en nu de mensen die daar de dupe van zijn geworden alleen laten staan? is dat je idee van een samenleving?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:25 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Deislamitische gemeenschap heeft het er zelf naar gemaakt.
Het dient geen enkel nut. Ze kunnen dat geld best zelf bij elkaar schrapen en anders moeten ze maar vragen of Cohen samen met de Islamieten en de Islammietjes in de moskee een kopje thee gaat drinken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het, gezien de tijdsgeest, een prima investering voor de toekomst. 225.000 over drie jaar is niks.
Zegt onze held uit Roden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:26 schreef gelly het volgende:
Ik geef CMT gelijk, dat geld kan beter besteed worden. In brabant b.v., om de bevolking aldaar de 21e eeuw in te trekken.
je zegt het zelf al, "bij elkaar schrapen", dat geeft aan dat het individueel nogal een bedrag is, maar dat het maatschappelijk peanuts is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het dient geen enkel nut. Ze kunnen dat geld best zelf bij elkaar schrapen en anders moeten ze maar vragen of Cohen samen met de Islamieten en de Islammietjes in de moskee een kopje thee gaat drinken.
Held ? Iig geen bekrompen idioot. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zegt onze held uit Roden.
Dit argument kan ik niet zo goed plaatsen. Dat de overheid miljoenen aan belastinggeld weet te verkwisten is algemeen bekend en daar ben ik het niet mee eens, dat betekent echter niet dat men zomaar wat kleinere bedragen over de balk moet smijten. Ik vind dat niet juist, zoals ik dit niet juist vind en zoals ik het ook niet juist zou vinden als de overheid 100.000 euro zou uittrekken voor een stichting die de belangen gaat behartigen van Boliviaanse berggeiten met hoogtevrees.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de cijfers zou zien van belastinggeld dat over de balk wordt gegooid die 225.000 euro echt volledig in het niet vallen en zelfs bij vervagen.
want die zijn daadwerkelijk in nederland en voelen zich steeds meer geďsoleerd? eigenlijk zijn dit soort vergelijkingen voor mij reden om te stoppen met een discussie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
zoals ik het ook niet juist zou vinden als de overheid 100.000 euro zou uittrekken voor een stichting die de belangen gaat behartigen van Boliviaanse berggeiten met hoogtevrees.
Toch moeten ze het maar lekker zelf bij elkaar zien te sprokkelen. Als er voldoende draagvlak is dan lukt dat. Lukt het ze niet, dan is er kennelijk niet voldoende draagvlak.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zegt het zelf al, "bij elkaar schrapen", dat geeft aan dat het individueel nogal een bedrag is, maar dat het maatschappelijk peanuts is.
eh, er zijn ZAT "blanke rakkers" die er voor zorgen dat hetzelfde gebeurd, maar ja, jij je reden om weer een sneer naar de islamieten te geven, heb jij ook weer je lol gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:25 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Deislamitische gemeenschap heeft het er zelf naar gemaakt.
Eigenlijk is dit een reden om aan te nemen dat je het niet helemaal begrijpt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want die zijn daadwerkelijk in nederland en voelen zich steeds meer geďsoleerd? eigenlijk zijn dit soort vergelijkingen voor mij reden om te stoppen met een discussie.
Ah, ok.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat de overheid miljoenen aan belastinggeld weet te verkwisten is algemeen bekend en daar ben ik het niet mee eens,
Wat je zegt klopt niet. Je hebt er ook geen enkel bewijs voor. Pure laster dus.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:32 schreef gelly het volgende:
CMT heeft een hekel aan zowel allochtonen, islamieten als homo's zoalshetis, een discussie is niet mogelijk....
misschien moet je mijn visie op een samenleving niet onderschatten en overschat je je eigen waanbeelden teveel? optie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een reden om aan te nemen dat je het niet helemaal begrijpt.
Lol, hou toch op man. Je bent een laffe hond die altijd weer terugkruipt na wat heftige uitspraken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt niet. Je hebt er ook geen enkel bewijs voor. Pure laster dus.
Toch wel frappant dat er dan juist geld gepompt moet worden in een stichting voor allochtone rakkers die hier zonodig de homo moeten uithangen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eh, er zijn ZAT "blanke rakkers" die er voor zorgen dat hetzelfde gebeurd, maar ja, jij je reden om weer een sneer naar de islamieten te geven, heb jij ook weer je lol gehad.
je laat je anders wel een beetje kennen in dit topic. jammer hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt niet. Je hebt er ook geen enkel bewijs voor. Pure laster dus.
Nee, jij bent de lafbek. Kom nu maar eens met wat concreet bewijs voor je kul. Erg makkelijk om wat dingen te roepen zonder onderbouwen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Lol, hou toch op man. Je bent een laffe hond die altijd weer terugkruipt na wat heftige uitspraken.
Nee, lijkt me geen optie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je mijn visie op een samenleving niet onderschatten en overschat je je eigen waanbeelden teveel? optie?
en volgens mij zit jij al gniffelend te grinniken dat je WEET dat homo's en met name islamitische homo's door veel onbegrip geen draagvlak krijgen. ofwel: iedereen moet maar blank en nederlands zijn, want dan is er wel draagvlak om te steunen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch moeten ze het maar lekker zelf bij elkaar zien te sprokkelen. Als er voldoende draagvlak is dan lukt dat. Lukt het ze niet, dan is er kennelijk niet voldoende draagvlak.
Ik wil gewoon een bronnetje zien of iets dergelijks. Niet zo raar toch als Gelly wat dingen roept? Gelly is nu niet bepaald de persoon die heel erg serieus te nemen is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je laat je anders wel een beetje kennen in dit topic. jammer hoor.
je posts in dit topic zijn toch wel een bewijs?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, jij bent de lafbek. Kom nu maar eens met wat concreet bewijs voor je kul. Erg makkelijk om wat dingen te roepen zonder onderbouwen.
Dit is wel een cursus paranoia voor gevorderden zeg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en volgens mij zit jij al gniffelend te grinniken dat je WEET dat homo's en met name islamitische homo's door veel onbegrip geen draagvlak krijgen. ofwel: iedereen moet maar blank en nederlands zijn, want dan is er wel draagvlak om te steunen.
for crying out loud deze stichtingen zijn er juist om voor begrip en draagvlak, dat mensen niet zomaar bevooroordeeld lullen en beoordelen maar leren dat iedere nederlander een mens is. Als jij een land wilt met alleen maar CMT's, richt je eigen caravancommunity op, geen marokkaan of homo die daar dan woont... jij je zin, en meer begrip voor de rest van de mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |