quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef Five_Horizons het volgende:[..]
Zeker in dit geval kun je wat constructiefs toevoegen, anders gaat de TVP weg.(gebruik de bookmark maar)
Hoe doe jij het?
Zelf: member-get-member is iets waar je ver mee kunt komen. Het is vertrouwd, want je kunt het je dan zeker niet veroorloven fouten te maken.(je kunt er namelijk meerdere klanten mee verliezen)
Je hebt gelijk, maar ik zat op mijn werk. Nu overigens ook, maar goed. Wilde gisterenavond inhoudelijk reageren.
Zelf heb ik onder meer ervaring met koude acquisitie. Dat is lastig, maar op zich te doen. Ga uit van een lage slagingskans. We hadden gegevens van de KvK. Een selectie laten maken en op basis daarvan een lijst bedrijven. In de eerste geval zorgen voor de juiste persoon en dan binnen een minuut de interesse opwekken. Als het dan al niet is gelukt, dan verdoe je je tijd is mijn ervaring.
Wat ook een hele goede manier was, was ordinair beurzen bezoeken en de stands aanspreken. Veel contacten leggen en een week later telefonisch op terugkomen. Heeft me toen behoorlijk wat afspraken opgeleverd.
Overigens; was toen actief voor een commercieel stagebemiddelingsbureau. Zal verder geen reclame maken!