welnee... gewoon een contract met Endemol.. en voor je het weet zitten wereldwijd BB-bewoners te schillenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, dit werk wordt toch niet echt door mensen gedaan...hier heeft Aviko toch wel machines voor of ben ik nu te positief?
vandaag of in totaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:17 schreef Sonique het volgende:
Nog 15 zakken moeten er gedaan worden..
quote:
Dat best wel weinig zijn mits ze niet ineens allemaal aan aardappelmoeheid gaan lijden ze dat op hun sloffen halenquote:
Uit de opdracht:quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:18 schreef Ireth het volgende:
Hoe zit het trouwens met plaspauze's? Voor de schaft mogen ze "De Fabriek" niet uit, maar hebben ze daar dan ook een aparte pleehoek of mogen ze dan wel het huis weer in?
Ik snap er ook niks van. Ze schijnen ineens wel te willen werken voor een opdracht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:23 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat best wel weinig zijn mits ze niet ineens allemaal aan aardappelmoeheid gaan lijden ze dat op hun sloffen halen![]()
Gewoon in het het huis naar de wc, maar alleen tijdens de pauzes.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:18 schreef Ireth het volgende:
Hoe zit het trouwens met plaspauze's? Voor de schaft mogen ze "De Fabriek" niet uit, maar hebben ze daar dan ook een aparte pleehoek of mogen ze dan wel het huis weer in?
Dido was gister te laat, maar geen sanctie, alleen maar een BB stem "mag niet"quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:25 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Uit de opdracht:
Netjes op tijd naar de fabriek (op te laat komen staat een sanctie) en daar de volle werkdag uitdienen. Dus koffie en thee drinken en tussen de middag schaften aan de schafttafel in de fabriek. Alleen voor WC-bezoek mag in de thee en koffie-pauze en tijdens het schaften de fabriek worden verlaten. (Bij tussentijds verlaten: een sanctie!!!)
Zonder ook maar in de buurt van een stukje zeep te komen gaan de bewoners weer met de aandappels aan de gang...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:22 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/voetenoptafel.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker, met je vieze poten op de schaft-tafel....
Wassen ze eigenlijk hun handen als ze weer beginnen, of pakken ze de aardappels met hun vieze pis/sigarette vingers gewoon aan?
Zolang je niks weet is het niet ergquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zonder ook maar in de buurt van een stukje zeep te komen gaan de bewoners weer met de aandappels aan de gang...
Zeg nu eerlijk, zou jij een geschilde appel van iemand eten die net gepisten een peuk gerookt en niet ze handen heeft gewassen...
Ben met je eens dat ze hun handen moeten wassen... maar je kunt ook overdrijven natuurlijk.... Wanneer is de laatste keer geweest dat je een rauwe aardappel gegeten hebt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zonder ook maar in de buurt van een stukje zeep te komen gaan de bewoners weer met de aandappels aan de gang...
Zeg nu eerlijk, zou jij een geschilde appel van iemand eten die net gepisten een peuk gerookt en niet ze handen heeft gewassen...
Gelukkig welquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zijn ze sneller dan de groep Rob
Niets overdrijven! Je wekt duidelijk niet in de horeca of voedsel industrie...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben met je eens dat ze hun handen moeten wassen... maar je kunt ook overdrijven natuurlijk.... Wanneer is de laatste keer geweest dat je een rauwe aardappel gegeten hebt?
Ben benieuwd wat voor een excuus Rob heeft en wie de schuld gaat krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:31 schreef mamapan het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders had HIJ weer wat te zemelen. Nu ben ik benieuwd wat hij gaat zeggen
Menno???quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor een excuus Rob heeft en wie de schuld gaat krijgen.
da's wat ik zeg: ik ben met je eens dat ze het horen te doen ja...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niets overdrijven! Je wekt duidelijk niet in de horeca of voedsel industrie...
Zeker nooit van HACCP gehoord?
Dat zijn wettelijk bepaalde regels waar de horeca en de voedsel industrie zich aan MOET houden... En dat begint met handen wassen.
De aardappels worden voor Aviko geschild....
Daarna ontsmetten met alcohol en in de lucht laten drogen (en dan niets meer aanraken wat niets te maken heeft met de voedselbereiding)quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niets overdrijven! Je wekt duidelijk niet in de horeca of voedsel industrie...
Zeker nooit van HACCP gehoord?
Dat zijn wettelijk bepaalde regels waar de horeca en de voedsel industrie zich aan MOET houden... En dat begint met handen wassen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:37 schreef Sonique het volgende:
Mensen ik ga maar weer centen verdienen.... Tot vanavond...
Ik lees dit en pas 1min later hoorik het. Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Dit team blijft gewoon sterker dan team gestapo"
Opvallend dat die ene dan net in NL moet wonenquote:
dan loopt jouw stream iets achter.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:40 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ik lees dit en pas 1min later hoorik het. Hoe kan dat?
Maar wie is dan de gestapo?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Dit team blijft gewoon sterker dan team gestapo"
Stream 1 en 3 lopen een stuk voor op stream 2 en 4 (bij mij tenminste). Misschien zat jij naar stream 2 te luisteren?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:40 schreef mamapan het volgende:
[..]
gebeurt me regelmatig.. Ik kijk via BBStream en die loopt blijkbaar nogal achterquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:40 schreef mamapan het volgende:
[..]
dan ben ik dus nooit bij de tijd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan loopt jouw stream iets achter.
ligt niet aan het programma maar aan de stream.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
gebeurt me regelmatig.. Ik kijk via BBStream en die loopt blijkbaar nogal achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |