SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Vincent Pastore of 'Sopranos' pleads Guilty
Vincent Pastore, who played gangster Salvatore "Big Pussy" Bonpensiero on "The Sopranos," was given a conditional discharge Monday after pleading guilty to a misdemeanor count of attempted assault following an altercation with a girlfriend.
As part of the plea deal, Pastore will perform 70 hours of community service, attend six months of weekly anger management therapy and pay a $190 fine. If convicted at trial, he could have been sentenced to as much as a year in jail.
Pastore, 59, was originally charged with two counts of assault, attempted assault and harassment for allegedly attacking Lisa Regina, 44, during an altercation in Little Italy last April.
Prosecutors said he punched her in the back of the head, grabbed her hair, and forced her head down on a car's gear shift during an argument. During his allocution before Manhattan Criminal Court Judge Ellen Coin, Pastore admitted striking Regina.
"Yes, I did," the actor told the judge. He declined further comment.
Coin also warned Pastore that an order of protection against him contacting Regina has been filed. She said any violation could land the actor in prison for four years.
The actor, who said he served in the U.S. Navy from 1964-67, said he intended to serve his community service at the Kingsbridge Veterans Administration Hospital in the Bronx. He said he intended to help serve food this Thanksgiving and Christmas, and help with other projects benefiting veterans.
On the subject of anger management, Pastore's attorney Dominic Barbara said his client has been receiving therapy for 10 months.
Pastore's "Sopranos" character was killed early in the series as payback for snitching on the mob.
Johnny Sackquote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie is de betere boss/
Je hebt gestemd op: Johhny Sack
Ik kreeg niet echt de indruk, dat hij zei maak em af.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:03 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
jackie wacken moest die impliciet van tony doen, zo van your a captain now you know what to do. met zo'n grijns op zijn gezicht van dood hem.
volgens mij deed die het om ralph te iriteren melfi adviseerde hem om the art of war door die chinees te lezen, toen kwam die op allerlij manieren om hem te irriteren bij dat tony een drankje weigert nadat ralph capo is geworden en zo nog meer van die kleine dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik kreeg niet echt de indruk, dat hij zei maak em af.
Ik had meer het gevoel, dat hij zich er niet zo een op een mee wilde bemoeien, omdat het zo een gevoelige zaak was. Hij bewoordde het op zo een manier waardoor hij de mogelijk zware beslissing van zich afschoof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft ie echt last van grootheidswaan gekregen.
Zou kunnen inderdaad, maar kan me het niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:33 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
volgens mij deed die het om ralph te iriteren melfi adviseerde hem om the art of war door die chinees te lezen, toen kwam die op allerlij manieren om hem te irriteren bij dat tony een drankje weigert nadat ralph capo is geworden en zo nog meer van die kleine dingen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad, maar kan me het niet meer voor de geest halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door CrookedEye op 03-12-2005 14:51:14 (zie de spoiler zelf niet) ]"Veni, vidi, vici."
Ja dat kan ik nog herinneren. Echt Paulie weer net als bij die "Tjsechoslowakians"quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:30 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
wordt in seizoen 5 ook nog naar verwezen dan zegt paulie die schrijver de helepoos verkeerd in de bing en dan gaat silvio hem uitlachen
die grappen die die maakt in seizoen drie als ze dat geld bij die rus op gaan halenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nog herinneren. Echt Paulie weer net als bij die "Tjsechoslowakians"![]()
We hebben het over oude eps hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef m021 het volgende:
Het spoilertopic is er pd niet voor niks, ga niet hier lopen spoileren aub.
Dan kunnen het nog spoilers zijn voor sommige mensen, misschien is het toch beter om, als je het over oude eps hebt, de spoiler tags te gebruikenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
We hebben het over oude eps hoor.
zet dan dit hele topic maar hiddenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan kunnen het nog spoilers zijn voor sommige mensen, misschien is het toch beter om, als je het over oude eps hebt, de spoiler tags te gebruiken
dit is toch het nederlandse topic we zijn nu bij seizoen 4 van die poll kan ik het nog wel snappen, maar van seizoen 3 niet hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan kunnen het nog spoilers zijn voor sommige mensen, misschien is het toch beter om, als je het over oude eps hebt, de spoiler tags te gebruiken
meadow is dun chris is grijs en aj ik weet het nog niet, hij lijkt wel een beetje op die flashbacks die tony afentoe heeft over zijn jeugdquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef fratsman het volgende:
Er mag wel weer eens wat info over seizoen 6 komen!
Nog een keertje dan maar...
[afbeelding]A.J!!!
WTF, die kapselquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
meadow is dun chris is grijs en aj ik weet het nog niet, hij lijkt wel een beetje op die flashbacks die tony afentoe heeft over zijn jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |