abonnement Unibet Coolblue
pi_32479035
Vervolg van Nathalie O+

Het laatste nieuws omtrent deze bewoner:
quote:
Nathalie ontkent opnieuw
Nathalie bespreekt nog maar eens de voetveeg-actie: “Ik had gewoon teveel tequila op!” Ook vraagt ze zich hardop af waar Rob en Menno waren. “De enige reden zou kunnen zijn dat ik aan het opruimen was”, zegt Rob. Nathalie wil weten of Rob iets had gezegd als hij het gezien had. “Ik denk het niet”, is het verrassende antwoord van de Huisoudste. “Ik kan me al niet voorstellen dat mannen met een knuffel slapen!” Nathalie denkt nog even terug. “Ik ben eerst bij Dido en Roel op bed gesprongen, dus mijn voeten waren niet eens vies meer. Dat zei ik gewoon als grapje.” Heeft Nathalie dan helemaal niets van deze situatie opgestoken?
bron

Nee, dat heeft ze niet, daarom mag ze een donderdag het Huis wel verlaten. Weg met dat nep wijf .
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:15:09 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32479195
Ja wegg ermee!!

Neem allemaal een anti-Nathalie usericon en beïnvloed de publieke opinie!!#@!11
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:16:41 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_32479233
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:04 schreef JohnDope het volgende:

De situaties zijn beide anders, maar de kern van de situatie is hetzelfde.... iedereen denkt maar voor Nathalie te kunnen denken en dan gaan ze uit van het negatieve en iedereen denkt maar voor joost te kunnen denken en gaan dan uit van het positieve.
Dat vind ik ook vrij logisch. Bij gebrek aan inzicht in hun echte gedachten moeten we uitgaan van wat we zien. Ik zag Joost, die niet wist dat zijn medebewoners hem zagen, een onbaatzuchtige daad stellen.
Nathalie stond alleen maar recht in de camera te kijken tijdens haar 'boetedoening'.
Boetedoening voor een actie die ze vandaag weer ontkent, zie de quote van schatje hierboven.
Als ze écht niet weet waar het over ging, waarom stond ze dan als 'straf' haar eigen bed en knuffel te bevuilen? Of ze liegt, of het is een vieze achterbakse slet. Ik denk allebei, en ik denk dat het dus niet raar is dat mensen Joost nobelere motieven toekennen dan Nathalie.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:23:17 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32479388
Vergeet niet dat BB entertainment is. Geef de mensen brood & spelen. We houden van idolen, we houden van een antagonist.

Ik weet ook wel dat Nathalie meerdere kanten heeft. En ook Joost is bij tijd en wijle vast geniepig en knijpt stiekem jonge katjes. Maar je zit met een vrij neutrale groep, zonder echte massamoordenaars of mensen die een prestatie hebben geleverd, en je kiest dus je favorieten en je vijanden op basis van een beperkte selectie van hun gedrag.

KORTOM: NATHALIE: HOERRR!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:29:27 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_32479525
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:15 schreef soylent het volgende:
Ja wegg ermee!!

Neem allemaal een anti-Nathalie usericon en beïnvloed de publieke opinie!!#@!11
Jouw anti-Nathalie usericon klopt niet helemaal. Ik zie blote ondertanden, terwijl het boventanden moeten zijn, Toch?
In de smiley, bedoel ik.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:32:23 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32479599
Beste,

Bedankt voor het doorgeven van deze klacht. Ik zal het doorgeven aan het ontwerpteam dat verantwoordelijk is voor deze animated gif. Het is duidelijk dat ik hier niet van gediend ben, het laatste woord is hier nog niet over gezegd.

Ik hoop dat je me voorlopig toestaat de gif file in zijn huidige formaat te blijven gebruiken,

Mvg,
S.

[ Bericht 17% gewijzigd door eleusis op 22-11-2005 14:33:46 (Op zoek naar de stinkkut!) ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 24 november 2005 @ 16:40:00 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32540600
Nog 1 keer Nathalie dan.





My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32540693
Der fileetjes, neem ik aan?

  donderdag 24 november 2005 @ 16:44:23 #9
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32540723
en vanavond gaat ze d'r uit
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  donderdag 24 november 2005 @ 17:15:06 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32541599
We zullen ze missen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32541832
Nathalie had een eigen gastenboek. Daar werd wel eens een berichtje op gepost, maar na haar walgelijke actie stroomde het vol met boze reacties. Uiteindelijk is het gastenboek gesloten/gestopt. Maar er is nog een mogelijkheid om te reageren en wel via het gastenboek van de showdansgroep FAKE, waarin ze danst.
Showdansgroep FAKE
pi_32542199
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef BB5kijker het volgende:
Nathalie had een eigen gastenboek. Daar werd wel eens een berichtje op gepost, maar na haar walgelijke actie stroomde het vol met boze reacties. Uiteindelijk is het gastenboek gesloten/gestopt. Maar er is nog een mogelijkheid om te reageren en wel via het gastenboek van de showdansgroep FAKE, waarin ze danst.
Showdansgroep FAKE
Toepasselijke naam, FAKE
pi_32542207
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef BB5kijker het volgende:
Nathalie had een eigen gastenboek. Daar werd wel eens een berichtje op gepost, maar na haar walgelijke actie stroomde het vol met boze reacties. Uiteindelijk is het gastenboek .......
Showdansgroep FAKE
quote:
Afzender: Faker Nathalie - vrijdag, 1 april 2005 om 20:20
LIEVE SCHATTEN,
Het is zo ver....mijn hart gaat als een gek te keer wanneer ik aan morgenavond denk!! Zeker omdat ik het nog een keertje mag doen en ga daar van genieten en van jullie publiek en het allermeest van mijn naaste fakers Cor, Zeeg, Vera, Irma, Frank en last but not least Joost! Break a leg en geen enkels;-)
Love Fake 4-ever.... en wens vriend Joost 2 veel succes in nog 20 jaar Fake...uit het oog is niet uit het hart!!!! be there!!

pi_32543651
Iemand van FAKE:

Afzender: Irma
Ik richt mij tot alle mensen die zo negatief doen over onze Nathalie. Er is helemaal niets mis met Nathalie. Het is een hele gekke meid en we hebben altijd veel lol met elkaar. Jullie kunnen niet over haar oordelen, want jullie kennen haar helemaal niet.


En ze heeft gelijk, wij hebben de ware Nathalie de afgelopen weken niet gezien.
pi_32550057
Ik nam het bij het voetveeg inicident op voor nathalie maar 1 ding moet ik nog wel kwijt.

Wat was rob netjes laatst(op dat moment dat rob met dat geld bezig was en nathalie opeens per ongeluk toevallig binnen kwam en toen nog schijnheilig zei: "wat is er"). Wat was dat vreselijk.
Die Rob had haar toen echt een klap(geen corrigerende, maar gewoon een rot klap) voor der smoelwerk moeten geven en vervolgens die zak met geld moeten geven dat ze weer een nieuw gebitje kan kopen. Te schijnheilig was dat.

Laatst flikte nathalie per ongeluk toevallig weer dat de ze pleisters van dido vond.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32689951
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Nog 1 keer Nathalie dan.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Okee okee, ze heeft wel een heerlijk slettenfiguur. Minus tieten dan, maar dat mag de pret niet drukken.
pi_32696408
MoRRoRMaN,
wat een uitstekende complete samenvatting van de positieve dingen aan Natte Lie.
pi_32696793
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:34 schreef BB5kijker het volgende:
MoRRoRMaN,
wat een uitstekende complete samenvatting van de positieve dingen aan Natte Lie.


Ik zou het er best op kunnen en dan zou dat hoge piepstemmetje met goed gekreun best geil zijn. Maar daarna zou ze dan mijn shirt terug moeten geven en weer moeten vertrekken.

Eigenlijk is het ook wel een type callgirl, vind je niet?
pi_32718415
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:15 schreef JohnDope het volgende:
Ik nam het bij het voetveeg inicident op voor nathalie maar 1 ding moet ik nog wel kwijt.

Wat was rob netjes laatst(op dat moment dat rob met dat geld bezig was en nathalie opeens per ongeluk toevallig binnen kwam en toen nog schijnheilig zei: "wat is er"). Wat was dat vreselijk.
Die Rob had haar toen echt een klap(geen corrigerende, maar gewoon een rot klap) voor der smoelwerk moeten geven en vervolgens die zak met geld moeten geven dat ze weer een nieuw gebitje kan kopen. Te schijnheilig was dat.

Laatst flikte nathalie per ongeluk toevallig weer dat de ze pleisters van dido vond.
En laatst durfde ze nog te ademen ook.
Voor iemand die zegt dat hij het voor Nathalie opneemt verwijt je haar best rare dingen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:49:35 #20
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_32722256
Kan iemand mij vertellen, wat Nathalie over dido in het filmpje dat ze gister zagen heeft gezegd,>>>>
pi_32723226
Zooi offtopic verwijderd. Doe normaal.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32740422
Echt een geweldige reactie in het gastenboek van Nathalie
quote:
Ik richt mij even tot iedereen die de afgelopen dagen die zo negatief gereageerd heeft op Nathalie. Ik vind het niet zo leuk om in het gastenboek van onze groep al die opmerkingen over haar te lezen. Nathalie is een hele gekke meid en we moeten altijd om haar lachen. Opmerkingen over haar kunnen jullie kwijt bij Talpa TV. Dit is het adres:
Talpa TV
Zevenend 45
1251 RL Laren

Groeten Irma Bolleboom
Nou mensen, pakt allen een briefkaart en stuur deze op. Haha!
pi_32823945
Zoals verwacht zijn alle (uitsluitend negatieve) reacties verwijderd. Het blijven fakewijven, die willen de mening van anderen niet horen.
  maandag 5 december 2005 @ 01:03:26 #24
131784 bhs
gestoorde gek
pi_32825310
Jij houdt ook nooit op zeg. Lang leve Nathalie!
pi_32831420
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:03 schreef bhs het volgende:
Jij houdt ook nooit op zeg. Lang leve Nathalie!
Pilletje vergeten vandaag? Of ben je familie? Het is een afschuwelijk mens, een slecht mens, en gelukkig is bijna iedereen dat met me eens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')