praat niet poep man.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:35 schreef Rechtser het volgende:
Helaas mag ik over mijn werkzaamheden niet te veel uitwijden. Maar als ik of mijn collega's niet de shit in Nederland voor jullie oplossen, was jouw buurt nu zeker niet veilig geweest.
Jullie weten niet wat er zich achter de schermen afspeelt, om Nederland nog een beetje leefbaar te houden. Maar goed, eens barst de bom, en dit mede door jouw laffe houding.
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:43 schreef Rechtser het volgende:
Jullie denken er maar van wat jullie willen. Ik ben dagelijks (ook veel 's avonds en 's nachts) met het probleem van de Nederlandse samenleving bezig. En jullie werken lekker van 9 tot 5, en komen thuis voor de warme hap, en duiken onder de wol.
Ik dus niet !!
Maar het zal me worst zijn, wat jullie er van denken.
Ah, daar is ruimte voor discussie merk ik al.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:43 schreef Rechtser het volgende:
Maar het zal me worst zijn, wat jullie er van denken.
Meer opleiding gehad dan dat ik denk dat je hebt gehad? 0x0=0...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:35 schreef Rechtser het volgende:
Helaas mag ik over mijn werkzaamheden niet te veel uitwijden. Maar als ik of mijn collega's niet de shit in Nederland voor jullie oplossen, was jouw buurt nu zeker niet veilig geweest. Ik heb meer opleiding genoten, dan jij zult denken, en ik houdt me dagelijks bezig met het integratie-probleem in Nederland.
Jullie weten niet wat er zich achter de schermen afspeelt, om Nederland nog een beetje leefbaar te houden. Maar goed, eens barst de bom, en dit mede door jouw laffe houding.
Oh, een jaloerse vuilnisman nog wel!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:43 schreef Rechtser het volgende:
En jullie werken lekker van 9 tot 5, en komen thuis voor de warme hap, en duiken onder de wol.
Ik dus niet !!
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef kippenek het volgende:
[..]
Oh, een jaloerse vuilnisman nog wel!
je bent de vuilinisman van michiel smit? die stiekem zijn zakken openmaakt?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef Rechtser het volgende:
Wat ik in mijn werk mee maak, mag ik niet naar buiten brengen.
Maar het is heel wat meer, dan de gemiddelde Nederlander denkt, wat er buiten op straat gebeurt.
Als je de details zou weten, praatte je wel anders. Maar dit komt binnen een paar jaar wel allemaal uit !
lieve schat...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef Rechtser het volgende:
Maar het is heel wat meer, dan de gemiddelde Nederlander denkt, wat er buiten op straat gebeurt.
Als je de details zou weten, praatte je wel anders. Maar dit komt binnen een paar jaar wel allemaal uit !
Schopje naar TRU dan maar.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef Rechtser het volgende:
Als jij werk hebt wat je niet bekend mag mag maken zou je er uberhaupt al niet over beginnen kneus. Je maakt jezelf alleen maar belachelijker zoquote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef Rechtser het volgende:
Vervelend is dat he? Doen racisten ook wel eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Rechtser het volgende:
Jullie zitten nu lekker op mij af te geven!
hij zei "vuil"quote:Op woensdag 23 november 2005 11:53 schreef Rechtser het volgende:
Dus ik ga er verder geen woord meer aan vuil maken. jammer..............
Zie je! Zie je!!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:53 schreef Rechtser het volgende:
jullie straatje
Er valt wel een gesprek te voeren maar jij hebt al aangegeven dat onze meningen jouw niet interesseren. Of kan je alleen maar een discussie aan met andere rechtse mensen? Ah, ja dat is wel makkelijker natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:53 schreef Rechtser het volgende:
Helaas valt er op dit forum geen normaal gesprek te voeren, en wordt men alleen maar uitgescholden als het niet in jullie straatje past.
Dus ik ga er verder geen woord meer aan vuil maken. jammer..............
ha! ik dacht al, waar is mijn post nou geblevenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef SeatTerra het volgende:
[..]
En die haar voortanden mist door de troep die ze gebruikt...
en pap slurptquote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef SeatTerra het volgende:
[..]
En die haar voortanden mist door de troep die ze gebruikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |