abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32480500
Je doet je naam eer aan, stuk stront

De enige basher slash troller hier, dat ben jij.
pi_32480520
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef stukschijt het volgende:
Kunnen we nu on-topic blijven, want ik wil helemaal geen discussie beginnen over deze onzin (zijn eerste 'uitzet' is inmiddels alweer meer dan 8 jaar terug). Het gaat om het GERUCHT dat hij weer in Nederland is, en of iemand hier meer over weet.
Ontopic:
Wat doet is godsnaam een vraag over een individu en diens verblijfplaats in discussieforum over politiek

Je wil geen discussie en het is geen vraag over de politieke merites.

Ik zou zeggen: verplaats je vraag naar een plaats waar deze wel thuishoort.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:13:47 #28
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_32480610
even off-topic...
Mooi weer, niet?

---SLOTJE??---
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_32480780
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:07 schreef Zorro het volgende:
1 zijdelings vraagje: waarom moet iemand die hier 6 jaar illegaal is plotseling legaal zijn???Als ik illegaal windows XP download of zoiets, dan is het toch ook niet legaal als ik het 6 jaar gebruik zonder gepakt te zijn?
Omdat er een wetje was dat stelde dat mensen die aan konden tonen meer dan 5 jaar gewerkt te hebben in Nederland als "illegaal" (want ze weten echt wel wie en waar ze zijn dan hoor) in aanmerking kwamen voor verblijf.

Een dergelijke wet geldt niet voor illegale software.
Is het verschil te bevatten?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32480793
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:06 schreef stukschijt het volgende:
Zielig hoeveel reacties er opeens komen als je alleen vraagt om on-topic te blijven... Het is duidelijk dat men alleen hier komt om te bashen, wat een niveau weer. Ga lekker trollen in ONZ aub
Jesus saves but death prevails.
pi_32480837
Gastslotje ter afwachting op de andere moderators
Allah Al Watan Al Malik
pi_32497178
Terecht slotje.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')