Dan heb je het ROC aan de snipperlingsdijk nog niet gehadquote:Whehe je zit tog niet op het Deltion te Zwolle he? Dat is helemaal slechter dan slecht
Met die instelling denk ik niet dat je daar gelegenheid toe gaat krijgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:50 schreef prutser_benny het volgende:
jah lessen zijn verplicht.. als je er niet bent mag je nakomen![]()
mischien dat ik volgend jaar eindelijk aan een echte opleiding kan beginnen![]()
Stoer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:22 schreef RiDo78 het volgende:
Ik vond de linux-lessen ook oerzaai. 99% verveling...
Leraar na de eerste les: "Volgens mij ben jij vergeten een vinkje aan te zetten heh... nu moet je alles in tekstmode doen. Anders had je grafische modus gehad."
Ik: "Oh jawel hoor... hij werkt prima!"
Leraar kijkt in inittab -- default runlevel: "Nee hoor, daar staat een 3, dat hoort een 5 te zijn!"
ik tik in: init 5
Leraar: "Oh... ehm.... okay... maar waarom laat je hem dan niet in de grafische modus... da's makkelijker!"
Ik: "Smaken verschillen... de config-files zijn universeel en weet ik tenminste te vinden... die grafische schillen heten overal anders!"
Laraar: "......." en loopt weg.
Ik had het gevoel dat ie niet verder kwam dan de grafische versie van RPM en webmin...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:34 schreef Dragonetti het volgende:
@RiDo78
Een docent Linux die jou in grafische mode wil laten werken!?
Tof man.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:22 schreef RiDo78 het volgende:
Ik vond de linux-lessen ook oerzaai. 99% verveling...
Leraar na de eerste les: "Volgens mij ben jij vergeten een vinkje aan te zetten heh... nu moet je alles in tekstmode doen. Anders had je grafische modus gehad."
Ik: "Oh jawel hoor... hij werkt prima!"
Leraar kijkt in inittab -- default runlevel: "Nee hoor, daar staat een 3, dat hoort een 5 te zijn!"
ik tik in: init 5
Leraar: "Oh... ehm.... okay... maar waarom laat je hem dan niet in de grafische modus... da's makkelijker!"
Ik: "Smaken verschillen... de config-files zijn universeel en weet ik tenminste te vinden... die grafische schillen heten overal anders!"
Laraar: "......." en loopt weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |