Ik ben jaloersquote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb zojuist het eerste seizoen gekeken (jaja, ik ontdek het nu pas, maar heb wel gelijk het tweede seizoen besteld). Die moeder!
Wat een vreselijk mens echt...
maeryckequote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb zojuist het eerste seizoen gekeken (jaja, ik ontdek het nu pas, maar heb wel gelijk het tweede seizoen besteld). Die moeder!
Wat een vreselijk mens echt...
Ik heb 'm er in 3 dagen doorheen geramd ben ik bang...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef milagro het volgende:
[..]
maerycke![]()
heb je, net als ik, seizoen er binnen een week doorheengejaagd, terwijl het voornemen was om er een vakantie mee te 'vullen', iedere avond 1 of 2 afleveringen tops?
Inderdaad, je zult toch maar nog nooit van een Paulie Walnuts hebben gehoord/iets van hebben gezienquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik wou dat ik ze nog nooit had gezien en voor het eerst kon kijken
.
*noteert 'Cracker'*quote:Op zondag 15 januari 2006 18:25 schreef milagro het volgende:
mag ik de Cracker Box aanraden, als je door al je Boxen heen bent
als ik weer wat ruimer zit, qua geld, ga ik seizoen 3,4,5 kopen van Sopranos
eerst wilde ik wachten op het eind vd serie, en dan alles in 1 keer aanschaffen (er komt vast wel een superbox) maar ja, dat duurt te lang , leef nu, milagro!
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:39 schreef wlsandman het volgende:
Ik ben nu seizoen 5 aan het downloaden..
Die is inderdaad ijzersterkquote:Op zondag 15 januari 2006 18:36 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb wel 'The Wire' seizoen 1 besteld dit weekend, die schijnt ook erg sterk te zijn.
Seizoen 2 lag al bij de Mediamarkt hierquote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef Dada het volgende:
[..]
Die is inderdaad ijzersterkHeb gisteren seizoen 2 van The Wire besteld
Ze beginnen binnenkort met seizoen 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13x 55 minuten ongeveerquote:Op zondag 15 januari 2006 18:39 schreef wlsandman het volgende:
Ik ben nu seizoen 5 aan het downloaden, maar hoeveel uur kijkplezier is dat eigenlijk ongeveer![]()
Waar dan? Ik wil een bada-bing t-shirt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef Steeven het volgende:
Ik had er eentje gevonden, maar helaas hadden ze daar geen badjas... Ik heb nu een pet, 2 t-shirts, een trui en een boxershort besteld.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:34 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Waar dan? Ik wil een bada-bing t-shirt.
coolquote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef Steeven het volgende:
Ik had er eentje gevonden, maar helaas hadden ze daar geen badjas... Ik heb nu een pet, 2 t-shirts, een trui en een boxershort besteld.
*geen credit card heeftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
*ook bestellen gaat*
http://store.hbo.com/product/index.jsp?productId=1894090&cp=.1885646
waar kun je die pakken kopen? ik weet ook dat ze veel fila dragen, maar waar is dat in NL verkrijgbaar ? Ik wil ook zon pakkie, leuk voor maffia feestjequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Ik heb laatst zo'n Fila trainingspak gekocht en werk nog altijd aan de beweging met de duim van Paulie ..
![]()
Leuk, maar is helaas wit en dus na 1 keer dragen vies.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
*ook bestellen gaat*
http://store.hbo.com/product/index.jsp?productId=1894090&cp=.1885646
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |