Meadow ook welquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef Jor_Dii het volgende:
AJ mag van mij wel wat meer aanwezig zijn in de seizoen 6 ..
Jamie Lynn DiScalaquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef fratsman het volgende:
Er mag wel weer eens wat info over seizoen 6 komen!
Nog een keertje dan maar...
[afbeelding]A.J!!!
zij mag wel aan mij cazo likkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Jamie Lynn DiScala![]()
![]()
Zou wel een keer wat zitti met haar willen eten.
Oh ja? Ik lees anders behoorlijk vaak over 'in seizoen 5 blabla', al dan niet in spoilertags.quote:
Niks nieuws toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik lees anders behoorlijk vaak over 'in seizoen 5 blabla', al dan niet in spoilertags.
Het kan me niet schelen of je het in spoilertags doet of niet, het is een spoiler en hoort niet in dit topic.
Als je vooruitloopt met de seizoenen die NL3 uitzendt dan moet het in spoilertags jaquote:
Precies.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:03 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Als je vooruitloopt met de seizoenen die NL3 uitzendt dan moet het in spoilertags ja
Heel interessant en erg veel humorquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef NehcslowZ het volgende:
Was die aflevering van woensdag nog btje interessant? Ik heb het gemist.
zijn weinig afleveringen die niet leuk zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef NehcslowZ het volgende:
Was die aflevering van woensdag nog btje interessant? Ik heb het gemist.
1 ding heriner ik me nog wel als tony's ma doodgaat en ze naar de begrafenis ondernemer gaan zegt die kerel zo van i will do everything that is in my power direct uit de godfater samen met die lift die naarbeneden gaat.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 15:34 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
1 ding heriner ik me nog wel als tony's ma doodgaat en ze naar de begrafenis ondernemer gaan zegt die kerel zo van i will do everything that is in my power direct uit de godfater samen met die lift die naarbeneden gaat.
Verdikkeme, ik kan me dit allemaal niet meer herinneren .. wordt tijd voor een rewatch van Seizoen 1 - 5quote:Op zondag 4 december 2005 22:44 schreef fratsman het volgende:
[..]En als ze met de lift naar beneden gaan, staat die begrafenisondernemer precies hetzelfde als Bonasera in GF deel 1.
En dat stukje van "I will do everything thats in my power..." en dat Tony dan zegt dat ie niet te leuk moet doen!![]()
Begin nu toch weer te twijfelen,quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef fratsman het volgende:
Welke is dit dan?
Je bedoelt die verwarrende ep van seizoen 5, geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Begin nu toch weer te twijfelen,
dacht het die ene was waarin de gehele aflevering een droom is ofzoiets ..
Majah, laat maar gewoon lekker kijken![]()
leuk? deze vond ik echt niks aanquote:Op donderdag 8 december 2005 17:47 schreef wlsandman het volgende:
Leuke aflevering!
Nog best lekker wijf dat AJ mee naar huis nam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |