende:
[..]
Ja, met een social life, en een vriendin waar ik al m'n behoeften mee kwijt kan.
Volgens mij twijfel je aan jezelf omdat jezelf zo veel op dat internet zit.![]()
En ik heb de uitnodiging allang gestuurd.Heb er wat moois van kunnen maken mede dankzij fok.
Mwa ik reageer liever niet op compjoeternerds maar voor jouw maak ik een uitzondering.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
JIJ komt hier vragen hoe je het beste een uitnodiging kunt schrijven, dus wie twijfelt er hier nou het meest aan zichzelf??![]()
![]()
jammer dat ik um al verstuurd heb, wou um de graag in verwerkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:13 schreef het.ismij het volgende:
"Hey figuren,
ter ere van mij ....e verjaardag Nodig ik jullie uit om ff een bakkie bij me te komen doen.
Jullie zijn welkom van,..
Groeten ....
tis zaterdag de ...
Laat ff weten of je ook ff langskomt ,..d it ivm de grote hoeveelheden alchoholische versnaperingen die meoten worden ingeslagen!
Laterzz
het.ismij
hahahahah noob jij hebt duidelijk geen tft met dikke geforce hahaahahquote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef polini het volgende:
[..]
Mwa ik reageer liever niet op compjoeternerds maar voor jouw maak ik een uitzondering.
Kom dan eens met een antwoord, achter de computer lopen mijn hersens leeg van de koppijn door dat klote scherm voor mij maja nurds kunnen daar tegen.
Ik kan uit jouw profiel opmaken dat je inmiddels alweer ruim 5 jaar nerd bent.
Nee jij dan, je bent te kansloos om zelf een uitnodiging te schrijvenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:56 schreef polini het volgende:
erm?quote:Op zondag 27 november 2005 19:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
hahahahah noob jij hebt duidelijk geen tft met dikke geforce hahaahah![]()
![]()
nee, radeloosquote:Op zondag 27 november 2005 19:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee jij dan, je bent te kansloos om zelf een uitnodiging te schrijven
Zozo. Wat een redevoering. En dat voor een persoon waarvan het iq naar alle waarschijnlijkheid in de min loopt. Maakt verder niet uit joh, maar probeer eens wat meer diepgang in je stukken te verwerken. Het enige wat hier staat is: Je bent een nerd, ik haat nerds maar jou niet dus geef ik antwoord, krijg koppijn van schermen, jij niet, je bent 5 jaar nerd. Nu kun je veel beweren, maar een echt plot zit hier niet in.quote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef polini het volgende:
[..]
Mwa ik reageer liever niet op compjoeternerds maar voor jouw maak ik een uitzondering.
Kom dan eens met een antwoord, achter de computer lopen mijn hersens leeg van de koppijn door dat klote scherm voor mij maja nurds kunnen daar tegen.
Ik kan uit jouw profiel opmaken dat je inmiddels alweer ruim 5 jaar nerd bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |